Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ki a legcsúnyább híresség?

2009.04.16. 12:50 - Virgogirl

Ez most egy igen gonosz bejegyzés lesz. A szépekről mindig annyi szó esik... a szépeknek van rangsor, évente megválasztják a leggyönyörűbb, legszexisebb, legvonzóbb sztárokat, és nők milliói próbálnak rájuk hasonlítani (lehet olvasni olyan összeállításokat, hogy a plasztikai sebészeknél melyik híresség testrészeit "kérik" a legtöbben).

De tegnap éjjel - nagyon nem tudtam aludni -, azon gondolkoztam, hogy mi van azzal a néhány hírességgel, akik ugye, nem annyira nagyon vonzóak, ilyen-olyan okok miatt. Esetleg mert hülyére plasztikáztatták az arcukat, vagy csak simán nem tökéletesek az adottságaik, túl nagy az orruk, kicsi a szemük, összevissza állnak a fogaik... és még lehetne sorolni. Persze, az hogy nem pont úgy néznek ki, mint ahogy abban a bizonyos nagykönyvben meg van írva, még lehetnek igen sikeresek (sőt!). Ám, ha csak pusztán esztétikai szempontból nézzük őket, bizony, nem mindenki lehet az álmok asszonya. Ettől még lehet őket nagyon kedvelni, szeretni, tisztelni, becsülni. És igen, ők is tudnak nagyon klasszul, csinosan, stílusosan kinézni (igaz, nem mindegyikőjüknek sikerül). A legnagyszerűbb dolog az, hogy ők még a kritikák ellenére is elfogadják magukat - vagy ha nem, akkor jöhet még egy kis átszabás -, ezt mindenképpen el kellene tanulni tőlük. :-)

Szerintetek ki a legrondább híresség? Nekem van egy kis listám...

Amy Winehouse - Eleve nem valami szép nő, de a drogok, a rettenetes vékonyság, az elég közönségesnek tűnő tetoválások, meg persze a darázsfészek frizura csak még tovább rontanak az összhatáson.
Donatella Versace - már-már férfiasan néz ki... kicsit túl sok a napsütötte bőrszín meg a plasztika, de valahogy nem a jó helyeken lett átszabva.
Joan Rivers - Nagyon elrontott plasztika, emiatt pedig rémisztőnek néz ki... mintha nem is az ő bőre lenne, csak felvette volna valaki másét, ami persze kicsi rá... mint egy horrorfilm.
Lisa Rinna - Újabb elrontott plasztika (már ő maga is megbánta, hogy szarrá szabatta az arcát). Ezekkel a hatalmas ajkakkal olyan, mint egy gyilkolásra kész puhatestű (amelyiknek olyan jó nagy szívószája van).
Paris Hilton - Neki viszont talán jót tett volna egy kis átszabás... ez az orr minden, csak nem arisztokratikus...
Rumer Willis - No comment (sajnos, nem a legjobb géneket örökölte a szülőktől).
Sandra Bernhard - Tipikusan az az arc, amin minden túl nagy...
Sarah Jessica Parker és Tori Spelling - a lófejű-ikrek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr471068569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kimaradt Priscilla Presley és álomszép leánygyermeke, Lisa-Marie, valamint Kristen Dunst...szerintem helyből csúnyábbak, mint SJP. Ez utóbbi néha egészen jól tud kinézni, és ezt akkor is kénytelen vagyok elismerni, ha alapvetően kiráz a hideg a nőtől.. A fentiek közül Rumert sajnálom a legjobban..tuti lenne komplexusom az anyukám miatt. Jah, Meryl lánya sem olyan, mint a mamája..
na azért SJP-t nem kellett volna ide tenni. Ok nem szép, de nem is csúnya. annyira.
Donatella V. viszont mindent visz!!!!
@catwoman5: jó, hát Paris Hilton sem csúnya annyira, se Lisa Rinna
@ElisabethB.: nem kimaradt... ez az én listám, aztén ti még tesztek hozzá :D (a kommented kétszer jött át, az egyiket töröltem)
Sandra Bernhard és Donatelly Versace. Ebből a listából. :)
szerintem külön kellett volna venni a genetikailag nemszépeket és a plasztikailag bűnrondákat
@suo tempore: igen, gondoltam rá, de bevallom, lusta voltam
A Sandra Bernhard ha jól emlékszem Madonnának leszbi barátnője volt, még réges régen??? Szegény Willis lánynak mitől ilyen hosszúkás az arca? Mert a mama és a papa is jól festenek, de ő... Talán a másik két tesója is szebb nála.
Tényleg vannak a genetikai és plasztikai rémségek. Ez utóbbiből a Joan Rivers tragikus. Paris összességében nem olyan ronda, ha nem írsz a nagy orráról, elkerülte volna a figyelmem. Sarah Jessica P. sem ronda, sokat kitudnak belőle hozni...
A lista minden szereplőjét támogatom :)
tényleg elbánt velük a természet, de
SJP szerintem nem való a listába, ő az a híresség, aki képes és tud is megfelelően élni/alkalmazkodni a gének által generált lehetőségeivel....

Magyarok közül is férne a listába bőven:
• Dzsudi
• Kelemen Kanna
• Koós Réka
és a többi
Amy-nél elfelejtetted megemlíteni a finom, visszafogott sminkjét... :-)))
Speciel nekem ehhez a listához még Barbra Streisand jutott eszembe és Celine Dion.
Celinen is rengeteg műtétet hajtottak végre, hogy így nézzen ki, ahogy, de szerintem ő még most is csűnya. Persze a hangja az remek.
Barbaráról meg annyit, hogy igaz, hogy hatalmas orra van, pont, mint SJP-nek, de mégis ellenállt a nyomásnak, hogy megműtesse magát is csináltasson egy helyes pisze kis orrocskát. Végsősorban lehet, hogy mégis ő döntött jól, mert megmaradt egyéniségnek és így is fantasztikus karrierje lett. Sarah Jessica Parker is már így szép, ahogy most van.
Szegény Judival jól elbánt a sors, őt ne bántsuk. Emlékszem, amikor kijött az első klipjük, még én, női szemmel is azt mondtam, hogy hú, de szép lány!!! Aztán baleset, műtétek... Szegényt, amikor először megláttam a műtétek után, teljesen elborzadtam. Sajna a sokadik műtét után sem sokat javult a helyzet.
Sarah-ról mégcsak annyit, hogy szerintem azért aratott olyan nagy sikert, mint tipikus szingli, mert nem volt egy tökéletes szépség. Sok nő jobban tudott vele azonosulni, mint egy 180 cm magas, tökéletes arcú szépséggel.
Látom mennyien rajongtok SJP-ért, de én (sajnos), ki nem állhatom... Elnézést :-D
@Virgogirl: A rajongás túlzás, de azért nem ezen a listán lenne a helye. SJP az a nő, aki a "csúfságát" előnyére tudta formálni. Tide13 írta Celine Dion-t. Szegényen nem segített semmi, bár próbálkozottt. Ő az, akit csak hallgatni érdemes.
@Virgogirl: Hehe! Mintha ezt már említetted volna. :-D A filmbeli szerepe nyomta rá a bélyeget?
@janettaylor: is. Láttam pár filmben, és nekem mindegyikben ugyanolyan :-(
@Virgogirl: hát van benne valami. A kollegám szerint az a kamu, hogy az életben nem divatbolond pl.
Látok az ő mondásában is rációt, hisz volt esze, hogy az összes sorozatos cuccát belevetette a szerződésbe. Mármint, hogy az övé örökre. :-D
@Virgogirl: Én mINDENNEL egyetértek. Paris Hilton csúnya! Magas trampli, idétlen bájjal és utálom, hogy ő korunk egyik meghatározó ikonja.
SJP közelről szerintem rémes, bár, nagy előnye, hogy jól öltöztetik és iszonyat jó a haja+fodrásza, legtöbbször a sminkje is. De az a nő a férjem szerint csak azért nem a világ legrondább nője, mert az Nicole Kidman. Ugyanezt osztja Roland haverom. Kiborulnak Kidmantől.
Szóval én ezen hatások alapján őt is rátenném a listára.
De Barbara Streisand jutott először eszembe.
Akinek még ide kell kerülnie:
Anette Bening és Renée Zellweger. Más kérdés, hogy a kozmetikázás sokat segít rajtuk, azaz belőlük is ki van hozva a max. + szerpeik szerint nagyon jó nők... na ja.
Anne Hathewayt se felejtsük le, természetesen.

Viszont így már hosszú lenne a listám, ezért Risa Rhinnat a szép idők emlékére törölném a sajátomról.

Egyébként plasztika elcsesződés sztem Kylie Minogue-on is észrevehető egy éve... Sajnos.

Eszembe jutott egy tök jó listatéma, most hogy itt gondolkodtam (amikor nem is szabadna itt lennem...) Virgo elküldjem e-mailban? :-)

@Scala: Barbara S. számomra az a nő, aki már olyan csúnya, hogy már tetszik valami benne. :))))) Ezt évek óta tartom vele kapcsolatban.
Egy kicsit illeszkedik a témához:
www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

Aki még nem látta, annak mindenképpen ajánlom, elképesztő :-D
A Willis lány valami rémisznő :SSS
Kedvenc csúnya celebem pedig Steve Buscemi. Remek színész, de tényleg elég csúnya. Nők közül most csak Rossy de Palma jut eszembe, akit leginkább horrorfilmekben tudok elképzelni :)

A plasztikázottakról nem nyilatkoznék, ennyi beavatkozás után persze, hogy randák.
Sylvester Stallone mamája az egyik legdurvánbb.
@Faith_Gunn: vagy Sylvester Stallone maga :-D De hát a pasiknak "könnyű", ha már egy fokkal szebbek az ördögnél, nyert ügyük van
es Tilda Swinton? Szerintem ő is illene a listára.
@Scala: Kylietól rosszul vagyok... olyan műanyag feje van.
Kidman is ezért rút szerintem.
a Született feleségek stábjából is bekerülhetnének ide jópáran...

mivel a női sztárokat alapból nem szeretem annyira, tovább nem kritizálok.
@gallianori: Szia Nóri! Én élveztem a mondandódat. ;-)
jó kis összeállítás, tényleg mindegyik elég ronda..

Kidman-en meglepődtem, h. felvetettétek, én sosem láttam csúnyának.
@gallianori: Kylie-t én sem szeretem :S
@Ms Groutesque: én sem látom rondának Kidmant - csak mostanában túlzásba viszi a plasztikát. :(
@janettaylor: az igaz, kicsit botox-függő. de attól én még elegánsnak, és kifinomultnak látom, szeretem a világos színeit, meg hogy olyan magas és vékony.
@Ms Groutesque: egyetértek, én sem találom csúnyának pont ezek miatt

Szerintem Donatella a legcsúnyább...ijesztő
@casadera: Judyt ne bántsuk, ő nem tehet róla :-(
@SweetCandy: áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
@Virgogirl: Hát, ha másról nem tudunk egyenlőre... De természetesen csak vicceltem az előbb. :-))
szeretem, amikor azt se tudják leírni, hogy HuNgary....
az a nő meg nemcsak gnóm, sötét is. de persze most lódítok, és titkon irigylem őt. hát persze.
hat elkepezsto...hehe,inkabb nem fuzok ide semmit mert igy is csak sokatokat ismetlednem!de nalam kizart h sjp csunya,amy is azert szep volt mikor +15kilogni volt es azert rummert nem bantanam..mert ez a kep nem elonyos rola sztem:Pen sem rendelkezek idealis szepseggel,de csunyacskakban is lehet kihozni vmi szepet...szamomra mondjuk Gisselle B.csunya,penelope meg ilyenek...:P
@FuNtiK: hidd el, rumer willisről több száz képet megnéztem már, és hát, egyik sem előnyös :-DD
Az jutott az eszembe, hogy Barbara Streisand mekkorát mókázott saját "szépségén" a Funny girl-ben; íme:
www.youtube.com/watch?v=TWIsejISVNw
Sandra Bernhard nálam ő vitte el a legcsúnyább címet...messze, megijedtem amikor megláttam....
Újból megnéztem a képeket, és hát Parisnak egész nagy szilikonciciket kreáltak. Inkább az orrát csináltatta volna meg... nagyon ráférne
@Virgogirl: Rumer Willis fotogenitása :-DDD
@janettaylor: Egyet értek! ;)
SJP-t én sem tenném a listára, illetve Lisa R.-t és Hilton kisasszonyt sem. Nem mondanám egyikre sem, hogy szép, de azt sem, hogy ronda, csak van előnytelenség az arcukon....a többiek viszont rém rondák szegénykéim.
Rumer Willis nem is csúnya, csak éppen nem egy megszokott szétszolizott, agyonsportolt valaki. És Paris Hilton sem randa egyáltalán, csak buta feje van, ettől függetlenül nem is néz ki rosszul.
Lisa Rinna meg valamiért bejön:):) Elvinném gofrizni szívesen.

De mondjuk a többi már jó randa. Joan Riversnek olyan a feje mintha valami művész alkotta volna, akinek a stílusa a ferde vonalak használata, el van csúszva a feje nagyon.
Hmm, ide nem is szólt eddig egy srác, férfi sem?:D
szerintem amy elég csúnyácska,de ha megnézitek a rehab klipjét,vannak olyan képkockák,amikor meglepően tiszta arca van.Nem merem azt mondani hogy szép :)

Sztem Nicole és Celine Dion sem csúnya,jó,mindketten plasztikáztattak,de nem olyanok mint donatella :S

ÉS IDE SOROLNÁM A MI "DRÁGA" KISZEL TÜNCIKÉNKET,ÉS SZTEM EGY PÁR ÉV MÚLVA A KISLÁNYÁT!
@Virgogirl: hat idovel lehet h meg valtozhat,hisze meg fiatal...vkinek az ido segit a szepsegben,v apuci es anyuci megajandekozza egy plasztic utalvanynal:PPP:)en tuti vagyok benne h nem soka megcsinaltaja magat vagyis csiszoltatja magat kicsit:)


süti beállítások módosítása