Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Marc Jacobs

2008.10.11. 10:23 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség pasi casual celeb

Kezdem megszokni a szoknya-szőrös láb kombinációt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr96708258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

de jó pulcsija van.

és hogy szót ejtsek a tárgyról is, nem lepődök meg a szoknyáján.
már én se, a végén még tényleg divat lesz
lassan azon fogok meglepődni, ha nadrágot vesz fel :-)
és akkor a fiúk is szorosan keresztbe tett lábbal/bokával fognak ülni?az aranyos lesz
esküszöm tetszik ez a fickó! szoknyában vagy nadrágban, igazán sajnálom, hogy divattervező...:D
Nem rossz a szerkó, pasikámat nem kedvelem!
De nagyon stílusosan néz ki! ;-)
én még nem szoktam meg ezt a szoknya-dolgot, de azt leszámítva jó.
Szerintem nagyon jó a szerelése és szintén megszoktam! :)
OFF:
Ma főztem, macskák hatalmas örömére: máj, csak nekik vajon pirítva, lentiek is kaptak. Csirkehúsleves, főtt hús az övék, almás-barackos csirke alsócomb citromlével, sütőben. Utóbbiból nem kaptak, viszont férjem szerint mennyei lett...
Na most, azt kell tudnotok, hogy a napi konzervadagjukat is kikövetelték, talán nem a bőséges változatot, hanem a minimál adagot... Nagy lobbisták, Chloé főzési érdeklődéséről nem is beszélve.
Nálunk egy recept megvalósítása úgy kezdődik:
'Távolítsa el a törékeny nőstény macskát a konyhapultról. Alaposan fertőtlenítse a konyhapultot. (...)'.

Apropó: Chloé és Arthur anyukája előhozta a két legújabb picit. Két kicsi nőstény cica. Aranyosak, gömbik, nagyon kis cukik.

Szóval ha az egyik kicsinek találok gazdát, a másikat befogadja a szomszédnőm!
Ha le tudom kapni őket, lesz post a blogomon!
Help! :-)
Scala

Mintha Kriszta említette volna a blogján, hogy szeretne kiscicát!
Jaaaaa... :-( Akkor erről lemaradtunk!
Virgo, vettem natúr sörtéjű arctisztító kefét! :-)
Már szerda óta akarom újságolni!

Ez nagyon off volt, bocsika! :-D
szerintem a lábai viszont ott vannak!! ;)
Lolita! :D

A párom lába is ilyen! :))))))))))))))
én meg vettem ma egy hűtőt és egy mosógépet :-D
Húha, ezt még a Glamour-napos beszerzéseimmel sem tudnám überelni! :-)
És energiatakarékosak?
Krizzta: nekem az egyik rémálmom, ha egy férfi keresztbe tett lábbal ül, szerintem hihetetlenül unférfias. A barátomat is már az első percben leszoktattam! :)
Sziasztok:)
Lollita, nem én írtam a keresztbe tett lábbal ülést, hanem Dzsuli:DD
Én szeretem a keresztbe tett lábbal ülést, kevesen vállalják be, és a hosszú lábaikkal van benne valami elegáns!

De tudom, sok nő femininnek tartja! Nekem pozitív élményeim vannak az ilyen férfiakkal kapcsolatosan...
Mondjuk azok a férfiak nem szoknyában voltak, hozzátenném! :-D
sorry, nem volt rajtam szemüveg :)
Scala, abszolút energiatakarékosak!
Plusz kaptam egy nagyon szép táskát is páromtól
Gratulálok hozzájuk, Virgo! A párod egy gavallér! ;) Milyen színű, valamit elárulsz nekem róla?!
Hahoooooo?! jav: nelünk! Netán egy újabb piros csoda?! :D
Barna, zöld mintás, nagy sport/szabadidő/hétvégi táska, amilyet már régóta szerettem volna. És tökéletesen illik a laptoptáskámhoz, egy széria.
Hűha! Én is gratulálok a szerzeményekhez, ajándékokhoz!

Mi is új programot fogadtunk (hmmm. kénytelen-kelletlen) el a hétvégén: beosztjuk a pénzt! :-( Úgyhogy újabb parfümrendelés és Furla november-december, brühühüüüüüüü... :-(


süti beállítások módosítása