Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Frances Bean Cobain

2008.11.19. 12:19 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Telik az idő, felnőnek a gyerekek... Kurt Cobain és Courtney Love lánya, a 16 éves Frances Bean egy filmbemutatón. Nagyon csinos, de talán egy kicsit túl érett...

7/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr85777576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tényleg rohan az idő! Mennyire hasonlít a szeme, szája az anyukájára. De tény,hogy nem 16-nak néz ki, inkább 25-nek.
Kicsit túlérett?! Micsoda eufemizmus! :-D
Talán csak a sminkje miatt néz ki idősebbnek. :)
Egy kérdés: nem vagyok nagy divatdudor, de a ruha, cipő, táska szerintem nagyon nincs összhangban egymással. Jól látom?
Valóban nem tökéletes az összhang, de sztem egy 16 éves lánynál ez még játékosság, és elfogadható.
rettenetesen elüt a cipő a ruhától..és őőőő nekem kicsit tehénke. már bocsánat, nem szoktam ilyet mondani :)
Ilyen szülőkkel, és családi múlttal kész csoda, hogy ilyen normálisan néz ki.
A feje abnormálisan husi a testhez képest... Szóval dzsuli mond valamit.

Csipke pedig empatikus, ami rólam ma NEM mondható el... ;-)
Scala,
de legalább van önkritikád ;-)
nekem tetszik ez a lányka, bár tény, hogy 16-nál többnek néz ki, ami most még nem feltétlenül baj, de pár év múlva...

és neki is jól áll a vörös rúzs!
Nekem is tetszik ez a leányzó és szép a nyaklánca... ;)

16 évesen még megengedhető a kevésbé összeillő holmik használata, sztem...

A Chanel cipő nagyon gyönyörű... (20 év múlva is trendi lesz és még az akkori korához is bőven elmegy.... sőt) A ruha pedig cuki. (a táska nem tetszik)
übergáz a rúzs, és kicsit Courtney-s lett a stílusa, de alapból inkább tiszta Kurt, kedvelem őt.
Janett: 16 évesen nem ciki ilyen kevert stílust alkalmazni? Pláne, hogy ugye jóval többnek látszik 16nál. A cipő tényleg jó (tényleg, honnan látod, hogy ez Chanel??), de azért mégsem lehet mindenhez felvenni.
Ha nekem lenne egy ilyen cipő, addig viselném (mindenhez!), amíg le nem szakad a lábamról :-)

Sztem nem ciki a kevert stílus, főleg nem fiatalon, csak tudni kell viselni - meg az idősebbeknél (tehát 25 és fölötte) már azért több letisztultságra van szükség

Persze, én konzervatív vagyok.
Virgo, ez édes... :-D

A stílusa abszolút Chanel. Amúgy Chanel mániás vagyok. Ha megnézed a blogom, akkor látod! :D

A cipő ez: citygirlmemoir.today.com/files/2008/07/00570m.jpg
csak fehér-fekete tónussal.

A ruhához abszolút nem rossz a cipő... Én egy klasszik chanel táskát választottam volna! Máris másabb lenne az összhatás! :S Virgo konzervatívabb jóval nálam, de én is úgy gondolom, hogy a letisztultság korral jár... Magamon azt tapasztaltam. (pedig én az extrémebb régiót képviselem) ;)
nagyon szép arca van és a vörös rúzs bitang jól áll neki!tény,hogy 16 éves,de ilyen felmenőkkel nem csoda ha ennyi idősen kicsit dekadens hatása van!
a cipője pedig isteni,én is hordanám-télen nyáron :)
a kistáska elég gáz,de van még ideje,csak ne drogozza szét az agyát.
//Kíváncsi vagyok, milyen lenne, ha...ha Kurt élne :'( //

A cipőjét én is örömmel és boldogan, viszont a táskát nem egészen értem. Van még ideje bőven, de sztem átüt a stílusa a Courtney-hatáson. Mindenesetre a génjeiben nem kevés "eredetiség" van kódolva (a macska meg fel van mászva, igen :D).
Valószínüleg boldogabb lenne,ha volna élő apja, nem vitás.
Nekem a csaj tiszta Kurt Cobain, aki a mamája sminkjét és cuccát használja.
A táska nagy melléfogás. Eléggé.
Hát, általában mindenkinek van véleménye a Kurt-Courtney témában, nem is akarom most kifejteni az enyémet. Amúgy egyet értek, nekem is Kurtös, de az is meglátszik, hogy ki mellett nőtt fel. Amúgy meg nem "köteles" egyikőjük felé sem húznia, csak úgy veszem észre, hogy az embereknek elvárásaik vannak felé, épp a szülei kiléte miatt (nem itthonra gondolok). Kíváncsi vagyok rá x év múlva, pl., hogy hol helyezkedett el.
Gondolom a celeb világban, á la Rumer Willis... :-D


süti beállítások módosítása