Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Doutzen Kroes a Seven for All Mankind kampányában

2008.10.26. 05:19 - Virgogirl

Címkék: fotó reklám modell

A képek hangulata nem tetszik annyira (valamiért egy szocreál üdülőkatalógust juttat az eszembe...), a ruhák annál inkább.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr37732092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a ruhákat szinte kivétel nélkül elfogadnám
Fúúú, ezek a kiskabátok a halálom, annyira hülyén tud rajtam állni. A fekete ballon (?) jöhetne, és a lilás blúz is, A trapézfarmerek nem tetszenek. Amúg szép a csaj, semmi vita.

És Virgonak igaza van, nekem is szocreál a sorozat, és nem vonz a hangulata... Ezek a cuccok sem én vagyok, az az igazság.
tegnap nézegettem egy '77-es Ez a divat kiadványt, na ezeknek a képeknek pont olyan feelingje :-)
Scala-val értek egyet kiskabát kérdésben,annyit felpróbáltam már és úgy néztem ki bennük,mint egy lelenc és egy kistestvér az örökölt cuccokban keveréke!
nekem tetszik a sorozat,nagyon szépen áll ezen a nőn az összes cucc,főleg a trapézgatyók amik nagyon csinosak!
A farmerok nagyon szuperek, de a többi cuccot is szívesen elfogadnám:-D
Tényleg rideg, szocreál hangulata van a képeknek.
A lila blúzt én is elfogadnám, és a kiskabát miatt ne izgassátok magatokat, csajok.
Az szeritnem mindenkin olyan, mintha kinőtte volna, max. 15 éves kislányokon nem.
OFF, de Fontos: Az Aldikban lehet kapni citromos joghurtot, Milfina, Made in Austria, és finom is! :-)))
Én nagyon örülök, hogy látok kiútat a csőnadrágból (bár van akin tetszik, de az nem én magam vagyok). Csak ez mintha most a ló túloldala lenne.
Nekem borzasztóan tetszik ez a fazon (bár sajnos eléggé kevés embernek áll jól)
A farmerek tényleg jók, meg az a fekete kabát...
A Barcelona fotelek pedig a designtörténelem jelentős darabjai, nem érdemlik meg, hogy leszocreálozzák őket :D
A fotel nekem is teszik, de Virgoval értek egyet a hely hangulatát illetően!
Azokra úgy nézzetek, hogy jövőre 80 évesek lesznek. ;-)
Bizony '29-ben születtek :) ... és mai napig lehet őket kapni, még itthon is!
Talán, velem van a gond, de nekem tetszik a képek hangulata... nekem inkább az ősz-tél "csupaszsága" jön le.
A csupaüveg panel házakat meg különösen bírom... bár lehet, hogy ez csak úgy néz ki, mintha panel lenne.
Hát igen, Fait_Gunn a szívemből szólt, érdemes néha utánaolvasni mielőtt Designtörténeti Ikonokat szocreálozunk le. Élt egyszer egy Mies Van Der Rohe nevű úr, aki mind a fotelt mind a "csupaüveg panelházat" tervezte és sok más egyéb mellett letett még nekünk az asztalra egy mondást is, miszerint
" A kevesebb több".
Higgyétek el, a modern csak messziről és a zánkai gyermektáborban edzett gusztusunknak tűnik szocreálnak!
Liuska, nem a designtörténeti ikonokkal van gondom, hanem a KÉPEK HANGULATÁVAL. Érdemes néha utánaolvasni, mielőtt kritikát fogalmazol meg ;-)
Liuska, én pedig bevallom neked őszintén, sosem jártam a zánkai ifi táborban... :-D
Mégis azt írtam amit olvashatsz fentebb. ;-)


süti beállítások módosítása