Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Napipasi: Tom Jones

2008.11.19. 18:37 - Virgogirl

Címkék: retro fotó videó híresség napipasi

 

Tom Jonest imádni nálunk családi kötelesség. Vén, mint az országút, hülyére van műtve, de akkor is menő :-)

A ráadás: a legszexisebb pasik (élen Hugh Jackman)

 

És ha már Tom Jones, íme a kedvenc számom tőle (mindig elfog a röhögés, amikor meglátom az évszámot... miért rajongok én olyan zenékért, amik akkor születtek, mikor még egy kósza gondolat sem voltam?)

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr23778209

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Escucha este podcast 2018.10.24. 01:01:47

Big things expected of freshly tattooed Green Bay Packers cornerback Sam Shields - ladies shoes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

óó, én még olyan zenéket is hallgatok, amikor még a szüleim is csak kósza gondolatok lehettek, szóval nem gáz =DD
amúgy ha már a szétműtött öreg pasiknál tartunk, akkor inkább Mickey Rourke ^^
ez jó szöveg volt, Virgo :D

én egyébként nem szeretem Tom Jonest.
ez a szexi-pasi lista, hehhe
Craig simán kokósnak néz ki.
Javier Bardem rovararcú.
Zac Efron. áááá :S

a többit remélem Scala helyreteszi :D
Hello,
Akko kezdem a 'feladattal': :-D

- Javier Bardem iszonyatosan elhasznált, ez már gonoszság volt a világosítók részéről. Jaaaaaj. :-(

- Craig kritikán aluli, kb. egy közepesen kigyúrt hatvanas benyomását kelti bennem. És Noorinak igaza van, kis drog is befigyel abba a tekintetbe.

- gőzöm sincs kicsoda Blair Underwood, de nem tűnik egy kimondott észlénynek

- Becham érdekes módon nem idegesít a képen, bár a haja - talán a nadrág miatt, annak ad keretet - zöldes.
Amúgy a rengeteg tekóját leszedték, és csináltak neki egy olyat, mint Heidi Klumnak a tegnapi fotósorozatban

- az Ed Westwick típusú pasiktól rosszul vagyok, ez a dekadens álkarizma... Jujj.

- Hugh Jackmant szeretem, de ez nem jó kép róla:
1. arckrém használata javasolt, hogy a bőr ne keltsen ilyen száraz hatást
2. ez a kelletlen vicsor nem hiszem, hogy a fotózás legjobb pillanata volt
3. mi ez az oldalról beülés?
4. mi ez a seszínű ruhaösszeállítás, a borzalmas színű zakóról nem is beszélve?!

Na egyelőre ennyi. Most mennem kell.

Tpm Jones: nagyon jó hangja van, és még jobb számai. A feltuningolt és az eredeti változatokat is igen szívesen hallgatom.
Kitűnő gondolat volt postolni róla! ;-)
nem csalódtam benned, Scala :D
Óóóó, ez kikívánkozott belőlem! :-D
Huh, Scala, nincs jó napod... Egyébként a listát a People magazin állította össze, a képek többsége pedig nem a legfrissebb (Békámról legalább 5 éves), de szerintem jól sikerültek, de nem is ez a lényeg... :-DDD Hanem a PASIK.
Hugh Jackmanről valóban nem túl jó a kép, de nekem bejön és Joshua Jackson is... (tudom Noori szerint iszonyat és nem illik a barátosnőjéhez!) :D

Javier Bardemet a tehetségért szeretem...

Blair Underwood is tetszik, pedig fekete fickó és nekem csak Lenny jött eddig számításba ennél a bőrtípusnál! :D

(ez egy kis védés volt) ;)
akkor mint pasi, egyedül Jon Hamm állja meg a helyét. szerintem persze :)
Imádom ahogy bugizik :)
Nekem a "What's New Pussycat" az abszolút kedvenc :D
Most néztem meg a listát... a felét nem is ismerem... most ciki vagyok? :S
Én se ismertem őket, de ügyesen utánanéztem :-D
Faith_Gunn, ne is vedd fel ezt Virgotól! :-D
Én már el lettem küldve Google továbbképzésre! ;-)
zsani, joshua nekem is bejön, de a legjobban jon hamm, az itteniek közül....én ez nem a reklám helye, de éppen ma raktam fel róla egy pár képet :-))))))

az első fekete pasi is helyes, nem tudom a nevét, de ő a Dirty Sexy Money-ban a Darling család ellensége :-))))
Persze, utána tudnék nézni: Google a barátom, Wiki a barátnőm :)
Csak nekem fura, hogy akiket a legjobbak közé vaálasztottak, azoknak nem mond semmit a feje. Pedig népszavazás révén biztos rajtam kívül mindenki ismeri őket :D
ízlések és ficamok ;)
Yeah Strange....

Már ketten vagyunk, Strange! A Dawson és a haverokban is őt csíptem. A fekete pasi a SATC-ben egy időben kavart Mirandával... Orvos volt benne. Nyam... :D
Ezek jó pasik?? Hááát... Zac meg a többiek :-D Hugh bejön, meg Javier is - bár itt nagyonneeem-, de a többiek elég bénák:-))


süti beállítások módosítása