Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Heidi Klum az InStyle magazinban

2008.11.18. 11:35 - Virgogirl

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr93775358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tetszik, nagyon jól áll neki a sok nevetés. :-))
Csinosnak mondanám Heidit (a képek egyébként jók) , de nekem nem tetszik a nő. (Valami hiányzik belőle, talán a tekintetével nem tudok megbarátkozni). Maradi vagyok és nálam a modellek terén az etalon Claudia Schiffer, Cindy Crawford.
lanyok,
bocs a spammelesert, de lesz egy fura divatlap bemutato ma este 7kor a kertesz utcai vittual mellett. hatha :)
info: chinesecharacters.hu/

kosz es csok,
v
nagyon tetszik a tetkója
Nem bírom Klumot, sosem bírtam. Nem is tartom szépnek. Semmi különös. Aránytalanul kisi az orra, és mostanában nagydarbnak is tűnik.

A képek és a ráadott ruhák viszont jók: hála a stylistnak és a fotosopp tímnek... :-(
Így nekem is menne...
Scala, igazad van, én is hasonlóképp gondoltam (lásd fentebb), de az alakja azért három gyerek után irigylésreméltó (bár lehet, hogy az is retusált).
Az első és második kép a legjobb sz én szemeimnek.

Persze, én is díjazom, hogy három gyerekkel stb. így a pályán. De gyerek előtti iidőszakban sem bírtam a csajt.

A tekintetéről írtakkal meg teljesen egyetértek Cicómicó, és a Nagy Klasszikusokról írtakkal is. ;-)
Igazad van, a másik két Klasszikus is szült két-két gyereket, tök jól néznek ki, és szülés előtt is ezerszer jobbak voltak - még rosszabb napjukon is - mint Heidi.
Hiába, változik a szépségideál, bár Heidiben legalább látok spirituszt, nem úgy mint a kifutókon lévő botsáskákban, akik még hírből sem hallottak arról, hogy kell mosolyogni.
nem tetszik, nagyon kommersz és továbbra sem tartom igazán szépnek Heidit. még a mosolya sem az igazi :D de alapvetően az ötlet h a modell végig nevetgéli a sorozatot szimpi:)
Szegény Heidi, mennyit szidjátok :-( Nekem bejön, méghozzá a vidám, gondtalan (vagy legalábbis annak tűnő) kisugárzása miatt. Nekem azért szimpatikus, mert csak egy vidám anyukának tűnik, nem bombanőnek, pláne nem egy szigorú, gyilkos tekintetű, kiégett próbababának
Én nem bántom! :D
Ez a képsorozat nem tetszik valamiért, de nem a vidámsága miatt! A színei leginkább, azt hiszem...
Nem vagyok oda Heidiért, de ez a sorozat szerintem egész jól sikerült:-) A ruhák nagyon tetszenek:-))
Igen, nem sikerült rosszul ez a sorozat! Tény.
Zsani a fekete és arany Neked nem? :-)
én szeretem az aranyat, sőt én még a giccseset is tudom szeretni! :D

Nem is azok a színek... A fotók színeivel nem vagyok megbékülve! Nem mintha profi fotós lennék! :D
nekem is tetszik, Heidi egyik kedvenc modellem, mert mindig a vidámság sugárzik róla, főleg mióta Seal-el van együtt. meg szeretem a Victoria's secret cuccokat is...
Az arany mintha kissé öregítené..?
Így igaz, mici! ;-)
A címlapon nekem kifejezetten rémisztő a feje, olyan aránytalan.
Ez a széles mosoly tényleg inkább egy vicsor... ;-)

Amúgy eszembe jutott, hogy korábban, nem is rövid ideig, kevertem Heidi Klumot és Elle McPhersont! :-D
a címlap nekem sem tetszik, de a többi fotó kifejezetten rendben van. Heidi maga tök hidegen hagy, nem szeretem, nem utálom, de jól áll neki az arany.


süti beállítások módosítása