Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Amy Adams a W magazinban

2009.04.14. 12:36 - Virgogirl

 Nagyon tetszetős képek - kicsit egy női Marlon Brandóra emlékeztet, szexis lázadó - és szerencsére elég messze van az "általános" képtől, ami róla kialakult. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr761064139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bájosnak találom nagyon és mivel jó, ha egy filmben láttam - így semmilyen kép nem alakult ki a kobakomban róla. :)
@janettaylor: szerintem érdemes több filmjét is megnézni, én nagyon jó színésznőnek tartom, sok van még benne
@Virgogirl: Ajánlassz párat, lusta vagyok keresgélni! :) Igazságszerint takarítanom kéne! :D
@janettaylor: nekem meg dolgozni, ehhez képest, itt ülök köntösben és nem csinálok semmit... :-D
@Virgogirl: Én a köntösön már túl vagyok. :) Virágot locsoltam kinn, mosogatás meg ezek megvoltak... :D

Utálok törölgetni - mondtam már? :)
@janettaylor: hagyd megszáradni - szebb is lesz és higiénikusabb is.
@Virgogirl: jah, nem az edényeket. :)

Port törölni utálok. :(
@janettaylor: jaaaaaaa.... arra nincs ötletem. Ment egyébként egy mail.
@Virgogirl: Már ment vissza is. :D
Nem tudok a szavazós posztokhoz se írni, se szavazni - ugyanúgy, ahogy a múltkor. :(
szeretem Amy Adams-et, szerintem is jó színésznő, de szívesen látnám már valami más karaterben, mint naiva...

@janettaylor: pl:Bűbáj, Kétely, Miss Pettigrew nagy napja
@janettaylor: én se tudok. de nekem ok. szóval anyázzatok le most is!:) de nekem q-ra bejön a neccharisnya, de nem kurvásan. Lehet azt elegánsan is viselni!
mint a rövid sötét körmöt:)
@janettaylor: zsani am q jó a blogodon a kockás megkötős szandál!!!!!!!!!!!
ÚÚÚÚÚÚ annyira szeretnék ilyet, csak feketét és szaténból!!!
@catwoman5: mert ááááááállllandóan le vagy anyázva :-D Egyébként egyetértek veled, csak el kell találni a megfelelő arányokat (ami nem ribancos, de még nem is a cirkuszi kellék)
@Virgogirl: én pl ma vettem egyet.
de komolyan nem kurvás egy fekete kosztümmel és fekete körömcipővel!
ja és a körmöm rövid és sötétlila, mégsem nézek ki mint egy ribanc, sztem.
@catwoman5: az enyém meg le van rágva :-D és tuti nem úgy nézel ki, nekem pl. ez meg sem fordult a fejemben
Végre olyan képek Amyről, ahol még tetszik is..a fekete-fehérek extrán jók, bár a női Brandótól még messze van..(hirtelen nem is tudnék olyan színésznőt mondani, akiben annyi "primitív erő" lenne, mint a pasiban, különösen a Vágy villamosa idején). Sajnálom, hogy a hölgy kissé háttérbe szorul a Scarlett J., Natalie P., és főként a csücskösszájú Keira K. triász mögött..
@catwoman5: jaj, most látom mi megy itt. :) Neccharisnyával és a körömmel is egy véleményen vagyunk. :)

Köszönöm a bókot - már vagy 2-3 éve vettem. :) Fekete-fehéret vagy, hogy feketét?
@catwoman5: Szerintem is, szerintem is, ugyanezt gondolom a neccharisnyáról! :-)))
@janettaylor: Én is utálok port törölni!
És Virgo, törölgetni is utálok. :-D
Vettem egy sötétkék lakkot. Manhattan. :-) Még nem próbáltam ki, majd ma este... Izgi lesz! :-)

@ElisabethB.: Azt a triászt én sem szeretem!!!
Úgyhogy inkább tényleg ez az Amy. Akit még egy filmben sem láttam, de egye fene!
De alacsony egy csöppet, nem? :-)
@Scala: Ha olyan akkor kérem szépen a számát! ;)
Mattos, igen, valami megcsillant azért... Még nem próbáltam. Várj, hozom. ;-)
@janettaylor: Manhattan Quick Dry, 60 sECONDS, a száma asszem: 710T
@janettaylor: Kipróbáltam, sztem bejönne neked! :-)))
Alap+ két réteg + fedőlakk. Szuper, bár most nem nappali a fény...
@janettaylor: akkor q nagy ribancok vagyunk!:-) ))))))
feketét szeretnék, szval olyan szaténos megkötőset, ha erre irányult a kérdésed.

Virgo:rágottköröm:)))))

Scala: nekem van fekete is, matt is meg nem matt is
sőt mg fekete rúzsom is, de azt még nem mertem kipróbálni, még azt hinnék " emós" vagyok. De iszonyat sötétbordó feketébe hajló rúzsom meg klakkom van és nagggyon szeretem.
@catwoman5: szerintem teljes lelki nyugalommal leállhatsz a ribancozással :-DDD



süti beállítások módosítása