Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

A kedvenc fotóm Angelina Jolie-ról

2008.10.14. 11:20 - Virgogirl

Címkék: fotó vicces érdekesség híresség

Egyike a W magazinban közölt képeknek - Brad Pitt készítette.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr21713135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Húúú, ez mostani kép? Én is szoktam ilyen fejet vágni, de férjem utálja, szerinte "hülye hal" kinézetet csinál... és valljuk be, Jolie sincs ezzel másként...

Amúgy nagyon bájos, és bírom, hogy ezt hagyták leközölni. Természetes.
Egyre emberibb nekem Angelina Jolie. Tényleg jó kis páros, semmi kétség. Csak olyan döbbentes volt az elején, a tudat, hogy Pitt elválik...
Ja, és most egy szót nem szóloka függőleges vágásról Jolie orrcimpájánál... Itt úgyis mindenki azt mondaná: már a 16 éves képein is... salala...
ez egy vadonatúj felvétel, és Scala, köszi, hogy nem szólsz az orráról, már úgyis mindenki megjegyezte, hogy meg van műtve :-D
sztem undi a szája, mindenhogy, így meg főleg :D de amúgy tényleg jók ezek a képek.
Nem tudom, nekem meg pont most kezd lassan ellenszenvessé válni, hogy ennyire a kirakatban éli az életét
nem tehet róla, hogy keresett paparazzi termék. de tényleg harmonikusnak tűnnek Brangelináék:)
ez a kép meg egyszerűen aranyos, nem mindenki merné megmutatni vicces oldalát
Igen, Krizztanak igaza van. Állítólag azért is költöztek Európába, mert itt nyugisabban élhetnek az ilyen szupersztárok...
Ez igaz lehet. mármint, h nem ők keresik ennyire a nyilvánosságot.
szerintem a világ két legszebbnek kikiáltott embereire mindenki kíváncsi.ezért vannak rájuk tapadva a paparazzik,ezért a kirakat.nekem szimpi volt angelina már nagyon rég óta,még brad előtt is,ez a fotó pedig nagyon bájos.olyan emberi.
Szerintem Angelina nem volt kiegyensúlyozott Brad előtt, sőt még a kapcsolat elején, amikor még titokban ment... Nekem nagyon nem jött be a nő, elég sokáig... Mostanában változott meg ez a kép bennem, kb. Shiloh születése óta.
miért, Európában laknak? hol?
Hát, most éppen nem tudom hol vannak, legutóbb Berlin, Franciao., New Orleans, New York voltak a célpontok, ahol meg lehetett őket találni.
megnéztem a többi képet a W magazin ízelítőjéből, a hamburgeresen kifejezetten csúnya. de a legszebbek is csúnyák néha, és a csúnya is tud szép lenni.
ők is csak emberek...
Hol lehet látni a teljes sorozatot, kérek szépen egy linket!

Szerintem most Berlinben vannak, ott forgat Pitt. Legalábbis a hm. Glamourban vagy Kiskegyedben ez volt, és a villa is lefényképezve, ahová költöztek...
Csak a bónok miatt vettem meg, az akciós kuponok, tudjátok... :-D
Namégegyszer.

A W magazin honlapján tudod megnézni a képeket.

A kIskegyedről, Glamourról meg annyit, hogy mindig le vannak maradva az információkkal, mert heti ill. havilapról van szó.
De az hooooool van?! www.?????.com? Köszi. Lusta vagyok nagyon az ilyenekhez...
Köszi-köszi. Megnézetm! ;-)
Nagyon jók! :-)
Én is. :-)
Brad Pitt jó fotós, na meg gondolom jó gépe is van.

Egyébként szerintem nem sok sztár, híres ember engedné meg, hogy ilyen "cenzúrázatlan" képet publikáljanak róla. Szimpatikus.
Lizi, nekem is szimpatikus húzás ez Brangelináéktól. Tudnak! ;-)


süti beállítások módosítása