Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Helen Mirren

2009.04.23. 11:44 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Nagyon kedvelem Helen Mirrent, és persze a kifinomult, elegáns, egyáltalán nem túlzó stílusát is irigylésre méltónak tartom. Ez a világos krémszínű Donna Karan ruha - a hozzáillő kabáttal - is nagyszerűen áll neki. Talán az egyetlen bajom a cipőjével van: egyrészt, a keresztpánt csak tovább vastagítja a bokáját, így nem túl előnyös neki, másrészt, szerintem ez az összeállítás "elbírt" volna egy erőteljesebb színt is. Én pl. ezt a csodás Jimmy Choo darabot adtam volna rá.

8/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr131081711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egészen odáig vagyok, imádom!
Nekem nincs bajom ezzel a cipővel sem (a lilával dögösebb lett volna, az igaz, ezzel meg elegánsabb)
Nálam 10/10
A lába, és lábfeje szerintem is problémás...
Jól néz ki ez a hajjal. A ruha lehetett volna hosszabb. Szegénynek nagyon bevág a cipő pántja.
Nagyon-nagyon csinosnak találom. Nálam is 10/10.
Ha egy picit hosszabb lett volna a cipő keresztpántja, nem tűnne ennyire fel, hogy nincsenek szép lábai. És sajnos, akinek nem csupán a bokája, hanem a lábszára alsó része is vastagabb, azon semmilyen szoknyahosszal/ciőfazonnal nem lehet segíteni. Saját tapasztalat :( Alig lehet olyan cipőt találni, amiben úgy-ahogy kinéz az ember lába. Ezért aztán imádom a csizmát :)
@ElisabethB.: Egyetérted Veled, vastagabb láb-ügyben:) sajnos én is ide tartozom, és hiába csinálok bármit, nem lehet vékonyabbá tenni a bokámat. Pedig annyira-annyira tetszenek a vékony bokák!!!:(
@ElisabethB.: @pi(ci)lla: Hello lányok, én pont tegnap olvasgattam a nlc-én a személyi edző tanácsait (úgy kavarotam oda, hogy a balettosok diétásjának karatma utánanézni; de persze a balettos szóra minden bejön), a lényeg, azt ajnlotta, hogy
1. fogyni, és akkor onnan is lemegy (de ez főként a vádlira vonatkozott)
2. ÉS egy lépcsőre állni egy lábbal, lenyomni a lánbfejet, a teljes test tömegével, majd felemelkedni, harmincat vagy ötvenet lábanként, háromszori ismétléssel. Kb. naponta.

A masszőröm, meg spiccelést mondott, ágyban fekve, öt-tíz másodpercig, hogy a combtőtől érezd a lábujjak végéig. Ötvenszer naponta.

Olyan része nincs a lábnak, mai ne lenne formálható szerintem. :-)
bocs az elütésekért
@Scala: sajnos, ellent kell mondanom neked (mint már annyiszor...) Egyrészt, az, hogy kinek milyen vastag a bokája igen erőteljesen genetikai dolog, és kevésbé van összefüggésben a testsúllyal - sőt, akinek genetikailag vékony a bokája, az akkor is az marad (persze, az arányok változnak), amikor az illető meghízik. A közvetlen környeztemből legalább három-négy példát tudnék hozni.

Amiket írtál, az nagyon szépen formálja a vádlit, de az én véleményem szerint legalább olyan fontos nyújtani, mert akkor nem lesz csúnya kiugró izma az embernek, mint a táncosoknak. De a vastag bokán, szerintem ez se nagyon segít

HM-nél szerintem a kor is közrejátszhat, végülis már 62 éves (de ahhoz képest elképesztően jól néz ki)
@Scala: köszönöm a tippeket, a lépcsős módszert ismerem, de most már tényleg ki kell próbálnom:)

Virgogirl: már kicsi korom óta látszik, hogy "stabilan állok a lábaimon", és a vádlim is mindig vastagabb volt az átlagnál - sajnos - bár volt olyan osztálytársnőm, aki az én elefánt lábaimra áhítozott, én meg az ő vékony vádlijára + bokájára:))
@Scala: @Virgogirl: Bizony :) Sajnos az enyémen a 12 év tánc sem segített..de tény, hogy sokkal-sokkal szebb lett tőle a lábam, formásabb a combom. Ma már pozitívabb a hozzáállásom (mert igaz, hogy nem fogok soha lábszépségversenyt nyerni, de nem lehet csak úgy ledönteni a lábamról..), de mindig irigykedve nézem a formáslábú nőket.
Lehet, hogy az én lábamnak a több évi focizás nem tett jót ?! :))))
@ElisabethB.: @pi(ci)lla: a nőknek szinte kötelező irigykedni más nőkre :-D
@Virgogirl: akkor megnyugodtam, hogy igazi nő vagyok!!!, a fociimádatom ellenére :-D
@Virgogirl: direkt írtam, hogy ellenére, de így is helyes:)
@pi(ci)lla: nem a nyelvtannal volt gondom, hanem az "optimizmussal" :-D
@pi(ci)lla: én is fociztam. három évig talán. ennek ellenére piliszka lábam van. bár rajtam se a kaja, se a sport nem látszik...
@Virgogirl: Milyen igaz! Így, ha 90 évesek lesztek, és karcsú, ámde a kor okán már remegő lábaitokon alig állva néztek majd, ahogy boldogan rohanok a Körúton a Prada-ban (a nyugdíjamból természetesen tellik majd rá), gondoljatok vissza erre a topikra.:)
@gallianori: ezért azért járna egy alapos verés :-D A párom is ilyen... (a sport azért látszik rajta egy idő után)... egész nap nassol, és kétszer kell ránézni, hogy egyszer meglássa az ember :-D Másnak meg az is elég, ha csak a kajára gondol.

@ElisabethB.: egyrészt én akkor már rég halott leszek, másrészt, addigra a Prada már tuti nem fog létezni ;-)
Teljesen mindegy,milyen a lába, tökéletesen néz ki, harmóniában önmagával és a korával.
Véleményem szerint példát mutat minden hétköznapi nő számára is.
12/10 :)
@Lizzy_Bennet: hát igen :-)

Ezek szerint Helen Mirrent ki lehet kiáltani a blog egyik kedvencének (és persze tökéletes példaképnek)
@Virgogirl: nem derült ki rólam, de alapvetően optimista vagyok, és annyit nem agyalok a bokámon, meg a vádlimon sem, csak itt előtérbe került ez a "hiányosság" :) , de azért nincsenek álmatlan éjszakáim emiatt :)
@pi(ci)lla: nagyon helyes :-D de ha esetleg eljutnál odáig, akkor állok rendelkezésedre, lelki segélyben is jó vagyok :-)
Annyira de annyira elegáns. 10/10 ! Irigylésre méltó izlése van:-) Így kell szépen megöregedni. Nem Geronazzo módra
:-P A Jimmy Choo is álomszép
@Virgogirl: Én csak azt idéztem, mait olvastam. Nem mindenki ugyanolyan, de sokat lehet alakítani szerintem.
A boka alkatilag adott, az viszont tény. :-)

Hajrá lányok, csináljátok a lépcsős módszert, ártani nem árt. ;-)
@pi(ci)lla: Nekem a bokám vékonynak mondható, de nincsenek vékony lábaim, szépen formálódik viszont a sporttól, és sokak szerint gusztosan formás.
Én akkor szeretem a legjobban, amikor le vagyok fogyva, és formásan vékonyak. Most (is) azt törekszem elérni.
sztem a ruhajanak kicsivel rovidebb lennie kene,terdnel picivel lejebb...ha cipojenek nem lenne igy osszeszoritv a apantja,akkor nagyon csinos lenne...de itt barmilyen szep cipo johetne,kiveve a LV mostani cipok!de igy is nagyon jo,tetszik h kiemelei a borszinet...szinte ragyog benne!
Ja, nagyon cuki a srác! Alastairnek hívják, és a Royal Marine 45 Commando tagja, most jött vissza Afganisztánból :)
Csak úgy kiválasztották,hogy ő csinálja a fotót H.M-nel. Megkérdeztem,hogy miért, mondta,h biztos h azért,m jó dolgokban,amikor nem kell semmit se csinálni :)
@Lizzy_Bennet: @petrezselyem0001: Nagyon tetszett! Pompás. :-)))
A nyilatkozata pedig :-D


süti beállítások módosítása