Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Tom Ford filmet rendez

2008.10.29. 17:09 - Virgogirl

Címkék: filmes divat érdekesség híresség jön

Tom Ford újabb területen mutatja meg a tehetségét: hamarosan megkezdődnek első filmjének, a Single Man-nek a forgatási munkálatai. A történet egy homoszexuális tanárról szól, és egy 1964-es, Christopher Isherwood regény adaptációja lesz. A főszereplők Colin Firth, Julianne Moore és Matthew Goode lesznek.

További karrierötleteim ötleteim, unatkozó divattervezők számára: Donatella Versace, mint énekesnő; John Galliano, mint könyvelő; Karl Lagerfeld, mint egy sitcom főszereplője; Stella McCartney, mint hentes; Elie Saab, mint nőimitátor.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr57738913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

érdekes lesz, szeretem Julianne Moore-t nagyon, és Colin Firth sem rossz. ééés örülök a képnek Tom-ról ^^
Stella M-t elképzeltem hentesként, nemrossz. a többit nem tudtam O.o =D
van egy találós kérdésem, gyertek légyszi fejtsétek meg ;-)

krizzta.blog.hu/2008/10/29/talalos_kerdes_lanyoknak
kiraktam a képeiket:D
majd kitalálok valami jutalmat;-)
Virgo, miért törölted ki katy "freddy mercury" perryt? Valami rosszat mondtam? Ebben az esetben elnézést, bár nem emlékszem semmi sértőre.
Vagy más oka van?
Akkor valószínűleg már nem láttad a kedves-vicces "vigyed, ne ismételjük egymást" bejegyzést :-D
nem láttam, nem is tudom miről van szó

írtam mailt :-)
Pedig én értem...

Julianne Mooret én is bírom! Kíváncsivá tettél Virgo.

Az utolsó pályaválasztós bekezdés pedig zseniális. Galliano könyvelőként megjelent a szemeim előtt!!!!! :-D

Vogon Költő 2008.11.02. 13:10:54

Azért ne feledjük, hogy előbb volt színész-rendező Ford bácsi, mint divattervező. Hiába no, későn érő típus... :D
Nem baj az, mármint a későn érés! ;-)
Egy kérdés: mindig ilyen húsos volt a pofija?
Nem értem, de biztos.

Scala, szerintem mostanában fogyott egy kicsit, ez egy elég régi kép.
Köszi-köszi Virgo ezt a számomra oly fontos információt! ;-)
scala nem tuzdok neked mailt írni az "ügyről". A végére értem
Nem jönnek át a mailek a címemre? Perque?!

Mindjárt küldök egyet, és egy másik címet is.
Ezt a sebességet, turbó dízel, komolyan mondom. És még Te papnaszkodsz! ;-)
Nem nem, én nem tudok belépni :-(

Igazából azért végeztem, mert idegesített és túl akartam lenni rajta ;-)
Jaaa, azért elküldtem a másik címemet is. ;-)

És ha leírnád kommentben a poszthoz a blogomon? van rovat, látni fogod...
Jóóóóó! Nagyon kíváncsivá tettél, Te bestia! :-D


süti beállítások módosítása