Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Beyoncé

2008.10.29. 11:47 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Beyoncé egészen kellemesen nézett ki a saját divatmárkájának, a House of Dereonnak a bemutatóján - szerintem minél egyszerűbb a ruhája, minél simább a sminke és minél különlegesebbek a kiegészítői, annál jobb ránézni. Most nekem nem tűnik sem erőltetettnek, sem közönségesnek.

6/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr4738312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem tetszik, sajnálom, méghozzák a hegyes metál körmök miatt, és ez a hm. korpulencia...
Most látszik milyen fotosoppoltak az ékszeres képek Strangenél...
Ahogyan férjem mondta vala Bódy Szilvikére, a főzős műsorból látott öt perc hatása alatt:
- Ez nem is ő!!!
- De igen, csak kikerekedett.
- Durván lefogyasztanám!

Bee, ha tele vagyok jóindulattal, ezen a képen helyes és nőies, ennek ellenére azt gondolom: elkezdhetne foglalkozni a testzsírszázalékjával...
jav. nem -jával, hanem -ával, bár gondolom így is értettük....
Igen, értettük, de én még mindig a "szépség nem méret, zestzsírszázalék és alakfüggő" jelmondatommal szeretnék kampányolni.
Amiben igazad van, teljes mértékben! Beyoncénál azért hangsúlyozom, mert ő volt sokkalta vékonyabb is, és ahhoz még fiatal, hogy a ráncait eltakarandó növesszen feneket (Catherine Deneuve nyilatkozta azt, hogy van az a kor egy nő életében, amikor választania kell az arca és a feneke között...).

Szóval a lényeg: szerintem Bee elhagyta magát, a szónak az öntelt értelmében, és ez számomra nem szimpatikus.
Szerintem gyönyörű, és Virgoval értek egyet, miért kellene beállni a csontváz-kirakatbaba-énekesnők és egyéb celebek sorába? Nekem tetszik így is, telten...sőt, sok pasinak sztem így sokkal jobban bejön (pl a párom is szereti a formásan telt csajokat, persze, nekem nem célom, h így nézzek ki, de pusztán azért, mert +1-2-val sem érzem már jól magam a bőrömben).

Ami viszont nem tetszik: ha a cipő (ami egyébként gyönyörű)kék, akkor vmelyik kiegészítőben igazán visszaköszönhetne a szín, pl a fülbevalóban vagy a karkötőben, de inkább mindkettőben.
Ő magához képest szedett fel, szerintem... de mindegy. Nekem ez a kerekdedség olyan unszimpatikussá, közönségessé tette az arcát.

De nem folytatom.

Vékonyabban is volt rajta nőies domborulat, nem azt mondtam, hogy piszkafa legyen! ;-)
Ő így is csinos... Csak teltkarcsúbban, de rendkivül arányos és most jól van felöltözve! Virgo, Strange én mellettetek vagyok! :D
Scala, de értem én, hogy mire akarsz kilyukadni... Volt jobb formában. :)
ez a haj elég fura, olyan mintha nagyon bénán illesztetek volna rá vmi parókát. egy barátnőm mesélte, h látta New Yorkban és szörnyen tropa a haja a sok adjusztálástól
egyetértek, B. minél egyszerűbben öltözik, annál jobb nekünk.
amúgy ő itt még mindig a kerekdedség alsó határát súrolja, a múltkori fotó sokkal durvább volt
Nincs hosszú haja, az csak pót???? Néha giga hosszúban nyomja, az oké, de ez pl. a saját hosszúsága, nem?
Beyoncé így is csinos, bár a haja most nem tetszik... A cipő kérdésben viszont egyetértek Strange-dzsel:-)
nyaktól lefele teljesen rendben van a szett,a cipellője jimmy choo??nekem annak tűnik...de nagyon szép!
a feje gáz,a haja miatt itt is olyan közönséges,nem passzol a kifinomult ruhához/cipőhöz/karkötőhöz....az a fülbevaló pedig olyan mintha a kálvin aluljáróba vette volna akciósan 300-ért :)
Úgy látom többségben vannak, akik nem a testzsírszázalék arányában ítélik meg a szépséget. Hurrá! B. ennél volt már soványabb, húsosabb is.
A 300 Ft-osnak látszó fülbevaló pedig legalább 300.000 Ft-os lehet.


süti beállítások módosítása