Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Milla Jovovich

2009.04.06. 13:40 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Milla Jovovich nagyon tetszetős ebben az arany-bordó összeállításban: elegáns, de egy kicsit merész. Az összhatás nekem a huszas évek dekadenciáját idézi.

Közel sem volt ilyen szerencsés Paris Hilton választása. Bár alapvetően jobban néz ki, mint ahogy szokott, a ruha eléggé kövéríti (ami egy Hilton kaliberű sovány személynél nem könnyű), és a hossza sem az igazi. A bilifrizuráról pedig jobb nem is beszélni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr751049496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P.Hilton legalább 10 évvel idősebbnek néz ki a képen. Nagyon nagy a felső teste vagy a melle van nagyon alacsonyan?
A haja messziről jó, közelről gáz.
Jovovich arca botoxgyanús...
Virgo, most látom milyen cuki a blog háttere. A kis nyuszika a nagy fogával.... Édi.
Hilton haja jó! :-)
A csípője széles, melle nincs, szóval csak kijött az alakja... :-D
Túl sok viszont a smukk.

Milla: össze van rakva, de nekem nem tetszik. Egyáltalán.

hát, Milla szerintem itt nem néz ki túl jól
a haja nem tetszik
az arca kialvatlan
a nyaklánc, mint a csillár függők
a ruha jó, de a színe szerintem kicsit öreges
a cipő szimplán ronda (szerintem :o)))

Hilton, mint egy jajrózsaszínbe bújtatott hatalmas körte
ez a fazon csak hosszú derekú, feszes mellő nőknek ll jól, mindenki máson olyan mint ami rögtön lecsúszik
@mici˙: nekem meg csak a haja teszik azzal az hajpántos megoldással. A többi se mondom, hogy pocsék, de nem fog meg igazán...
milla haja nagyon nem jön be,olyan,mint valami tini-buliba igyekvő 13 évesé és nem is áll jól neki!a fejét és a nyakláncát leszámítva rendbe lenne!de a feje tiszta vicsor és a haja is furcsán áll a homloka közepén....
paris mimikája szörnyű az első képen,paróka-hatású haj,félig lecsúszott ruha,randa cipő...de a második kép lényegesen jobb! a fülbevalója tetszik! :)
Jó a húsvéti háttér is :D
Nézzük a jó oldalát: Milla ruhája szinét mindig is szerettem.
Paris pedig (szerintem) végre elegánsabban néz ki, mint szokott (lehet, hogy a ruhahossz miatt érzem így ?!), és végre egyszer nem csámpít :)
Milla kiegészítői tetszenek, jók ezzel a bordóval.
Paris meg túlzásba vitte az ékszerezést.
@Brüsszeli csipke: Igazad van, nem csámpásan állt be Hilton! :-)
@Scala: tudjátok milyen nehéz volt egy ilyen képet találni!
@Virgogirl: Jaaa, akkor mindent értek! :-D
@Virgogirl: Oh :)
pedig így sem nagy a lába, és mégis mennyivel sikkesebb
Millának jobban áll, ha kevésbé nőies...az egyszerűbb vonalak jobban kiemelnék

Paris meg...öregszik
@suo tempore: Milla: így igaz. Egyetértek. Nem gondoltam rá, de ott a titok. Neki nem szabad csak modernet felvenni. És szegény látványosan öregszik sztem.

Paris: hogy is mondjam... engem mindig is taszított, de nem mondanám, hogy öregedni látom. Ő elég rossz adottságokkal van megáldva, annak ellenére, hogy egyesek szerint a világ legszebb nője. :-D
Ne röhögjetek, komolyan olvastam ilyet! És nem vicc volt!!!
@Scala: Paris Hilton, mint a világ legszebb nője... Na neeeeeeeeee!!!!!!!! Ez még viccnek is rossz. Szerintem aki ezt mondta, az még életében sem látott más nőt Parison kívül. Bár már ezen sem csodálkoznék, mert a csapból is ő folyik, kicsit illetve már nagyon unalmas.
Más téma: ma elkezdtem a saját blogomat írni. Sokat gondolkodtam, hogy miről kellene írni... Szeretem a divatot, a jó táskákat, az ékszereket, de ezek nagy részéről olyan profi modón ír virgogirl, illetve Scala, hogy erről lemondtam. Majd jött az ötlet, írjunk pasikról. Így ez lett a blog címe is, és reményeim szerint mindennap górcső alá veszek egy ismert jó pasit, vagy nem annyira jó pasit? ki-ki döntse el maga. Majd beírom az én személyes véleményem is az adott napi páciensről. Kicsit még kezdetleges, csetlő-botló a blogom, de majd kialakul. Úgy vagyok ezzel: " Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk!!!" :-)))
tide13.blog.hu
hat Milla haja szornyu!!!de ruha es cipo sztem passzol...Paris ahogy van,szornyu!!!nem tetszetos!
@tide13: Írd be html-be a neved mellé a blogod elérhetőségét, és hog ylink legyen így kell e kommentekbe is
tide13.blog.hu

Én nem írok divatról, az Strange és Noori. :-)))

Egyébként gratulálok a blogodhoz. Meg fogom nézni! ;-)
Igen, Milla-nak a ruhája jó nagyon!


süti beállítások módosítása