Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Demi Moore

2008.11.27. 17:33 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Valóban, (majdnem) tökéletes Demi Moore a Flawless bemutatóján. Nagyon jól áll neki a Chanel ruha, és végre nem úgy fest, mint aki húszévesnek akar látszani. Az egyetlen bajom talán az, hogy túl magasra van fésülve a frizurája, de ez tényleg apróság.

9/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr44791757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekem is tetszik, de a lábújjai miért úgy állnak ahogy, a cipő a hibás? :-)

Megintcsak a szandál... pedig tél van. Kétségtelenül ezek a cipők mutatnak legjobban a lábon, és a pedikűr is hangsúlyt kap,no de no de... :-D
Az egész alakos képen nem jó a haja, közelről már nem gáz! :) (bár gondolkodtam és az enyém sokszor ilyen - csak én nem vagyok hivatalos vörös szőnyeges eseményekre! LOL )
Nálam még belefér ez a haj, pedig ismertek, milyen kritikus vagyok a felszárított tupír dolgokkal a homlok felett. ;-)
tényleg nagyon csini, a haja nem tetszik, a másodikon meg kifejezetten kócos hatást kelt

nem tudom, hogy a kép minősége miatt, de az első képen a lábán a bőr azért hagy maga után kívánnivalókat
Mármint nem tupír-tapír szoktam lenni, hanem kócoska! :D
Strange, sajnos a lábán a bőr már egy ideje ilyen, nem csak a kép... Hány éves most Demi?
Nagyon szép a ruha:-)
de hogy Virgot idézzem: harisnya :-D
blog.hu címlapon van ez a post! ;-)

Eddig nem is tudtam, h. létezik ilyen, a fiúk mondták! :-D
Bravó, bravó. Virgo ékes bizonyitéka annak, hogy nem csak fedetlen cicikkel lehet cimlapra kerülni. ;-)
Érdekes, nekem meg végre az tetszik, hogy nem olyan lenyalt a haja, mint szokott, ami szerintem végtelenül öregít, mert nagyon felhívja az arcvonásokra a figyelmet. Persze, azért nem kell, hogy Dallas-béli szamantahaja legyen, az is biztos, de ez még szerintem elmegy. És valóban örvendetes, hogy nem akar fruskának kinézni, ettől valahogy jobban is kedvelhető.
Lizi és mindenki, én úgy tudom, hogy a blog.hu címlap automatikusan frissül, úgyhogy nem kell annyira nagyon örülni annak, hogy kint vagyok. Persze örülök neki én is...
Áááá. Köszi ddevil. Kevesebbnek gondoltam... Olyan 42-43-nak.
A mosolygós képen kifejezetten jól néz ki, pláne, hogy most már tudom, hogy 46 éves. Jól tartja magát.
Ő egy nagyon szép nő. Vannak jobb ésrosszabb periódusai, de nekem mindig is tetszett. A tekintete miatt, azt hiszem.
Jó választás! ;-)


süti beállítások módosítása