Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Túléltük a karácsonyt

2008.12.29. 13:43 - Virgogirl

Címkék: személyes

Remélem, nem én vagyok az egyetlen, aki egy kicsit örül annak, hogy visszaülhetett az íróasztal mögé (és nem kell rohangálni, izgulni, hogy tetszik-e a másiknak az ajándék, sírógörcsöt kapni, amikor a pulyka túl száraz, a töltött káposzta ellenben furán szaftos, és vérig sérteni X rokont, amiért a negyedik szelet bejglit már tényleg nem kérjük).

Mielőtt visszavetném magam a blogdolgokba, egy gyors élménymegosztás: ezt a csodás noteszt/naptárt kaptam. :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr48846875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Húúúúúúúúúú, Virgo ez nagyon perfekt! Gratulálok! Meg is sértődtem volna, ha ezt nem osztod meg! :)

Ki az a figyelmes, bámulatos ízlésű aki eme kinccsel bővítette a divathoz kötődő érzelmeidet?
Nagyon szép, Virgo.

Remélem jól telt a karácsonyod és izlett a főztöd a családodnak. ;-)

Meséld el, milyen a naptárad? Belül is vannak képek? Nagyon érdekel...
Hát, a kedvesem és az anyukám szerint minden finom lett, szerintem ehetetlen :-)

A naptárban belül heti bontás van, és egy külön kis jegyzetelős rész meg telefonkönyv (meg olyan jól használható infók, mint méretátváltás meg nemzetközi ünnepek)
Nem árulod el ki lepett meg vele, Virgo?
@janettaylor: elfelejtettem :-( hülyén hangzik leírva, de a mostohaanyámtól kaptam (apu második párja).
OFF: még most jöttem rá, hogy a válasz erre dolognál írja kukaccal a neveket a gép! :))))) Szőke nős volt!

Virgo: Áhhhá, akkor részben értem én!
Pedig, ha jól tudom, nem szőke vagy ;-)
Utoljára 2 évesen voltam szőke, meg volt melírozott szőke hajam is! :D

Összeszedem magam, hogy az éjszakázásba nehogy a munkahelyemen is hasonló "okos" dolgokat adjak elő! LOL!
óóó, én mindjárt megyek haza, jeeeee
Hello,
Gratula a naptárhoz, és biztosan remekül sikerült az étek! ;-)

És igen. én is örülök, hogy vége! :-D
Nem mintha sokfelé mentem volna, de 23án este kezdtem antibiotikumot szedni, és állandóan enni kellett amiatt is...
No de holnaptól, legkésőbb január 1-től minden másként lesz.
Küldöm, mit határoztam el, és hogyan sikerült megvalósítanom!!! Durva de egészséges á la Dalai Láma. ;-)
@janettaylor: válaszoltam, te őőőőrült :-DDDD Én gyerekkoromban (kb másfél éves koromig) vörös voltam és kék szemű.
Én mindig is barna voltam, most úgy irígykedem, a férjem nyolc éves koráig tejfölszőke! Tesóm is hajszínt változtatott... Nekem ez csak kemikáliákkal sikerült.... :-D
Én ki vagyok békülve a barnával egy jó ideje, max az árnyalat meg a mélység változik egy kicsit. Most olyan csokis-vöröses vagyok.
Én pedig behalványultam, pedig még egy hónapig nem akartam hosszányúlni... Olyan világos barnás... Nem annyira nyerő. Néha úgy eltalálom, de ez most nem bizonyult elég tartósnak.
Három árnyalatból mixelem, Garnier, olívaolajos balzsam is van benn, biztos tudjátok melyik széria. :-D
5 éve ilyen vörös vagyok. :)))) (egyébként gesztenyés, némi vörös árnyalattal) mindig változtatni akarom, de jön valaki s azt mondja milyen jó a hajszíned! :D
Akkor addig ne változtass, amíg Te nagyon nem szeretnéd, Zsani!
Amúgy az a stabil személyiségek jellegzetessége is, ha sokáig kitartasz ugyanazon hajszín mellett.
/Persze az ilyen félközhelyeket nem szabad abszolutizálni.../
Nekem is mondta most a fodrász, hogy milyen jó az árnyalat, pedig az egyik legolcsóbb festékkel csináltam otthon, egyedül, dühömben/unalmamban. :-D

De egyszer annyira szeretnék rövid szőke lenni!!!
@Scala: úgy lesz!

@Virgogirl: Nekem az anyum van bevetve erre a célra, de már unja. LOL! A kollegám a feleségének festi...
@janettaylor: én egyszer próbáltam meg rávenni a pasimat, de nem akarja - nem tudom miért (szerintem nincs hozzá türelme)
@Virgogirl: Mondjuk a kollegám felesége rövid hajú. Az gyorsabban megvan. :))))
Rövid szőke? Huh! Engem a szőke annyira sápaszt. Már a melírnál is az volt a gondom...
Hello,
Nos csak hogy irígykedjetek, nekem évekig a pasim csinálta, most hogy több árnyalatot keverek, és nem olyan sötét hátul, nem kívánom meg tőle.
És Virgo, mennyire rövid szőke? :-D

Jó erős váltás, de, ha úgy érzed, tedd meg! Szerintem a hajszínváltésokból nagyon sok jó sül ki, nekem legalábbis mindig bejött! :-)
Mint Twiggynek :-D De sztem nem állna jól.
Nekem ahhoz nincs szép fejformám. :(
Az amolyan gombás, nem? :-)
Szerintem szuper volna. ;-)
A gyermekkori képből kiindulva.
Jajj de szép notesz:-) Gratulálok Virgogirl:-))
Én annyit ettem az ünnepek alatt, hogy jó volt ma visszatérni a rohangálós, "nemjutidőmazevésre" munkába :-D
@Virgogirl: Azt hiszem,már meséltem, nekem is volt egy ilyen kósza pillanatom (amúgy gesztenyebarna vagyok, csak nyáron váltok vörösebbe, hála a napnak); szóval a megoldás egy rövid, szőke paróka volt. Szerintem kevés emberen vigyorogtak annyira, mint rajtam akkor. Engem is beleértve :)
De legalább egy életre lemondtam a szőkéről, nem nekem való szín. Jó nekem a barna-vörös kombináció :)


süti beállítások módosítása