Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ruhamustra: CMA Country Music Awards

2008.11.15. 12:23 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség gála red carpet ruhamustra

 Carrie Underwood Roberto Cavalliban. Izgalmas ruha, de talán egy másik színben még jobb lehetne.
 Jewel is Roberto Cavalliba bújt. Az aranyszínű ékszerekkel és a napsütötte bőrrel együtt olyan laza hatású az összeállítás, mintha egy tengerparti estélyre indult volna.
 Kellie Pickler Zuhair Murad ruhája (eltekintve a furcsa, felpolcolt-összenyomott mellektől) igazi telitalálat, nagyon szeretem ezt a fazont, nőies és szexis, a színe is jó, az egésznek van valami Jégkirálynő összehatása.
 Kimberly Williams-Paisley ruhája abszolút kedvencem: laza, és a csokoládébarna szín elegánssá, de nem gyászossá teszi.
 Martina McBride ruhája olyan, amit bámikor elfogadnék és szívesen akasztanám be a szekrényembe. A fekete-fehér klasszikus kombináció, a buggyos ujj pedig fiatalossá teszi.
 Miley Cyrus nagyon tetszik ebben a Roberto Cavalli ruhában: játékos és fiatalos, pontosan, amilyennek egy 16 éves lánynak lennie kell!
 Nicole Kidman egyáltalán nem tetszik, talán mert nem vagyok oda Jil Sander rojtokkal díszített ruháért. Szerintem Kidman az, akinek pont a mesebeli porcelánkirálynőségét kellene hangsúlyoznia, ahelyett, hogy az egyszerűséggel próbálkozik.
 Reese Witherspoon ebben a Marchesa ruhában az est egyik nyertese az én szememben - kicsit túlzó, de mindenképpen jó.
 Shania Twain nagyon nem tetszik, talán túl barna az én ízlésemnek. Viszont csodálatra méltó, hogy egy csúnya válás után is ilyen jól néz ki.
 Taylor Swift egészen kellemesen nézne ki, de valahogy nem a legszebb rajta ez a Kaufman Franco ruha - szerintem egy nagyobb mellű nőn jobban nézne ki -, viszont a korábbi megjelenéséhez képest sokkal érdekesebb.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr86767435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1.mindenki várandós, vagy miért fogdossák a hasukat?
2.a kedvenc ruha pedig Jewel-é, a kedvenc arc Taylor Swift-é, a kedvenc haj Reese-é.
3. Shania Twain szerintem jól néz ki. :)
4. Miley C. pedig túl van alapozva.

(Nicole Kidmannek a hajtöve ősz, nem?)
Én sem értem pl. Kidman miért fogja a hasát... :-D
Igen, a hajtöve ősz, volt is valami cikk erről, hogy azóta őszül rohamosan, amióta Cruise-zal elkezdődött a válás....
Nincs elég szép lába ezekhez a ruhákhoz, cipőkhöz Kidmannek, nem kéne erőltetni ezt. Simán húzhatott volna hosszú ruhát, nem lógott volna ki.

Reese Whitersp. meglehetősen amerikaias, de azon belül jó! :-)

Taylor Swift valóban nagyon lapos ehhez a ruhához!
Shania Twain szandálja YSL? Nekem tetszik. Más volt máson is, és leszóltátok, de nekem bejön ez a cipő! :-)))
jav. már volt máson is...
Nekem Kimberley Williams tetszik a legjobban fentiek közül! :-)))
Miley Cirus sem rossz, Noorinak és Virgonak igaza van, de a fejével valahogy nem vagyok kibékülve... Túl széles az arca... :-)
Scala! a fizikai adottságait már nem akartam ócsárolni, köztudott, hogy nem bírom a kiscsajt... :)
Ooooh, megteszem én helyetted! :-D

(amúgy nem tudtam, vagyis biztos olvastam, de nem tudtam ki az akiről olvasok... :-DDD)
Összhatásban Jewel a legjobb, de Kellie ruhája is tetszene más színben és nem ilyen anyagból:-) Taylornak pedig nagyon nem előnyös ez a kivágás...
Egész kellemes meglepetés, hogy kivételesen mindenki jól (van aki átlagon felül) néz ki. El se hiszem.
Viszon Miley Cyrus biztos, hogy csak 16? Ez nálam nem egy tinire, hanem egy fiatal felnőtt NŐre való ruha. Bár az amerikai tini képek után nem csoda, hogy volt olyan amerikai ismerős, aki 14-nek nézett, mikor már egyetemre jártam (megköszöntem neki, hogy ennyire fiatalít; az ilyet nem lehet elég korán kezdeni :)).
nemtudom ti h vagytok vele, engem a hideg ráz ettől a Mileytől.
Minket is dzsuli, minket is! :-D
Sőt!!!!
Szerintem Shania Twain ruhája szép, bár tényleg nem áll neki olyan nagyon jó, főleg mell felett furcsa. NEkem egyébkétn Jewel tetszik legjobban.
Scala, Shania Twain szandálja Giuseppe Zanotti. (és Miley-t elég sok mindenért lehet kritizálni, de hogy mert "túl széles az arca"... ez adottság... szerintem az a gáz, hogy állandóan csücsörít, és úgy próbál kinézni, mint egy 25 éves).
Carrie Underwood ruhája, az egész megjelenése tetszik. Szereintem meglepően jól mutat ez a szín a világos színeihez.
nálam Shania Twain a második, minden tatszik ami rajta van, de amire vette az már egyáltalán nem, tényleg túl barna, kócos a haja, és különösen előnytelen ez a frizura neki.
Az utolsó Kidman, borzalmas mi lett ebből a nőből. Egyszer le fog esni az arca, attól félek...


süti beállítások módosítása