Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day extra: Elle MacPherson átlátszóban

2008.10.30. 19:35 - Virgogirl

Elle MacPherson, a Test elég sok kritikát kapott ma nem túl szerencsés fukszia ruhájáért, amit az új Bond bemutatóján viselt. Ez a fekete darab sokkal jobban illik hozzá, kár, hogy átlátszó - nem vagyok benne biztos, hogy negyven feletti nőknek (vagy bárkinek) szabadna olyan ruhát felvenni, amelyben jól kivehető a mellbimbója. Egyébként, ezen kívül, teljesen rendben van.

6/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr93741157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jó! Én esküszöm nem látom a mellbimbóját! :-D
Scala, hehhe :D

Virgo: Tetszik az új design, főleg a háttér ;)
Húúúúú, Virgo!

Sokkal szebb lett a háttered, már már irigykedek rá! LOL :D
Ez az új külcsín nagyon csecse lett :)
Gyönyörű a blog megjelenése, szó sincs róla!

És valahol olvastam, hogy D&G rózsaszín cuccokkal jön ki tavaszra, a Cruise kollekcióban.
Ma voltam masszíroztatni, és megkérdeztem: az auraszómában a pasztell rózsaszín a feltétel nélküli szeretetet jelképezi. Ráfér majd ez az emberekre, jövő tavasszal-nyárom is. Virgonál pedig már most kaphatnak! :-)))
Gratulálok.
most néztem mégegyszer, és valamit látni vélek, de már szerintem csak odaképzeltem...
Mint az a 3D-s könyv, ismeritek? Képeken belül más képek, nekem csak nagysokára sikerült, és abból is csak a legkönyebb, egy duci mozdony... Valaki ismeri? Gimnázium egyik tarumatikus élménye volt, hogy az nekem nem akar sehogysem összejönni! :-D
duci mozdony?
avass be! :D
nekem tetszik ebben a ruhában, kor ide vagy oda
Jaj, csak most vettem észre a hátteret.
Épp ezen gondolkoztam én is, bizisten, hogy a hátteret kéne megváltoztatni.... és lám. :-)

Azt már nem is említem, hogy miközben pörgettem az agyacskámat, hogy mit lehetne, a virág jutott eszembe. No comment. :-)

Nagyon szép, igazán nőcis!!!
A posthoz visszatérve pedig, nekem nagyon tetszik az egész, mellbimbó ide vagy oda.

A haját pedig irigylem, mindig is ilyen fürtökre vágytam volna, dehát a természet nem ezzel áldott meg. :-)
Köszönöm, nekem is tetszik az "új design", nagyon szerettem a régit, de most jól esett a változtatás.
És hogy egy kicsit dicsekedjek (vagy a felelősséget hárítsam...): a fejlécet a drága párom választotta ki.
Jó ízlése van. :-)
az tuti, csak ne káromkodna ilyen csúnyán, amikor nem indul el neki a játék...
játék??? :-D mit játszik, csak nem azt, amiről már írtál egyszer.... S-sel kezdődik, de nem emlékszem mi a neve...

igazi számítógép-függő páros... :-)

Nekem is teszik Elle itt! És elfogadnám ezt a ruhát! Komolyan! ;-)

Virgo, ha Championship manager az, akkor együttérző mosolyomat küldöm feléd! ;-)
Férjem abban ugyanis már BL-t nyert többször, és meghívták válogatott edzőnek, az egyiket el is vállalta, EBvel kezdtek, aztán volt két VB is, a másodikat asszem megnyerte.
Francisco de Bobadilla néven nyomja. Tudja valaki honnan jött ez a név? ;-)

Lenyűgöző eredményeket ér el, nem tudom miért görcsöl a tanácsadással! :-D

Amúgy egy éve-másfél leállt vele! Pedig van idei változat is.
Noori, holnap írok hozzád a duci mozdonyos könyvről! ;-)
húú nekem nagyon tetszik ez a ruha, mellimbókat most én sem látok sasszemeimmel, de biztos csak fényviszony kérdése..:D


süti beállítások módosítása