Hosszú várakozás előzte meg, de végre itt van Avril Lavigne kanadai énekesnő parfümjének,a Black Starnak az első hirdetése - a fotót Mark Liddell készítette. Az illatról magáról elég keveset lehet még tudni, a főbb jegyei a hibiszkusz, a keserű csokoládé és a szilva lesznek. Az énekesnő, akinek már van (egy nem túl sikeres) ruhakollekciója, a Procter&Gamble céggel kötött szerződést a parfüm létrehozására. A parfüm célcsoportja a 11-19 éves korosztály - ennek megfelelően a termék is az olcsóbb árkategóriába tartozik (kb 22 dollár lesz egy 15 ml-s parfüm), és inkább kisebb kiszereleseket dobnak piacra, mert a fiatalok szívesebben kísérleteznek, és több parfümöt is használnak egyszerre. "Azt akartam, hogy ez az illat tökéletesen tükrözze az egyéniségemet, és a csomagolás is laza, de lázadó, mint amilyen én is vagyok" - mondta a sajtótájékoztatón Lavigne. "Maga a név is azt sugallja, hogy egyáltalán nem baj, ha valaki kívülálló és más mint a többiek. Attól még ragyoghat, akár egy fekete csillag." A parfüm nyáron kerül a boltokba. Véleményem szerint a célcsoport biztosan meg fogja venni, de nem hiszem, hogy az idősebb, kifinomult stílussal rendelkezőknek tetszeni fog (annak ellenére, hogy én nagyon szeretem a szilva és a csokoládé illatát egyaránt). Akárhogy is nézem, ez a parfüm csak egy termék, mint Avril Lavigne maga. És persze, igen, ilyen is kell... |