Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Jessica Lange

2009.04.16. 12:05 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Jessica Lange stílusát, kisugárzását jó néhány fiatal híresség megirigyelhetné. A ruha - J. Mendel - különösen tetszik, egy más színben szívesen elfogadnám.

8/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr401068408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

De jól tartja magát ő is! Gyönyörű a ruhája - én a színéért is odáig vagyok.

Off: Írtam mailt Virgo! :)
Nagon csinos.Így kell szépen megöregedni
@Virgogirl: Akkor újraküldöm a gmailről. Szemét freemail. :(
minden jó rajta.
én szeretem ezt a színt, uh a ruhát így ahogy van elfogadnám :o)

@Virgogirl: miért a 2 pont levonás?
@mici˙: én is - bár nem tudnám hova felvenni! LOL! :D
@janettaylor: azt hiszem én sem. és az az igazság, hogy én nem csak felvenni, de viselni sem tudnám..
ha valamiért mégis megpróbálok egy ilyesmit, mindig úgy érzem, hogy egy hosszú hálóingben vagyok.
@mici˙: mert én valami élénkebb színt választottam volna neki, nem szürkét

@Virgogirl: végülis amit már beszéltünk egyszer. Idősebb korban is merni kell vállalni a színeket és kerülni kell a sötétebb árnyalatokat, mert az öregít. ;)
Jól látom? Ti is láttok egy hosszú sebhelyet a jobb kulcscsontja alatt?
Ha az tényleg sebhely, vajon mi történhetett szegénnyel? Mondjuk akkor nagyon bevállalós, ha egy ekkora heggel egy ilyen kivágott ruhában mutatkozik.
De hozzá kell tennem, hogy nagyon szép nő még mindig, és gyönyörú a ruhája szabása.
@tide13: igen, jól látod, utánanéztem, nemrég elesett és eltörte a kulccsontját és a karját
Nálam 10/10. Szuperbájos.
@ddevil: Ezen a postbeli képen akkor is szép! :-)
@ddevil: Ez az, ez rémlett nekem is!
De @Scala: nak akkor is igaza van
hat sztem azert benne van az arcaban a beavatkozas...ruha az illik hozza es az korjahoz!ha eroteljes szint valasztott volna,akkor meg azt mondtak volna ra h vulgaris az o eveihez kepest...szal ezert ez a semleges szin ,valjuk be mindig is befuto& fekete is!
@FuNtiK: igen, de idősebb korban már valami pásztelle is beleférne (pl egy szép lila), a fekete meg a szürke kicsit gyászos tud lenni

A plasztika engem nála nem zavar, mert nem túl feltűnő és nem úgy nézki, mintha egy hárommal kisebb bőrt próbált volna magára húzni
@Virgogirl: Igen, sőt anyukámmal nem egyetértésben engem Catherine Deneuve (ennél durvább) arcfelvarrása sem zavar. ;-)
@Scala: Catherine Deneuve-nek volt arcfelvarrása?????
egy világ dől össze bennem..és még csak most iszom a kávémat, nem bírom én az ilyen megrázkódtatásokat kora reggel
@Scala: kizart h nala volt arc felvarrasa...o klasszikus not kepvisel akinek nem szabad ilyennel hozzanyulni!ahh nem hiszem el:)
@mici˙: @FuNtiK: Volt cicuskáim, volt, szerintem 2000-ban vagy 2001-ben, max. 2002.

Volt egy Elseve sampon reklám (l'oréal, naná), ott nagyon látszott is.

Anyu szerint 'túlhúzták'.

Deneuve nekem legfőbb ikon, az a laza elegancia, még olyan szerepben is, makor nem gazdag nőt játszik. Van egy filmje Depardieuvel, Algériában él, a férje fiatalabb, ő a rádiónál dolgozik. Tangerben játszódik a film. Na abban egy dolgoző nő.
Vagy a Vendome tér asszonyában, gyenkélkedő feleség, de szépen összeszedi magát.
Ugyanaz a laza emelkedettség néhány jelenetben, mint az Asszonyok a teljes idegösszeomlás szélénben, a főszereplő nő. Imádom. Én is ilyan vagyok.
És idegesít a földhözragadtság a 'fiatal magyar anyák'-ban: korosztályom.
Szerencsére vagytok Ti! :-)
@Scala: ahh en az osszes filmjet imadom...de kicsit csalodtam,de ezek szerint ezek a plasticozas nelkul nem is lehet fonnmaradni a magasban:(de szamomra es akkor is marad az a no akit jellemezted:)ahh gyonyoru,mas szoval nem is lehet mondani!


süti beállítások módosítása