Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Tori Spelling

2009.04.14. 15:05 - Virgogirl

Van az az eset, amikor egy szép ember valami borzalmas ruhát vesz magára, és... van ennek a fordítottja. Mert nagyon hiszek abban, hogy mindenkit úgy kell elfogadni, ahogy van, meg hogy arról nem nagyon tehet az ember, amilyen arccal született, de az ex-90210 (vagy mennyi) főszereplője, Tori Spelling azért alávetette már magát plasztikának, és arra is volt ideje meg lehetősége, hogy megtanulja szépen kifesteni magát, vagy sminkeltessen egy profival, ennek ellenére, hogy is mondjam finoman, nincs valami szimpatikus külseje. A ruha viszont, a kiegészítőkkel együtt, szép, jöhetne.

nem merek értékelni...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr921064613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A sorozatban nem tűnt fel, hogy nagy a feje a testéhez képest?! :S

tovább nőtt a feje??
szörnyű, borzalmas, teljesen igazad van, mindenben.

és miért fittyen a térdére a háj?....
@mici˙: ezekszerint... :P vagy akkor más szemmel néztem a filmet. :)

A térdes dolog fel sem tűnt, talán a plasztikának is van határa... Belőle se lett szebb ugyebár. Meg kellett volna ennek ellenére állnia.
@janettaylor: hát, szerintem mindig is lófeje volt, de ezen tényleg nem tud sokat változtatni.
talán a beállítás rossz

a térd szerintem a löttyedt izmok miatt van, de csak a baloldalin látom ezt a csúfságot.
rémesen csúnya nő, előnytelenül le van fogyva. nekem a ruha sem tetszik.
rettentő rossz szögből fotózták, pont hogy a fejét nagyítja, mert ugye fentről fotózták... blööööööööö.....
és tényleg nem lenne szabad ennyire lefogynia... szörnyen aránytalan...
@bogee: @Ms Groutesque: milyen böngészővel néztek, hogy a neccharisnyáshoz is tudtok kommentelni? Nekem sehogy sem sikerül :-(
Az a gond, hogy jó sok képet átnéztem, és most az egyszer tényleg nem a fotós a hibás :-D
Nagyon előnytelenül áll neki ez a ruha..de maga a ruha sem tetszik, olyan a pántja, mintha sok kis apró saláta lenne a nyakába csavarintva..Talán túl keskeny a válla ehhez a fazonhoz, ha lenne a ruhának valami pici kis ujja és egy gondolattal hosszabb lenne, nem is mutatna olyan rosszul..
Uhhh....szörnyűűűű MINDEN
Drága, drága Csecsebecse Blog Látogatók!
A combján zsírszívás volt, a térde felett vágtak, nem valami szép most, de lehet az ő hibája is, pl. nem hordta eleget a lábszorító harisnyát, vagy nem tartotta be a műtét utáni egy éves szigorú diétát, vagy egyszerűen csak ennyire rugalmatlanok a szövetei.

A legnagyobb bajom vele, hogy úgy néz ki, mint egy kiöregedett transzvesztita. Neki tipikusan kevesebbet kellene mutatnia magából, és kevesebbet kellene sminkelnie, hajat világosítani, és általában a kamerák előtt szerepelni.
Asszem annyi idős, mint én, de nagyon öregnek hat.

Nehezen elképzelhető lenne nélküle a kategória, de rondább, mint Anne Heatheway!!!
Írt egy könyvet?
@Scala: szia.... ez már a második kötete. A címe Mommywood - kár, hogy Tori nem beszél az anyjával...
@Virgogirl: Pffff....
@Scala: Áh, tudtam én, hogy jön a szakértő lyány! :)
Most jutott eszembe amúgy, hogy miért kellett a zsírszívás ennek a csajnak?!

Szerintem a BH 90210-ben neki volt a legjobb adottsága. Álmomban nem gondoltam akkortájt, hogy hízik bárhova is. Felül még most se látom ezt.

Scala?!
@janettaylor: én úgy tudom, csak az orra van megcsinálva... a térgyét nem tudom, hogy műtette-e, bár, amikor a szülése után egy falatnyi bikiniben pózolt, már gyanús volt
@janettaylor: Szia Zsanim, Kétszer szült, biztos lábban 'nem volt a régi'...
@Virgogirl: Köszi! le vagyok maradva. Biztos az álomgyárbeli kismamaságról szól a kötet. Mennyire érdekes lehet, tele csupa eredeti gondolattal! Csak így tovább Tori, te még írni is tudsz, a vitathatatlan, és csilloógó tehetséged jogán szerzett színészi karrier mellett!!! :-D

@Virgogirl: cicije?

@Scala: Muhhahhaahaaa... Egy fokkal jobb azért, mint a Hilton leányzó (legalábbis az én szememben). Valamivel legalább próbálkozik! :-D

@janettaylor: passz, még nem fogdostam meg. Az orrában 100%-ig biztos vagyok, azért azt mondom.
@Virgogirl: Én az arányokat néztem és úgy gondolom az se eredeti teljesen! :) A nóziját én is hallottam. :)
@Virgogirl: Ma nagyon! Kemény napom volt, muszáj voltam higgadt maradni. de szerencsére kezd megoldódni minden...
@janettaylor: Orr, mell, láb, minden amit lehet, szerintem, apuci és saját pénzből úgyis futja.
Javaslataim: bőrhámlasztás, állcsont-kerekítés, dekoltázs-hónalj vonalon a lencse anyajegyek leszedése.
Új hajszín, új sminkes, új frizura.
Olcsóbb és gyorsabb: áttérés a mohemadán hitre és csador...
@Scala: ezen mekkorát röhögtem, bár nagyon gonosz volt!
@Virgogirl: @janettaylor: Örülök lányok, ha néha viszonozhtaom a kellemes perceket, amit tőletek kapok. :-)
@Scala: viszont öröm. Épp Virgónak is panaszkodtam, hogy szeretnék többet itt lógni, de benn megszűntek a lehetőségeim. :( Fránya quota. :((((((
@janettaylor: na, majd alaposan kitalálunk valamit

@Scala: cégünk mindig az ön rendelkezésére áll, asszonyom :-D
ez a Tori mindenképpen rémes....ha a tadzsmahalt húzná magára akkor sem tetszene
Nagyfejű pálcikalány(néni :)).
hát ez akármit is csinál, rusnya marad, az is volt mindig

ezt kicsit fokozza az útszéli sminkkel, meg egy ronda ruhával

hajrá
hat nagyon sajnalom mert o nekem szimpi...nagyon szornyen nezki!sztem most mar lealhatna a plasztikaval,es max cska a sport...talan kicsivel javit!:PPP:SS


süti beállítások módosítása