Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

A nap videója: Justin tűsarkúban, harisnyában, tornadresszben

2008.11.17. 10:15 - Virgogirl

Címkék: videó vicces híresség pasi


A Saturday Night Live-ban volt ez a nagyszerű, igen vicces videó Justin Timberlake-kel és Beyoncéval. Aki szeretné megnézni Justint tűsarkúban, harisnyában, az mindenképpen kattintson...

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr42773239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jó! :-D
És ott van Mike is a Jóbarátokból, igaz? ;-)

Tud ez a Justin, és itt Bee is egész elviselhető.
Igen, ha jól tudom, Paul Ruddnak hívják.
Jó reggelt Virgo!

Muhhaha... Tetszett! ;)

Paul Rudd bejön, mint pasi! :D
Szerintem itt szépek Beyoncé idomai!
megint megelőztél :(

csak megnézni tudtam, meghallgatni nem :(
Igen, ő az, Paul Rudd. Láttam egy másik filmben is Michelle Pfeifferrrel: Anyád lehetnék. :-D
Bírom a pasit, nem túl sok, de nagyon aranyos. Friendsben is nagyon bírtam.

Zsani, szia! Igen, itt jól néz ki BK! :-)
ez nagyon jópofa volt!!!! :) jól indul a napom :)
beyonce is szimpatikus-főleg a végén,ahogy már viccesre veszi a táncot...a három balerina pedig :D:D:D no comment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
paul rudd pedig ooolyan cuki(pedig én ritkán használom ezt a szót)
Strange c Virgo, ugye ez nem válik ádáz küzdelemmé, hogy előztök 180-nal a csúszós pályán... veszélyes! ;-)
én meg úgyse vallanám be nyilvánosan ;-P
Köszi a műsort ebéd előtt, a fél iroda itt vigyorog mellettem :)
csipke, sejtem... :-)))
nagyon jó, imádom Justin-t! és Mr. Rudd is ari, a dagi bácsit nem ismerem viszont... a fürtös fickó Andy Samberg, a Hot Rod-ból
én némafilm verzióban néztem bele, iszonyú vicces :-)
szerintem tök vagány, hogy bevállalták...
Tényleg az, majd hanggal is ajánlom figyelmedbe, Lizi! ;-)
Tényleg vicces. Tudja valaki, hogy az új Beyonce cd-t mikor lehet itthon megvenni?
Cicómicó, hivatalosan nov 18 a megjelenés napja, tehát a karácsonyfa alatt már biztosan ott lehet
És címlap!
Örülök, mert poén! :-D
Kedves Virgo! Köszi. A november 18. ezek szerint világpremier? Nem bírok karácsonyig várni,szerintem beszerzem magamnak. :)
Hehe ez nagyon jó! Jól tekernek a pasik:-DD Paul nekem is nagyon bejön, olyan kis édes:-) És Bee is szimpi, meg egész jól néz ki itt :-))
Igen, meglepő módon itt sokkal kevésbé érzem erőltetettnek Bee-t, mint egyébként.
Timberlake meg... ötödszörre nézem meg, és még mindig röhögök
Nagyon jó ez a videó! :-)
Isteni, hogy mind a 2 sztár így tud mulatni magán. Nagyon jó néven tudom venni. Timberlake, pedig igazán tud táncolni, meg kell, hogy állapítsam.
(Ja, az iroda másik fele is megnézte, egyszerre ugyanis nem fér oda mindenki a géphez :). Nekik is jó napjuk lett)
fúúú :) jól áll neki a tűsarkú :)
:DDDDDD

B. itt kimondottan csinos...
már törülték... :S
Olvastam, hogy az eredeti Beyonce klippben az egyik háttértáncos valójában FÉRFI. Lehet, hogy innen a show alapötlete???
ÖÖÖ, hát, eléggé kicsi szerintem a valószínűsége. Nálam is fent van a klip, mindjárt belinkelem.
Itt olvastam.
www.storyonline.hu/?cid=11623

Az eredeti klippben leginkább Beyonce bal oldalán van a fickó.
Öööööö, micsoda döbbentes dolgok derülnek itt ki! :-DDD
Szerintem egyforma magasak a háttértáncosok, és a hajuk is sima. De ha megnézed a storyonlinos cikket, ott be is van jelölve, hogy melyik a transzi.
Nagyon értenek az illúziókeltéshez: pl. a Shakirával közös Beautiful Liarban sem lehet tudni a közös részeknél, hogy melyik-melyik, mert annyira egyformára dekorálták ki őket.
Megszivattam saját magam :-D annyit hallgattam ezt a számot, hogy nem ment ki a fejemből, és már tetszik :-DDD
Igen Virgo, nekem is kezd! :-D
:D:D:D:D:D nagyon-nagyon-nagyon vicces! Paulbaba a Friends óta "jóbarátom" :D Justin meg, mamám, szakadok rajta :D:D:D
Nekem ez itt no longer available... Pedig újranéztem volna. Lusta vagyok keresni, viszont... :-D
Szokásos.
Be akartam linkelni, de csak gagyi minőségűeket találtam, meg sok a Póli nélküli, rövidített. :(
Köszönöm azért. Nagyon figyelmes vagy! :-)


süti beállítások módosítása