Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Pletykaanyu

2009.04.29. 10:08 - Virgogirl

  • Ikreket vár Sarah Jessica Parker (pontosabban egy béranya). A Szex és New York főszereplőnője és férje, Matthew Broderick tegnap jelentették be a hírt. A két kislány nyáron születik majd meg. A párnak már van egy hatéves kisfia.
  • Nyilvánosan bemutatta új barátnőjét Mel Gibson. Az Oscar-díjas színész rendező a válása bejelentése után két héttel jelent meg egy filmvetítésen 39 éves orosz énekesnő szerelmével, Oksanával.

Charlie Sheen megmutatta ikerfiait, Bobot és Maxet.

Forrás: In Touch/Popeater

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr321093086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SJPnél a legutolsó hír, hogy elválik férjétől. Most akkor ez igaz vagy az? Ez a béranyaság Amerikában meg legális lenne?
Mel Gibson is nagy csalódás. Mindene a család, meg fanatikusan keresztény, aztán a kapuzárási pánik nála is betett.
@cicómicó: mivel ez tegnapi hír és hivatalosan (szóvivővel) bejelentett, valószínűleg ez is igaz. A béranyaság az USÁban legális, itthon nincs még rá törvényi szabályozás.
Esetleg így akarják megmenteni a házasságukat SJP-ék? Mert az nem túl szerencsés. Egyre kevésbé szimpatikus nekem ez a nő.
@Pikk Dáma: Kész gáz az a nő? Miért nem képes ő maga szülni, és ezek is ikrek. Pénzért mindent, és ez így nagyon szomorú.

Virgo, én azt olvastam Mel Gibson Oksanajáról, hogy zongoraművész és zeneszerző. Az énekes, az más, az valami vakvágány, maikor próbáltak rájönni, melyik Oksana lehet. :-D
De lehet neked lesz igazad. ;-)
Kész gáz az a nő. kijelentés, of course. És a második után van egy kérdőjel.
@Scala: SJP és a férje nagyon sokáig próbálkoztak a gyerekkel, az előző is iszonyú nehezen jött össze nekik, és már akkor is közelebb járt a negyvenhez, mint a harminchoz, ezért "nem képes ő maga szülni". A válás gondolata is azért merült fel közöttük - állítólag persze, nem én kérdeztem meg őket -, mert nem tudtak még egy gyereket összehozni. Az ikerterhesség meg a béranyáknál, mesterséges megtermékenyítésnél általános (hogy nagyobb eséllyel maradjon meg a baba, legalább az egyik). Úgyhogy csak óvatosan az ilyen kijelentésekkel :-) ha kérhetném...

Oksanát megint megnéztem, a People szerint énekesnő, most írt alá lemezszerződést. Egyébként meg nem is ez a lényeg sztem, hanem hogy izé...
Hát igen, 44 éves, ha jól tudom, az nem kevés. Meg az se lehetett jó hatással a termékenységére, hogy agyonkoplalta magát. A SatC filmben gusztustalanul néz ki, mint egy aszott vén szatyor. Szerintem kicsit előbb is észbe kaphatott volna, hogy "kell" neki még egy-két gyerek.
de miért béranya hordja ki és nem SJP???
@casadera: Ezt kérdeztem én is!
A vörös hajú Szül. Fel. nő is 45 évesen szülte meg az ikreit, és tudom,, h. az is mesterséges megterm. volt!
Nem vonom vissza a kijelentésemet, és igen, tényleg agyonkoplalta magát, akkor meg ne is csodálkozzon, hogy nem lesz terhes...
Charlie Sheennek nincs két gyereke az előző feleségétől, attól a színésznő csajszitól?
Amúgy nagyon édes az a két pici. :-)))
De most komolyan Virgo, szerintem nem normális dolgok ezek, nekem a Brad Pitt és Angelina Jolie féle gyerekgyártás sem az, de ez meg pláne. Mit sugall?
- tégy meg mindent, h. sok pénzed legyen, ha ehhez az kell, hogy ronda nőként éveket játsz egy szingli sorozatban, nyomasd
- aztán szedd le a lét a mozifilmből is
- a gyerekeidet meg hordja ki és szülje meg más, lehetőleg ikreket, akit jól lefizetsz, és a halggatását is megvásárolod
- közben forgasd a második mozifilmet életetd sorozatából
-és a kihűlt házasságokat meg le kell szrni, úgyis minden a kémcsőben történik!

Én abszolút nem vagyok híve a mesterséges megtermékenyítésnek, egy annyira durva beavatkozás a természet rendjébe. Persze létezik durvább, és a szomszédomék két gyönyörű gyereke is így jött létre, de nekem akkor sem stimmel.

És a Brad Pitt féle gyerekek legyártása is ilyen, Angelina forgat, koplal, csont és bőr, de sebaj, addig poakolgatják bele a petesejteket, amíg nem lesz új gyerek. Sexnem is kell hozzá, vonzalom, vagy bármi.
Ha valakinek nem születik gyereke természetes úton, az szerintem nem véletlenül van!
Anyu fodrásznője is így lett terhes, kb. 15 éve van együtt a pasijával. Egyre gyakoribb a dolog, de nekem akkor sem kóser.
Nem születik egyáltalán vagy csak egy születik, nem kell hatot-hetet akarni... ikreket, hogy minél gyorsabban gyártódjanak.
Valami nagyon idegenkedik bennem a dologtól, persze nem rám tartozik.

Courtney Cox Arquette pl. sokkal szimpatikusabb, ő is öregen szült, szintén mesterséges megterm. De valahogy az nem volt ilyen 'gyártás' érzetű.
@Scala: huh, huh, erre kell hazajönnöm, huh. Bizonyos témákat nem szívesen tárgyalok meg, mert ez itt nem baba-mama fórum, bár lehet, ki tudja, hova növi ki magát az oldal ;-))) Ezt az Angelina Jolie-s mesterséges megtermékenyítést nagyon nyomatod, de én nem hiszek benne, szerintem náluk "simán" jött össze a két gyerkőc, de nem tudom, pletykálni mindig lehet, ők biztosan tudják.

A gyerekgyártással kapcsolatban: a mesterséges megtermékenyítés szerintem egy nagyon jó dolog, igen, van olyan nő vagy pár, aki annyira nagyon elkeseredetten szeretne, mert nem jön nekik össze évekig (pont te írtad, hogy 15 éve vannak együtt az ismerőseid, szerinted abból mennyit próbálkoztak? Nekem is van olyan ismerősöm, csaj, aki közel 4-5 éve folyamatosan próbálkozik a teherbe eséssel, most 35 és nem megy neki...), és azoknak ez az egyetlen lehetőség. Ha valaki ennyire szeretne gyereket, hogy kész lemondani, fizetni, próbálkozni, szenvedni, megsiratni, amikor a négy beültetett petesejtből három embrió elhal stb, az szerintem megérdemli. És inkább küzdjön valaki a gyerekért, mert ott van ugye a másik fele, akinek összejön, de eldobja, lehúzza a vécén, vagy csak simán rosszul bánik vele. Akkor már inkább a gyerekgyártás, de olyan környezetbe érkezik, ahol mindennél jobban várják, és nagyon vágynak rá, és nem csak úgy "becsusszan" - mindkettőre van példa.

Egyébként én sem kedvelem SJP-t, de az, hogy ilyen módon lesz neki még két gyereket, egyáltalán nem érdekel.

Ha gyerekgyár, akkor: en.wikipedia.org/wiki/Octo_Mom

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy erről mi a véleményed ;-)))
@casadera: talán mert nem alkalmas rá a szervezete
@Scala: de, két kislány, az egyik 4 év körüli, a másik 3
@Virgogirl: Igen, köszi. Attól a kis csini szöszitől, nem ugrik be a neve...

Pitt & Jolie: Azóta ők is bevallották, azt írta Strange így olvasta.
@Virgogirl: Nem alkalmas rá a szervezete: Mert nem akar meghízni, kivárni, köti a filmszerződése...
Bocsi, abbahagyom.
@Scala: Denise Richards, Bond-lány is volt
(én nem olvastam... persze, az is lényeg, hogy melyik lapban írták...)
@Scala: vagy mert nem működik megfelelően a méhe... egy csomó dolog előfordulhat De ha a hízás miatt... tőlem akár az is lehet, bár a randa lófején az se segítene ;-)))
@Virgogirl: Igen, ő! Denise Richards. A Sophie Marceau-s Bondban volt, Pirece-szel. Ó a régi szép idők és Pierce. :-)
@Virgogirl:Az én véleményemre is kíváncsi vagy? :) Persze nem normális, amit belinkeltél meg különösen. Ő az aki, még Angelinára is hasonlítani akar. Nem normális. Szerintem egy pici rásegítés a temészetben még belefér. Akinek nem rendeltetett gyerek, úgyssem lesz. Van egy ismerősöm, korombeli 30-as, már 10 éve próbálkozik a teherbeeséssel, és nem jön össze neki. Neki is már volt mesterséges termékenyítés is, úgy sem sikerült. Lehet erőlködni, ha elrendeltett a gyerektelenség, úgysem fog összejönni. Én ebben hiszek.
Ez a sok ikerszülés is gyanús, szerintem Angelináék ezzel próbálkoztak mindkétszer, egyszer bejött, egyszer meg megszületett csak a kis Shilo.
SJP esetében - bár kedvelem a nőt - kicsit disszonáns ez a ikerterhes nő. És az is furcsa nekem, aki csak a pénzért kihordja a gyereket.
@Virgogirl: Amit belinkeltél :-DDDDDD Én ezen már csak röhögni tudok.
@cicómicó: miért ne lennék kíváncsi, te lökött.
@cicómicó: egyébként teljesen egyetértek veled (nem Jolie-ékban, ott azért bízom Brad génjeiben... meg sztem a hollywoodi vízben van valami)
@Scala: jaj, de jó ilyeneket olvasni. :-) szeressétek is egymást, és mondjátok is ki!
@Virgogirl: Már egy hete megfogalmazódott bennem, próbálom kulturáltan kifejteni,mert azóta csak rárakódtak a benyomások a véleményemre és radikalizálódtam, szóval:
Brad Pitt és Jolie: nem tetszik amit sugallnak, ez a rövid idő alatt ennyi gyerek, meg lásd amit fentebb is írtam.
Tutira veszem, hogy mesterséges megterm. volt az ikerterhesség.
Shiloh talán nem, de ott meg az zavart, hogy Jolie agyra-főre nyilatkozgatta, hogy a barátnői mondták, hogy az első hat hónapban nem lesz terhes, erre ő azonnal. Ilyeneket azért nyilatkozott, mert már azalatt keféltek, amíg Pitt még hivatalosan Aniston férje volt, és ugye a válás miatt igen rosszul vette volna ki magát a dolog. Angolszász jogban ráadásul vétkességi elv alapján választják szét a feleket, Brad húzta volna a rövidebbet.
És ott is annyira egyértelmű volt, h. kefélnek, keféltek, ami tök jó (!), de akkor minek játszani a szendét?
Pláne, nem is megy ez a szerepkör... mert kilóg a lóláb.

Most állítólag megint terhes, megint belepakoltak amit kellett.
Elkezdtem nem szeretni őket, egyszerűen kilóg a lóláb az álompár mögül.

Hozzáteszem a gyerekeik (saját) nagyon szépek és cukik. És sok bologságot kívánok nekik, csak ez a mennyiségi hozzáállás számomra riasztó.

Amúgy Salma Hayek számomra sokkal boldogabb nőnek tűnik.
Ez a béranya dolog szerintem jó, a természetbe való beavatkozást ilyen formában megértem. mert ha beleképzelném magam a helyzetbe, minden esélyt megragadnék, hogy gyerekem legyen...

Miért koplalt volna SJP? Sose volt tehén. Akkor 44 (?) évesen mitől lenne az?
Lehet, hogy én is szottyadt negyvenes leszek, mert egyelőre a bűvös 50 kilót sem tudom átlépni, pedig nem vagyok kerti törpe. Szóval akkor én is "aszott vén szatyor" leszek? :(

Az a sajnálatos SJP-ék esetében, ha azért válnak, mert nem jött össze egy baba. Meghiszem azt, hogy mennyi gondott okozott a hiábavaló próbálkozás, de ha igazán szeretnék egymást, akkor mégse tartanának az ügyvédnél...

@Scala: Pierce Brosnantől és a szőnyeg-mellkasától elborzadok... Ezeket a Bondokat nem nekem találták ki :D
@Virgogirl: Hurrá, örülök neki, hogy teljes jogú tag lehetek a kis csapatban. Bevallom, minden reggel a Te bloggoddal indítok reggel a juharszirupos itókám mellett. :)
@Scala: De aranyos vagy (ugyan nem tudom, mivel érdemeltem ki, de akkor én is szeretlek.) (Még látatlanban senkinek nem írtam ezt, de tudod mit - jól esik.) :)
@cicómicó: Csinálod a juharszirupos kúrát??? Éééééés?

Én tegnap kibontottam, és tettem a forró teámba, nagyon bátor vagyok, tudom. :-D
@gallianori: A csücsöri miatt mindenki megszépült a fejemben a korábbiak közül. De a szőrzetben neked van igazad.

@cicómicó: A net és a korlátlan szimpátia. ;-)
(@cicómicó: ... amúgy a véleményed miatt írtam elsősorban.) ;-)
Mert megegyezik az enyémmel. :-DDDDDD
@Scala: szerintem emögött egyfajta szerethiány is lakozhat. egyszerűen nem elég neki az a mennyiség, amit kap, újabb és újabb gyerekekre vágyik. Valószínűleg szereti a gyerekeit és ők is őt, de mélyen valahol kapott egy lelki sebet, amit nem tud magában feldolgozni és emiatt kell neki ennyi gyerek, akik biztosra veszem, rengeteg szeretetet sugároznak felé.
persze ez csak az én feltevésem. (és az is, hogy az apjával való viszonya a kiindulópont)
@Scala:"Belepakolták ami kellett". Isteni jó. Többet nem dicsérem a stílusod. Vedd örökérvényűnek....
JA, ÉS MÉG GYORSAN EDZEK EGYET, AZTÁN KÉSZÜLÖK AZ ESTI BEYONCE KONCERTRE. )
^ Angelináról beszéltem az előbb.
@Scala: Iszom már hónapok óta, de most nincs olyan hatása mint tavaly. Aggódom, nem tudom, mi lehet az oka, de a heti három-négy 1,5 órás edzés + kevesebb evés + juharszirup mellett nem megy le semmi a hájból. (az edzés hatására feszesedtem, nincs narancsbőr, de a kontúrom maradt.)

Angelina meg valamint nagyon kompenzál a sok gyerekkel. Egyébként arra gondoltam, hogy Jennifer tutira visszafogadná Bradet, mert hogy arról van szó, hogy Angelina és Brad válnak. (Bár már Jennifer is fontolgatja a mesterséges megtermékenyítést, és egyedül felnevelné a gyermeket.)
@gallianori: Lehet, de ennek nem ez a módja! mert ha ő nem tud törődni velük egyenként is sokat (nem csordában), azt idősebben ezerszeresen leverik majd rajta. Mert az ember ilyen. Annyi gyerek kell szerintem, amennyivel valaki mindig tud foglalkozni, egyenként.
Jó, nem esik nehezükre a nagy személyzet, de szerintem inkább járjon pszichoterápiára! Rosszabb lassan, mint egy macska.
@cicómicó: Talán egy méregtelenítéssel kellene indítani, nem?
És mit edzel? Fuss, ússz, mozogj heti ötször, aztán a következő héten csak kétszer-háromszor. Muszáj lennie változásnak. Két hét amíg beindul, de utána már repeszteni lehet, ha jó a módszer.
Béyoncé: Majd mesélj. És mondd el mennyire nézett ki husinak. ;-)

Válnak Pitt-Jolie?
Vicces lenne, de nem hinném.... :-D

És ki adná a hímivarsejtet Jen-Jennek? na ez itt a nagy kérdés!
@Scala: Oké, majd holnap beszámolok. Olvastam a válásról, szerintem alapja is van. Szerintem Brad "adna magából" az exének. Simán kinézem belőle.
@cicómicó: Várom! ;-)
@Virgogirl:
Mondjuk az igaz. :-DDD
@Scala: neked van igazad...mert kint Oroszorzsagna osszekevertek egy fiatal enekesnovvel...es etteol zenget az egesz sajto!pfff...de meg a ksi fiatal enekesno probalt hasznot is huzni,de hamar lebukott!hehehe
@gallianori: egyetertek veled a SPJ temaban...beranya csak segit h igazi csalad jojjon letre!
Végülis akkor úgy tűnik, egy 21. századi modern nőnek kell bejárónő, személyi edző, dietetikus, manager, sofőr, és béranya, majd tejesdajka (uaz a személy, mondjuk), majd bébiszitter. Már ha ad magára, ugye. :-D

Baromi praktikusan hangzik, én is vagyok annyira kényelmes, hogy bírjam ezt a megoldást, de tutira nem találnék olyat, aki megfelelne az igényeimnek. Azért örülök, hogy nem legális itthon ez, mégha művelik is egynéhányan...
Elveszett a kommentem?!?! Hosszú volt... :-(
@Scala: Ígéretemhez híven a tudósítás: A Beyonce koncert a másfél órás késést (állítólag technikai hiba miatt) leszámítva frenetikus volt. Beyonce lenyomott, táncolt egy két órás élő (nem playback) show-t , gyönyörű ruhákban, fantasztikus kivetítésekkel, fénytechnikával. Eszméletlen jól nézett ki, szerintem most éppen fogyóban van, de szerintem neki csak a combja szokott vastagodni. A koncert messze nem volt teltházas, olyan 70% telítettségre mondanám. Erre számítottam, hiszen a zenéje kimondottan rétegzene, szerintem a 16-40 közötti nőknek szól. Ezt tükrözte a látogatóközönség is, 1:10-hez mondanám pasi ivararányt.
Sztem: SJP +béranya= mert készül a SATC2. 2010-ben mutatják be.
@cicómicó: Én nagyon dühös lettem volna a késés miatt szerintem. Örülök, hogy jól szórakoztál. :-)))
@Virgogirl: a béranyaság az eü-i tv.szerint 'dajkaterhesség', és mint emberi reprodukcióra irányuló különleges eljárást a 166.§ engedélyezi.
A részletszabályokat nem ismerem, de az elnevezésből úgy sejtem "ingyenesen" nyújtja az erre jelentkező személy. Na ja. :-D


süti beállítások módosítása