Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Britney új parfümje: Hidden Fantasy

2008.10.12. 14:34 - Virgogirl

Címkék: reklám híresség parfüm jön

Spears az új klip, az új album mellett új parfümmel is készül (valószínűleg nagyjából akkor kerül az üzletekbe, mint a lemez). Az illata vaníliás-cseresznyés, az üvege piros, strasszkövekkel díszített. Nekem az üveg egy kicsit túl "tinis", nem elég kifinomult, ennek ellenére a célcsoportnak biztosan megfelel. Az illatára természetesen kíváncsi vagyok, de első blikkre nem valószínű, hogy ez lesz a kedvencem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr24709854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alig ismertem meg a képen, miért torzították el az arcát, más vonásokat kölcsönözve neki? Így kb. a húgára hasonlít...

Parfüm, egy a sok közül, a célcsoportnak tökéletes! ;-)
mint egy öt évvel ezelőtti Britney egy öt évvel ezelőtti plakáton. nekem kicsit gagyi.
Jaja... Kezdi kinőni ezt az imaget, de nem tud váltani... :-(
Alig lehet ráismerni a képen...:S
Ugye? Nekem is ez volt az első gondolatom...
akkor úgy tűnik, a régit nem is láttátok...
én ismerem, sztem hangulatában sokkal jobb plakát volt.
sztem amúgy csak simán retus, túlzás h egy másk csajjal mixelték volna
:-) Nem ismertem, a karforma nagyon más. Hétvégén sok Britney felvételt láttam, a testképével nagyon tisztába kerültem. Vagy agyonvékonyították, vagy összemixelték, de durván belekavartak, az tuti! Mármint abba a másikba.

A postban szereplőnél a fejét fotosoppolták agyon, de nagyon agyon! :-)
mármint Britney testének a fényképével! Mert nem vallott nekem a (saját) testképéről! :-D
Bár szívesen végighallgatom, ha megfelelő óradíjat kínál! :-)))
Nekem ez a kép meggyőzőbb, mint a régebbi, különösen, hogy tudom, milyen volt akkor és milyen most a "való" életben - és a régebbi plakátnál sokkal, sokkal nagyobb a különbség


süti beállítások módosítása