Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Fura sorozat Halle Berryről

2009.04.08. 21:42 - Virgogirl

Címkék: fotó magazin híresség

Halle Berry a Harper's Bazaar legújabb számában. Kicsit fura nekem ezeken a képeken. Nem csúnya, sőt, csak mintha nem lenne teljesen önmaga - vagy csak nekem ez az érzésem?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr281054752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mi van?
Egy képen ismerem fel, már-már Whitney Houstont mondtam volna, ha nem írod be a címbe kiről van szó.
Illik a sorozat ehhez a laphoz, de jól látom, h. Halle karja nem a régi + nagyon máshogyan fest?
Nem olyan ütős, mint szokott. Itt basszus negyvenesnek néz ki.
Annyi, de eddig nem annyinak festett...
Na jó. Csatlakozom, nekem is fura.
Bár nem rossz képek.
De ez a paróka mindent elferdített...
Az első képen egyáltalán nem szép. Látszik, hogy fiatalos, friss, tavaszias képeket szerettek volna készíteni Halle-ről, csak azt nem értem, hogy akkor miért nem mozdultak ki a studioból? Egy természeti környezetben sokkal jobban néztek volna ki mind a ruhák, mind a buborékok.
A ritkán kritikus énem azt mondja, hogy a furán túl nekem ezek borzalmasak. :( (Legfőképpen a címlaposon) :S
imádom a haját, a szín és a fazon is tökéletes!!!!
miért van nekem szög egyenes hajam????
@casadera: Ez sztem paróka.

Legtöbbünknek szögegyenes van ezen az égtájon... Így alakult.
Olyan a frizurája, Mint Olivia Newton-Johnak a Grease végén..:) Nekem tetszik ez a fazon, de nem Halle B. stílusa. Retró hangulata van a képeknek, mintha a 70-es évek végi, 80-as évek eleji Ez a divatot nézném. Persze ez alapjában nem lenne probléma, ha illene egymáshoz a ruha és a színésznő.
Egyetértek mindenkivel, pocsék a paróka, egyáltalán nem áll jól neki. Vannak olyan sötét hajú nők (úgy is mint Halle, és még pl. Angelina Jolie, Liv Tyler, stb. ), akiknek vétek kivilágosítaniuk a hajukat.
Fiatalosra akarták venni a stílust, de sajnos nem sikerült.
A paróka rontja el az egészet. A ruhák, a fotók, minden tök szép, csak ez a haj annyira nem Halle Berry-s.
Azt lehet tudni, hogy melyik desinger ruhái ezek??
hat nekem egyaltalan nem tetszenek a kepek...sok haj...es ezek az arc kifejezesek is...minden olyan eroltetetth szinte szornyuuu,ez most komolyna mondom!nem onmagat adja,hanem vmelyik regis amerikai haziasszonyos reklam arcot vag,aki eppen a az uj sutott reklamozz!!!ruhak jok sztem,nkei kulonosen jol alnak ezek a formak es a fehet szin is ugy szinten!!de nekem ez nem jonn be egyaltalan,pedig szeretem Halllet!
@Gemini: sorrendben (a címlap nincs benne):
- Christian Dior
- Blumarine
- Fendi
- Calvin Klein

@casadera: van egy ismerősöm, akinek csodás barnásvörös, erősen hullámos haja van. És a párom is göndör :-) csak hogy legyen kire irigykedni
@Virgogirl: Köszi Virgo! :) Csodás ruhák, a Dior és a CK a kedvenc, de a másik kettő is csillagos ötös, nagyon-nagyon! :)
@casadera: Én meg tök boldog lennék szögegyenes hajjal! :) Enyém borzalom....alapjáraton egyenes, de nem szög,hanem olyan kusza, itt-ott hullámosodó gaz. :D Szóval nem is igazán egyenes, de nem is hullámos, olyan sz.r,semmilyen. :S :( Így muszáj folyton vasalni, ha kiengedett frizurám van. Most kb. fél éve már csak összekötve hordom, ez a legkényelmesebb megoldás. :)
@FuNtiK: Igen, tényleg retro háziasszonyos az arca! :-D
Scala engem nem zavar, hogy paróka, akkor is nagyon el van találva!
Gemini, sajnos mindig mindenkinek az kell ami nincsen. Ez amolyan default beállítás nálunk nőknél.
:))
Virgogirl látod milyen szép sárga vagyok?! :-)))
nekem nagyon-nagyon tetszik ez a sorozat róla! sokkal többet szeretném ezt az énjét látni a filmeken is, mint amiket ráosztanak

számomra ezek a képek komolyabbak, mint a korábbiak, és végre nem magamutogatóak, mindent kiteszünk az asztalra tipusúak

odavagyok ezekért a ruhákért, a fehér nagyon jó választás volt, remekül áll rajta!
egyedül a címlapfotó nem tetszik, mert nagyon karikás a szeme, ezt elkendőzhették volna!
nem szeretem őt, a képek sem jönnek be, de a ruhák egész jók.
@bogee: sztem nagyon eroltetett az arca:)))
és öregíti is.
ja és miért kell a szappanbuborék???
A ruhák eszméletlenek, csak nem rajta.
@catwoman5: Így igaz. Öregíti. :-)))


süti beállítások módosítása