Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Közös kollekciót dob piacra a Nivea és Chantal Thomass

2009.04.15. 08:57 - Virgogirl

Közös sminkkollekcióval jelentkezik a Nivea és Chantal Thomass fehérnemű-tervező: a limitált szériás termékek nyáron kerülnek az üzletekbe. A rúzsok, szemhéjfestékek és pirosítók kedvező árúak lesznek (átlagosan 10 euro); ez az első, hogy a Nivea egy másik céggel is együttműködik egy kollekció kapcsán. Egyébként nagyon kíváncsi vagyok, hogy miért nem lehet a Nivea Beauté sminktermékeket kapni itthon... régen használtam ezt-azt, és elégedett voltam vele.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr111065959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hmmmm... A kulcslyukas külső nagyon tetszik! :)
Nagyon állat, nagyon tetszik!!!!! Főleg az a fűzős megoldás... :-)
@tide13: engem is az kapott meg.:-)
mint Kylie Couture parfümjén.
Virgogirl: NIVEA Szépségpont 1054 Budapest, Károly krt. 24. Azt írja, hogy "A NIVEA Szépségpont azonban sokkal több egy egyszerű márkaboltnál: miközben Ön kedvére válogat a NIVEA termékek széleskörű és exkluzív kínálatából, szakembereink személyre szabott tanácsokkal segítenek Önnek a legmegfelelőbb termékek kiválasztásában. A dekorkozmetikumok iránt érdeklődőket NIVEA Beauté termékekkel és rendszeres sminkbemutatóval várjuk! "
@weti: nagyon nagyon köszönöm az infót!

Ettől függetlenül nem nagyon értem, hogy pl. DM-ben miért nem lehet kapni.
@Virgogirl: pl Bécsben a Bipa-kban lehet kapni.
Az olyan mint nálunk a rossi v a dm...
@catwoman5: igen, én is onnan szereztem be a magamét :-)
tényleg kár,h. nem lehet mondjuk DM-ben kapni, az a fűzős nagyon tetszik, meg a rúzs is, és nem is drága.
a nivea több, mint 10éve készít smink termékeket is, sajnos hozzánk valamiért eddig nem jutott el, noha nem oly régen a Károly krt.-on nyílt egy NIVEA szalon...
nem túl erős sminkben :)
@casadera: hát, azért egy Manhattan színvonal szerint van, és tényleg nem értem, hogy miért nem jobban elérhető (főleg, hogy a Nivea mióta van már jelen Magyarországon)....
Mintha nekem egyszer lett volna valami színezett krémem (?!) és szerettem.
Szoktam járni a Károly krt-on, de nem ugrik be. Majd megkukkantom, azért! ;-)
Nem mintha bármi szükségem volna sminkre... :-D
Érdekes, én tudok telítődni. :-)

Megkaptam a mailt a melóhoz, mennem kell babyk. Puszi-puszi. Nem leszek sak pénteken. Önfegyelemre van szükségem a blogolás terén a férjem szerint. :-D
@Scala: ne már !
csak van idd két mail között olvasni, meg írni.
Én is két ügyfél között szoktam...mmint írni.
@catwoman5: én meg előadásokon :-D két mondat lejegyzetelése között
@Virgogirl: még diák vagy basszus?
áááá most q jó lehet egyetemistnak lenni! Tök laza lett minden.
Bezzeg az én időmben....
És am hogy csinálod??? :-)))
@catwoman5: nem lett laza, baromi nehézkes (de lehet, hogy csak én vagyok béna). Úgy csinálom, hogy kihagytam/lazáztam egynéhány félévet, mert dolgoztam helyette/mellette napi 10-12 órát. De legalább van szakmai gyakorlatom is :-D
@catwoman5: Tényleg laza lett? Szte ahol laza volt, ott még jobban, de ami nehéz volt... Fene tudja. Orvoshoz nem akarok akkor menni tizenöt év múlva! :-D

De nem is kell majd, mert a lúgosítás, ugye! :-D
@catwoman5: én is diák vagyok még, és baromira nem érzem a lazaságot:-S Levelezős vagyok(mert munka mellett tanulok) és ott szivatnak minket, ahol tudnak:-S Na mind1

@Scala: a lúgosítást hétfőn elkezdtem:-) Azóta szorgalmasan iszom a lötyiket:-D Enni ua-t szabad, mint máskor? Vagy pl tejet és savas dolgokat nem szabad?
@SweetCandy: a főiskolát nappalin végeztem, az egyetemet munka mellett. Hát volt szívatás rendesen ott is, minden héten ABCD csoportos zh-k, különültetés, különböző színű lapok 4 sarokból 4 tanár figyelt...

A lazaságot arra értem, hogy lehet halasztani, meg akár 20 év alatt is el lehet végezni, meg ilyesmi...
@catwoman5: igen, de egy bizonyos félévszám után fizetsz keményen, még akkor is, ha államilag finanszírozottra vettek fel

@SweetCandy: hát, ajánlottabb egy egészséges étrendre áttérni, ha nagyon szigort akarsz, akkor semmi állati fehérje, semmi cukor, fehérliszt
@Virgogirl: már az én időben is fizettem leveletőn rendesen...

am akkor milyen kaja????
@catwoman5: zöldség (főleg a sötétzöldek, és a nem magas cukortartalmúak), gyümölcs (szintén nem a túl édes), tofu, hüvelyesek, teljes kiőrlésű gabona- és péksüti, olajos magvak, csírák
Érdekes lenne összegyűjteni, hogy a különböző "álnevek" mögött vajon mivel foglalkoznak a bloggolók???
@cicómicó: kis kíváncsi. :) Én jelenleg informatikusként tengetem a napjaimat. :)
@janettaylor: Én meg köztisztviselőként lopom a napot/dolgozom... :) És az adófizetők pénzén olvasgatom munka közben ezt a blogot. Vessétek rám a követ... :(
@SweetCandy: Hello,
Nagyon jól teszed. Én a juharsziruposat halogatom most. :-D
A szódabikarbónát asszem ma fejezem be, de nálatok korábban kezdtem.

Utána talán nekilendülök a juharszirupnak.
Képzeljétek kedvenc kolléganőmtől kaptam egy nagy adag bázikus port, de állítólag (gyógyszerész mondta) keveset szabad csak egy nap, és inkább kúraszerűen, nem állandóan, mert megterheli a vesét. Úgyhogy a szódabikarbónásat is csak a leírt mennyiség elfogyasztásáig csináljátok! :-) Akkor nagyon jót tesztek vele.

Candy, kajálj ahogyan érzed, ha valamit szeretnél batartani:
- no hús
- no édesség
- no nyers tej, csak feldolgozott tejtermékek (kaukázusi kefír, natúr joghurt, kevés tejföl, kevés sajt)
És amiket Virgo írt.
Sztem azért minden főzelék és leves is belefér.
Egyél olyat amit kívánsz és jó, ha szezonális, most kezdenek megjelenni a friss zöldségek, élvezd, hogy rá tudsz harapni! :-)
Ellentétben velem, aki tegnap kaptam extra erős drótot a fogaimra... Éljen a krumplipüré és a krémlevesek... Sóska volt a mai kajám. :-)
@cicómicó: én is voltam köztisztviselő:))))
fú nem unod? Melyik terület?
@janettaylor: gondoltam h informatikus vagy, az éjszakázásaid miatt, rendszergazdi vagy??? Azért ez furcsa informatika meg divat.
Általában az informatikus haverjaim fiúk, alacsonyak és kövérek, 120 kg fölött:)
@Virgogirl: ezeket mindet utálom mármint a zöldséget gyümölcsöt...
@catwoman5: Hehe! Rendszerfelügyelettel foglalkozom - hálózat, speciális hibák az adott szervezetnél... Nem ez álmaim melója, de egyelőre szeretem. Álmomban se gondoltam, hogy ilyen területen fogok elhelyezkedni, ez egy véletlen. A divat már gyerekkorom óta foglalkoztat. :-)

Az alacsony stimmel rám amúgy, de nekem egyik kollegám se ez a típus amit itt leírtál és szinte mind fiú. (ami tök jó) : -D Nem kockafejek, nem flanelingesek és vastag szemüsek... LOL! :)
@Virgogirl: @Scala: köszi csajok:-)

Scala: nekem is volt fogszabályozóm, tudom milyen érzés :-S Nagyon tud fájni, kitartás:-) De amikor leveszik, akkor az első mosoly a tükörben: nagyon nagyon jó érzés:-)) Meg amikor mindenki megdícséri a fogaidat, az is szuper:-)

@catwoman5: halasztás szempontjából tényleg laza, de ahogy Virgo írta, megvan annak a böjtje
Szerencsére zh-im nincsenek, de a vizsgán is megy a hasonló szívatás
@janettaylor: mindkettő... csak nem tudom, hogyan passzírozod be a 42-es lábad azokba a kis cipellőkbe :-D
@Virgogirl: :-D Tetszett! Ennyi!!! :-DDD


süti beállítások módosítása