Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Bizarr kiegészítők a kifutón

2008.10.25. 11:05 - Virgogirl

Címkék: érdekesség pasi divatbemutató agyrém

Narendra Kumar indiai divattervező kicsit bizarr, kicsit morbid kiegészítőkkel, "véres" kötésekkel a fejükön küldte kifutóra a modelljeit a Lakmé Fashion Weeken. A bemutató ráadásul a Fasizmus felemelkedése címet viselte, a tervező pedig elárulta, hogy a legtöbb ihletet a neonáci fiatalok öltözködéséből merítette a kollekcióhoz.

Furcsa? Elítélendő? Elfogadható? Vagy csak egyszerűen hatásvadász? Odaillő-e egy kifutóra az ilyen "állásfoglalás"?

Fotók: Guardian és Times of India

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr13730827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:-DDD Tudom, h. némelyeknek megbotránkoztató lesz a véleményem, de szerintem minden szempontból poén!!!
szerintem is poénos (: és így jó (:
sztem sem rossz...de ez a neonáci-dolog kicsit lejjebb viszi nálam a pontokat =P
Ez divat lesz? Ne lepődjek meg ha valaki véres fejjel jön velem szembe az utcán?:)
Most is, és számos más alkalommal "kifutók világának" egyéb attrakcióival szembesülve, sokszor az jut eszembe, hogy néha ráfér az emberiségre a háború, hogy helyére kerüljenek az értékrendek.
A kifutók világa az a dolog, ami egy teljesen értelmetlen és felesleges dolog.
pitbullhab-al értek egyet.
"Fasizmus felemelkedése"

vagy az is lehetne, hogy kiengedték az AVH-tól...
Jééé, címlap! Gratulációim, Virgogirl!
ötletes, de azért bizarr is egyben....a bizarrt nem a véres kötésekre értem, hanem, hogy a neonácikról merít ihletet :-(
Bergeroth, ebből a szempontból minden művészi dologra teljes lelki nyugalommal mondhatnánk, hogy "értelmetlen és felesleges dolog". Vagy akár arra a verbális kommunikációra (pl. a versekre) is, ami nem a puszta tényközlést szolgálja.

Egyébként szerintem, ha valaki ilyen módon megjelenít és újraértelmez egy társadalmi jelenséget (Indiáról beszélünk...), akkor fel is oldja, "láthatóvá", megemészthetővé és feldolgozhatóvá teszi, ilyen szempontból pedig akár még hasznos is lehet... Lásd: Picasso - Guernica.

A néhányatok által oly "gyűlöletes" kifutóknak NEM az az elsődleges szerepe, hogy egyértelműen közölje a világgal, hogy mit KELL viselni (sok szempontból kivitelezhetetlen lenne). Hanem, ha egy picit túlnézünk azokon a bizonyos kereteken, akkor szerintem inkább azt sugallja, hogy MIRE érdemes odafigyelni - pl. az, hogy "nőiesebb" a férfiak külseje a kifutókon, akár azt is jelentheti, hogy elmosódnak a férfi-női szerepek... Stb. stb. stb.
Egyébként pl a hozzánk sokkal közelebb lévő John Gallianónak is volt olyan kollekciója, amelyhez a hajléktalanoktól, ill. legutóbb az Abu Ghraib börtönből nyilvánosságra került fotókról merített némi ihletet.
Koimbra (egyébként veled álmodtam :-D), nem, nem valószínű, hogy divat lesz, ha véres fejű ember jön veled szembe, kérdezd meg inkább, hogy hogyan segíthetsz neki :-D
Öööööö, mindennel egyetértek, de ikrek nő kíváncsiságom nem hagy nyugodni.

Virgo és Koimbre ismerik személyesen egymást?

Virgo ismeri a magyar Brad Pittet? LOL :D

Tessék elárulni, nekem .... naaaah :)
Nem, nem ismeri. De hülyét álmodott. És álmában újságot olvasott, és Koimbra írta a cikket.
Tényleg?! :-DDD

Van Jorge Amadonak egy könyve, nem olvastam még, a címe: Flor asszony két férje; júniusban azt álmodtam, hogy a telefonom kijelzőjén (a régi készülékem ráadásul) 'Flor Asszony hív' világít (arra is emlékszem, hogy le volt némítva)...

És igen, nekem is beugrott, hogy a 'két férje' sem lehet véletlen! ;-)
Én nem értem, mi szükség volt erre... Abszolut a hatásvadász katergória.
Megnéztem a régebbi munkáit, és nem értem a pasit: csodálatos anyagok, remek szabás (régen és most is), akkor meg minek kell a "war zone" feelig? Túl sok horrort nézett és úgy maradt?!
Ő az egyik legnépszerűbb divattervező azon a tájon. Ha más piacokra vágyik, akkor sürgősen felejtse el a "fasizmus felemelkedése" megjelölést!
(Picasson Guernica-ja pedig egy egészen más helyzetben született... Annak akkor és ott helye volt. )
Nálam ez itt csak üzleti fogás
Szerintem van benne jó adag irónia, ezért írtam rá, h.poén! Nem kell mindent mellre szívni, és amúgy is létező jelenség a neonácizmus... ami nem jó, de tény!
Én csak a reklámot kifogásolom neki, és nem tudom így poénnak tekinteni
Értem, persze. Nekem ez belefér, de már az első kommentben írtam, hogy lehet, kissé botrányos vélemény ez...
Remélem annyira nem volt rémálom:)

Egyébként ez az álom egy jel...csak nem nekem kellett volna írnom a cikket, hanem neked...a Hellboy kettőt?:)
:-DDD
A főnök szól vala! :-D
Semmi parancsolgatás, semmi fizetés...elismerés csak, de az nagyon:)
Bocsánat, ha kicsit hepciás voltam, de a fasizmus és a nácizmus nem játék.
Design szempontból alapvető tanítanivaló ahogy a nácik az "imidzsüket" megteremtették: precízen kidolgozott, remek színek, egyszerű, ősi szimbólumok, monumentalitás... Csak csodálni lehet .
De az (amint már mondtam) nem játék, amit mindezek árnyékában/ örve alatt csináltak! És hiába a gyönyörű desig, nem lehet elfelejteni, ami hozzá kapcsolódik.
(Huh, ez most kikívánkozott. Csütörtökön a környékünkön vonulgattak szép, kopasz emberek...)


süti beállítások módosítása