Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Melyik a menő - Rose McGowan

2008.10.14. 17:56 - Virgogirl

Címkék: fotó szavazás híresség haj melyik a menő

 Eléggé "kaméleon" a csaj, sokat változtatja a hajszínét. Nekem az égővörössel tetszik a legjobban, úgy jön ki a leginkább a vadócsága. A csokibarnával talán egy kicsit jellegtelen, a világos "eperszőkével" meg túl mesterkélt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr83713854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eperszőke haj?! Micsoda kifejezés! Mesteri! Tetszik. :-)
így se,úgy se szimpatikus....de a legjobb a vörös,de még a fekete szín is egészen jól állt neki.az első hajszín az rémisztő.
most komolyan, mitől szőke az eper?:D
Amikor mégéretlen van egy jellegzetes színe, nem sárga, de nem is piros... Eperszőke! :-D
Szerintem a harmadik a jó, de a másodikkal színnel tudnám elképzelni:D
Virgo, index-címlap :-) Grat :-))))
A vörösre szavaztam, de a barnával tetszik... Tiszta hülye vagyok.

ricardo montelban 2008.10.14. 20:17:39

óóóó
de szeretem, óóó
mondjuk csöcsre számítottam.egyre legalább.
eperszőke... o_O
ezek a képek közül a vörössel a legjobb, de szerintem a fekete haj is jól áll neki
Vörös, de a barna sem rossz!
Mi az, hogy index címlap? Kirakják a Csecsebecsét? Jupiíííííí!!! :-D

Egyébként hajilag egyetértek Virgoval.
Én nagyon szeretem ezt a csajt, imádtam a boszis sorozatot, anyukám sosem értette mit szeretek benne, olyan baromság.
Eleinte nehezen szoktam meg, hogy a meghalt boszi tesót Rose játssza tovább, de megszerettem. :-)
Jaaaa, onnan ismerős! Valami rémlett... Tényleg volt az a sorozat! :-)
ezt az eperszőke megnevezést én sem hallottam még, én világos vörösnek nevezném :D amúgy sztem az a jó, meg a sötétebb vörös. végülis mindegy, csak vörös legyen, és ne az a sötét, mahagónis.
Tényleg én vagyok az egyetlen, aki ismeri és használja az eperszőke kifejezést?
De rajtatok kívül aztán senki! :-D
Már írtam, de őt úúúgy szeretem :) A vörösre szavaztam, de amúgy az ilyen képről való megítélését sztem nehezíti, hogy az arckifejezés, smink, ... sokat dobhat vagy ronthat az összképen. De ő sztem minden hajszínt tud viselni.


süti beállítások módosítása