Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Sasha "Beyoncé" Fierce

2008.11.13. 11:18 - Virgogirl

Címkék: fotó érdekesség híresség

Beyoncé az új lemezéhez, az I am... Sasha Fierce-hez készült promófotókon, a képeket Peter Lindbergh készítette. Én leginkább az elsővel és a negyedikkel vagyok kibékülve, de egyik sem tetszik különösebben... A harmadik képen pedig egy emlékezetes Thierry Mugler darab, mely már George Michael Too Funky című klipjében is szerepelt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr53766763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Thierry Mugler darabot imádom/imádtam... de nem Beyoncén...

Nem tetszik... :S
Hát max. az első, a Muglerhez túl vastag ez a csaj jelenlegi formájában, vagy nem az ő stílusa. A lényeg, borzalmas.

Pedig a Too funkyban nagyon ott van! ;-)
Annyira ostoba arcot vág mindegyiken, hogy az valami félelmetes... ezt szexinek szánta?
szerintem rettenetesen agresszívnak tűnik, semmi nőiesség vagy finomság nincs benne, de nekm még csak nem is "fierce"
A sminkje nagyon tetszik,de a képek nem.
Igen, sztem szexinek szánta... Komolyan! :-D

Tudom nagyon butuska kérdés lesz, de Sasha Fierce ki is? :-)
Tulajdonképpen Beyoncé maga, ehhez a lemezhez talált ki magának egy új alteregót.
Értem, és valami numerológus rakta össze a nevet, mint Agyness Deynét? :-D
Hogy jól fogyjon... mármint a lemez. Mert Bee-nek nem igazán megy.
Nekem ehhez a szereléshez, sugallt imaghoz ez szálkásabb nő féne bele a képbe. :-D
sztem nem is a szálkásság, hanem valami élettel teliség hiányzik belőle igazán.
ez a haj valami hihetetlenül tré neki,mondjuk ezt mindig megjegyzem...beyonce annyira dögös akar lenni és menő,csak az a baj,hogy csak erőlködik és ezért túl izzadságszagú az egész....
Virgo, theba legutóbbijaitokkal teljesen egyetértek! :-)
Háát...én szeretem Beyoncét, de ezek a képek tényleg nem sikerültek vmi jól :S
Ez ilyen Ziggy Stardust-féle húzás? Amúgy az első nem is rossz szerintem, meg lehetne ez jó is, ha nem lenne élettelen zombi-feje. Nem bántani akarom, de a szeme nemhogy semmi tüzet nem sugároz, hanem egyenesen üres. Próbáltam esetleg vmi bujaságot belelátni a tekintetébe, de az sem megy.
Frances, igen, pont ez a legnagyobb baj Beyonce mostani képeivel.

Hiába, a házasság... :-(
Mondjuk az a Jay-Z engem is kikészítene...


süti beállítások módosítása