Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Miley Cyrus

2009.04.28. 19:36 - Virgogirl

A mosolya még mindig idegesítő, de Miley Cyrus Dolce&Gabbana ruhája elképesztően tetszik - és persze őt is megszépíti.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr91092239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Húúúú, de jó ez a ruha! Éljenek a pillangók! :)
gyönyörű ez a ruha!!
hat ruha zsep de o ...hat..........blo ...cipo sem jonn be nekem szinten blooo
nekem nem tetszik a ruha nyakán az az akármi, meg sztem Miley-hoz öreges. egyébként a pillangók szépen mutatnak. de engem most sem győzött meg a csaj. :P
érdekes egy ruha az biztos, valamiért azt a hatást kelti bennem, hogy arrafelé hideg lehetett :)
amúgy épp az imént láttam vele egy interjút, hát hogy is mondjam.. nekem úgy tűnik, hogy a gyönyörű fehérre megcsinált fogaival konkrétan nem tud szegényke beszélni. ez most biztos nagyon rosszindulatúnak hangzik, de én nem bírom kiverni a fejemből, ahogy beszélt, és nem is tudom elképzelni, hogy így hogy tud rendesen játszani és énekelni is...
mindjárt megkeresem :)
Könyörgöm, legalább egy harrisnyát adtak volna rá! Iszonyatosan felfázhatott (nézzétek meg, miben vannak a háttérben)
Ez a ruha későtavasszal, koranyáron, melegben OK, jól is áll neki (bár még mindig butuska az orcája). Határozottan fejlődik
@ufozsi: He-he, nem láttam mit írtál, mert éppen pötyögtem, de azt hiszem egyre gondoltunk :)
@Brüsszeli csipke: :D 1perc 19 másodperc :)

ééés a videó amiről hárommal feljebb szóltam: :)
www.eonline.com/videos/v5327789001_.html
@ufozsi: elvesztettem a fonalat...

Egyébként tényleg hideg volt, van olyan fotó, amin kifejezetten grimaszol (bár Párizsban készült a kép, gondolom, ott hasonló idő van, mint itt)
Nem bírom az ennyire széles arcú nőket. Visszatszítónak tartom ezt a csajt.
Oroszos feje van, és ezzel a gallérral pláne Gyéduska.
@Scala: és az baj? szerintem nem :-D gondolj bármelyik Tolsztoj hősnőre...
@Scala: hehehe:)most tenyleg oroszos a hasonlatu a feje!
@Virgogirl: eros:)))
@Brüsszeli csipke: most nézem, elszámoltam magam :P:) de a lényeg megvan :P
@Virgogirl: hol maradtál le? :)
@Virgogirl: ja, jó :) közben rájöttem, hogy hülyeségeket írok, úgyhogy bocsi :)
a ruhával kapcsolatban nem tudom kiverni a fejemből, hogy egy ügyeskezű nagyi alakította át egy pongyolából az unoka szalagavatójára..

a csaj pedig úgy vigyorog mint ló a kockacukorra

@mici˙: Ez a lovas asszociáció nagyon jó! LOL! :)
A ruha nagyon tetszene,ha a nyakán nem lenne akkora az a fodros rész, mert így olyan, mintha garbóban lenne, miközben a ruha nyári.
@mici˙: Mint ló a kockacukorra!!! :-DDD

Nem szeretem az oroszos széles arcot, kiborít!!!
@mici˙: Ló:-))))
Scala: tisztára matrjóska.
Hál Istennek a ruha alatt a lába nem látszik legalább, csak az egybebokája...

koimbra:-) abszolút! GÁZ!!!!
@Scala: de tudod az a szálinista paraszt aszonyfej, amiket a propadandaképekre festettek...


süti beállítások módosítása