Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Evan Rachel Wood

2008.12.18. 00:32 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Túl sok a festék. A ruha nekem tetszik.

6/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr52829093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Decemberben hol lehet ilyenben flangálni? :-)

Nekem egyáltalán nem tetszik ez a csaj, úgy ahogy van, stílusváltásra lenne szüksége.
Sziasztok!

Nálam a ruha, lábbeli és a hajszín 5* :D
júj,nálam nem nyerő,szép a sminkje,de egy kicsit tranzfesztitás,a hajszíne sem tetszik,a ruha elmegy!szerintem annak áll jól az ilyen narancsos haj,akinek alapvetően van avn valami narancsos az arcszínében is.
de a mindenki hasonlít valakire elméletemben ez a csaj nagyon hasonlít a Leelee Sobieski nevű színésznőre,szerintetek?
images.askmen.com/galleries/celeb-profiles-actress/even-rachel-wood/pictures/even-rachel-wood-picture-1.jpg
www.zimbio.com/pictures/-Hirw0Xr-q1/HBO+Premiere+Roman+Polanski+Wanted+Desired/pcF1RHW5mfH/Leelee+Sobieski
Nekem egyikőjük sem az esetem. :-D
Egy kicsit tényleg ahsonlítanak, de az ajak és az orr más, Lelee inkább akkor már arra az Oscar díjas színésznőre hajaz, aki a Lesz ez még így se-ben szerepelt, nem jut eszembe a neve.
Igen Sobieski tényleg nagyon Helen Huntos, már első ránézésre is
www.parecidosrazonables.com/parecidos_razonables_Helen_Hunt_Leelee_Sobieski.jpg

Ez a nő meg mostanában nagyon el van cseszeve, régen még helyeske volt, de egy ideje felvette ezt a végzet asszonyás stílust, és ez nagyon nem áll jól neki :S
nna, most rossz Dita von Teese-utánzatból rossz Rose McGowen-utánzat lett :D úgy tűnik végigmegy Manson exnőin. ő is visszatérhetne a régi stílusához, mert amúgy egy nagyon szép lánynak tartom.
Még fiatal, a végén megtalálhatja saját magát...
Zsani, a hajszínnel "haza beszélsz" , ugye?:D egyébként nekem is tetszik:)
a smink katasztrófa, ruha + bugyor bejön
Hehe! :)))) Nekem pirosasabb, de az ilyen szín az álmom! Csak ehhez le kéne szívatni... :((((((
Nekem meg mindig benarancsosodik, pedig én pirosat akarok :).
Évek alatt ezt meguntam, és most sötét :).
Milyen az alapszíned ddevil? :)
Most sötétbarna vagy?
Janet: alapból olyan semmilyenbarna, pici vöröses fénnyel, most padlizsános vagyok, "piros" csíkokkal. De ahhoz, hogy olyan legyen, amilyet én akarok, nekem is le kellene szőkíteni, de azt nem vállalom be, mert voltak nekem szőkítve tincseim, h piros lehessen, de a szőkék mindig ledobták a színt, így mint a szivárvány, olyan volt pár hét után, szóval ezt egész fejen nem vállaltam be. De már elszoktam a sötéttől, szóval most teljesen új dimenzió ez smink terén is pl. :).


süti beállítások módosítása