Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Így kell bevásárolni járni...

2009.05.02. 15:45 - Virgogirl

 
 Dita von Teese-t néhány napja kapta lencsevégre egy fotós a helyi teszkószerűségnél. A börleszksztár, úgy tűnik, annyira ragaszkodik a sajár stílusához, hogy ugyanazt bármikor felveszi a bevásárláshoz, mint egy divatbemutatóra. Persze, a perfect smink és frizura sem maradhat el - én vagyok az egyetlen, aki kezdi egy kicsit túlzónak és mesterkéltnek érezni a hölgyet?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr721098877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nekem bejön :] a múlt álomvilágában él a hölgy, és jól teszi, nekem tetszene, ha minden nő ilyen elegánsan járna :D
@Ms Groutesque: nekem is bejön, de olyan jó lenne valami mást látni rajta. Nem tréningnacit papuccsal, de pl. egy klassz Marlene-nadrágot egy fodros pólóval...
hat azert az koztudodtt h sztarok nem hordjak egy ruhat 2xnel tobbet egy esemenyre..ezert hova mashova vennel fol mint egy bevasarasra v eppen kiugranni egy kg kenyiert!!:)hat mondjuk nekem is tulzas az o sminkje meg haja...de nem tudnam elkepzelni ot smink nelkul!:PPP
www.posters555.com/pictures/Dita-Von-Teese-picture-Z1G125281_b.jpg
sztem itt nagyon szep az arca!!!allitolag ez a sorozat neki nem tetszett,sem sminkben sem hajban sem koncepcion...:SSS
@FuNtiK: Nekem az első kép baromira bejön, amit linkeltél! :-)
Virgo, igen, én hülyét kapok az egyensminkjétől!!! És az egyenhajától. Hozzáteszem a postbeli képen tetszik, de lehet csak a szemüveg miatt.
Amúgy hízott, és szerintem elkezdett öregeni.
Na ezért is kellene váltani, hogy fiatalítsa magát!!!

És a második kép, az ilyen volt, ilyen lett: na ott látszik, hogy ezzel a nővel valami nincs rendben. Ennyire másnak lenni, mint a természetes adottságai, mint egy maszk vagy új személyazonosság. Gáz van vele agyban, bocsi, hogy ezt mondom, de tényleg durva.

Hú, ezt nem is tudtam. Az eredeti haja szőkés?! :))))

Én sem unom őt, amúgy. Virgo drága nem nálad volt a fenn a nacis kép róla? Olyasmire gondoltál többször? Igaz, hogy az is őt tükrözné. Jól állt neki az a kis pöttyös 50-es évekbeli capri...

Pusza
@Scala: én nem kedvelem a hölgyeményt, mindig is túl mesterkéltnem éreztem. Ne tréningben menjen bevásárolni, na de azért ez már túlzás ... Olyan mintha mindig egy szerepet játszana
@SweetCandy: ;-) Valahogy úgy, igen. Olyan benyomásom van, hogy a kis vidéki lány, aki hogy kitörjön vetkőzött, amikor már jobban ment neki, kitalált magának egy 'stílust' és az ráfagyott. + nem mer váltani, mert nem ismernék meg. :-D
Érthető.

Valahol a két véglet között azért, fokozatosan, áteshetne valami változáson.
Megnéztem az első képet, és ez a cipő szerintem egy hajszállal jobb ehhez a ruhához. :-)))
... mármint amikor a divatbemutatón viselte ezt a ruhát...

Virgo az álmod! :-)))
A szecska ihletadó lehet, nagyon régen jártam ott.
A blogbejegyzés írása tök cuki álom, én még sosem álmodtam ilyet, csak a régi telefonom kijelzőjén jelent meg hívóként Flor asszany a Jorge Amado könyvből (amit akkor még nem olvastam).
Az Index címlap meg... éppen egy góllal voltak lemaradva az imént (Real Madrid - Barcelona)
Húsvéti zenék? :-DDD
Vagy vallásos művekre gondoltál? Azok gyönyörűek szerintem.

@Scala: Húsvéti könnyűzenei számokról egy összeállításról volt szó :-) Van ilyen egyáltalán?
@Virgogirl: Még életemben nem hallottam, ilyenről! :-D
@Scala: hahaha! Scala szerint is hízott!!!!!
A többit Strange-nél kifejtettem...

Babe! Akkor beíratkozunk! mmint a balettre!:-)))
bassz am először azt hittem bódiszilvi, annak is van valami hasonló szercsije...
@ctwmn: Iratkozzunk, a VI. kerületben van. De előtte derítsd ki légyszi menniybe kerülnek és neten rendelhető-e a siófoki cipőarzenál! ;-)

Strangenél a magazinos postnál írsz Ditaról? Az a dresszes megjegyzés?
És igen hízott, + ami nagyobb baj öregszik... csak az ismétlés kedvéért. :-D
de ez nem olyan szép...
Amúgy láttam ezeket már, lehet tényleg kellene venni. ;-)

Szombaton megyünk Keszthelyre, már most bejelentettem,. hogy el kell lejtenünk abba a manufaktúrába! Majd beszámolok.


süti beállítások módosítása