Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

...még mindig egy csődör

2008.10.08. 18:41 - Virgogirl

Címkék: fotó reklám luxus érdekesség pasi

Sir Sean Connery+Vuitton+Annie Leibovitz: nyammm.

(Mr. Bond 78 éves múlt... és még mindig egy csődör)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr98703780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isteni!

Sőt ő az, aki korral lett egyre és egyre sármosabb! :)
A kép pedig tipikus Annie Leibovitz, de persze nagyon tetszik!
nagggyon naggggyon jó!ez a hapsi,bár én nem szeretem az idősebbeket,de ő igen ott van.hihetetlen.bár ezzel a tatyóval nem tudom elképzelni,hogy sétálgat vki a körúton :)
pont most beszéltem az illetékessel, hogy ez hivatalosan csak novemberben jelenik meg.
Virgo, a divat előtt jársz ! :)))
imádom ezt a LV-reklámsorozatot, egy újabb gyöngyszem :-)
Remélem az emberem így fog kinézni 78 éves korában :))
Gondolkodom kihez kellene nekem hasonlítanom majd, talán Helen MIrren.......?
Virgo már csak ilyen! Profi! :)))))))))))
Nem lehetne az összes fotót a kampányból megmutatni?
Légyszi
(bociszemekkel néz)
Jajj, tényleg imádnivaló és mint a jó bor ;-)
most kibújt belőlem a kisördög: megnézném ruhák nélkül...:-DDD
Csipke, Strange blogján megtalálod.
Húha nagyon beindultatok Lányok!

Ezerszer jobban tetszik, mint a Coppolás kép! Én is szeretem ezt a sorozatot.Sean idősebben sokkal sármosabb számomra, mint fiatalon, olyan 'makis' volt kissé akkor! :-D

És ő egy igazi Sir, bizony, bizony, bizony.
Szeretjük. :-)
Köszi Virgo, köszi Strange
Isteni fotók; nekem még az Agassi-Graf lett a szívem csücske Sir Connery mellett
Sziasztok!
Jajj nagyon szeretem ezt a fotósorozatot. :)
csipke, nincs mit :-)))
Virgo, miért kisebbek a kommentek? A kommentek betűmérete?, és csak a szövegé, a nickek megvannak régiben...
Foggalmam sincs róla. Gondolom, elb*sztam valamit :-D
Tényleg, nekem is. :-D

Miniatürizálta őket, mert a postja sokkal fontosabb!!! :-P
úristen, de guszta ez a kép.
nem mindig szeretem Leibowitzot, de most ezennel a szívembe zártam.
Naaaaaaaaaaaa, csak vicceltem!!!!!!!!!!!!!! :-)

Bocsiiiiiiiiii!!!
Megnyugodtam, hog nektek is olyan, azt hittem a macskák állítottak át valamit... :-D
Számomra a Beállítások box egy akkora talány, azt sem tudom hogyan rakjak képet a felső sorba, mint Neked a rózsaszín-pink...
Semmi gond, majd rájössz hogy volt.
A blog.hu-sokat megkérdezzem? Szabó András a főnökük, vele már sok extra kérést is sikerült megoldani, módosították csak nekünk pl. a címkelimitet a evocatio.blog.hu-nak! ;-)
NEM IS, VIRGO ÜGYES ÉS OKOS! ;-)

(Nagy betűvel irtam, hogy jól látható legyen eme fontos gondolat!)
Lizi, :-D.

De tényleg az Virgo... csak lassan kifolyik a szemem...
Vagyis a ránc a két szemöldköm között, az szenvedi meg az ilyen szitukat, ráadásul egyre kevésbé látok távolra is...

Hol van jó látás bemérés szerintetek?
Addig irj CAPS LOCK-kal :-D
gyerekek, ne frusztráljatok, igyekszem megcsinálni, a jelek szerint nem megy, nem akarok csúnyákat írni....
Mármint optikusra gondolsz?
de sikerült :-)
de nem is akartalak fusztrálni ezzel, csupán vicces volt...
de megértelek, hogy mint "blogtulajdonos" ez jobban "megérintett", semmiképp nem akartunk bántani ,-)
Nekem még mindig ugyanolyan... :-(

Igen, optikus, de programmal, tudjátok, voltam egyszer egy 50 perces felmérésen a belvárosban, Városház utca, valami ugyanolyan Budán... Vagy ez már a nagy szemüveges helyeken alapszolg.?
én fotexnél, vision expressnél jártam, mindkét helyen jól megcsinálták

Lizi, neked is ugyanolyan? Nekem már jó
Köszi a tippeket Virgo,keresek ilyen helyeket a Mammutban, MOM ilyesmi... :-)
Hello, jó reggelt!

nekem még mindig olyan! :S
nálam jó :-)
csak reggel volt mini, de napközben már nem :-)
Hello, Zsani! :-) Strange! :-)

Akkor most újraindítom, hátha...
Imeritek a viccet, hogy egy matematikus, egy fizikus és egy informatikus egy autóban utazik és lerobbanak útközben? :-)
Oh,

Nálad Scala? :)

Biztos nem én nézek ki jelenleg ekkora résen, :)
Szóval ez a vicc jutott most erről a kommentemről eszembe... Ismeritek?
Nekem még mindig mini. Lizike.. :-(
De most újraindítom!
Mostmár jóóóóóó, nálam is! Lehet csak a fáradtság űzött velem tréfát!

Én ennyiből még nem ismerem! ::D
A "de sikerült" kommentem már a sikerességre utalt, csak lehet nem volt egyértelmű...
Nálam is jóóóóó! :-)

De nem változott a betűtípus? Nem baj, csak... szóval szerintetek?
ezekkel a nagy optikákkal kapcsolatban szkeptikus vagyok...
nekem van saját optikusom, nagyon kedves, hihetetlenül figyelmes és jó szakember is

a figyelmességével igazi ritkaság Pesten:
www.styleoptika.hu/
szerintem igen, de egyáltalán nem zavar, és meg ne kérdezzétek, mit állítottam át.
ÉÉÉÉÉÉS:

Október a LÁTÁS HÓNAPJA, szóval ingyen bemérik a szemed! (Persze más optikák is részt vesznek a programban, de én őt szivemből ajánlom!)
Lizi, köszi, felkeresem!
Azt hittem a mellráké, de sebaj! :-D

Virgo, kicsit cikornyásabb ez... ha lehet ilyet mondani, az előző jobb volt, DE ma már ne nyúlj hozzá! :-D
Zsani, én is iszonyú kimerült vagyok, éppen azon agyalok, hogy szépen le is mondok egy 14h45-kor kezdődő találkozót, egyszerűen kimerült vagyok...
De lehet, mégis elvonszolom magam, még vacilálok... :-(
Engem még 2 postás ébresztett fel, pedig az egyik álmom erotikus volt! ujjjujuj! :))))))))))))))

jav: meg

pontosítva: 2 időpontba csöngetett, 2 kézbesítő!
Egyszerre ketten... :-D
Lizi

nah, azért ennyire ne durvuljunk! :)))))))))

és jelentem az erotikus álmom nem a kézbesítőkkel volt! :)))))))
szóval:

Éjszakás vagyok a héten, ezért reggel 7-kor fekszek! :(
Először 1/2 11-kor csöngetett egy kézbesítő, utána meg 1/2 12-kor egy másik! :))))))))))
Zsani, micsoda fejlemények! :-D
Engem is látott már teljesen kómásan a postásunk, postásaink, merthogy állandóan változik a személy...

Reméljük, ha végre egyszer tudsz aludni, folytatódik az álom is...
és ki tudja, akár megjelenhetnek benne többen.... :-D
Hehe!

Engem szerintem még csak kómáson látott, mert ha itthon vagyok, akkor tuti alszok! :)))))))))
Lizi, bejelentkeztem az optikusodhoz látásvizsgálatra, jövő hét csütörtökre! :-)
Majd beszámolok.
Hú de jó. :-D

Nekem is mennem kéne, mert még nyáron eltört a napszemcsim és eltört. Nem mondanám gyári hibának, de elintézte, hogy kicseréljék és meg kell néznem a kinálatot.

Szóval nagyon rendes csaj.
Szülinapomon felhivott, névnapomra sms-t kaptam, karácsonyra képeslapot.
Tudja, hogy tartsa meg a vevőit. :-) Ezért én is hűséges vagyok.

Értitek... eltört... ha nem lenne világos. :-D
hehe, Lizi! :)

Scala

Beszámolót kérünk, majd!

Lizi

Hamarosan lesz nálam majd valami, ami neked kedvez! Egy szín, annyit már elárulhatok! :))))) (mármint a blogomon)
Húha, izgatottan várom :-)
Mondtam Lizi, hogy Te ajánlottad!!! :-)

Elég jó a napszemüveg kínálat, úgy elcsábulnék... majd krülnézek, és igen Zsani, ígérem beszámolok.

Virgo, küldhetem az összehasonlító rovathoz amit kigondoltam? Megvettem az összetevőket tegnap! ;-)
Annyit elárulok, az én nagy szükségletemről van szó: kézkrémek...
És Virgo, nem felejtettem el a díjazásodat pica ügyben, holnap küldöm, hogy mik közül választhatsz, de annyira elúsztam, hogy lehet csak hétfőn... Szóval türelmedet kérem szépen.
Virgo

Én még mindig valami megoldásra várok választ az ajándékoddal kapcsolatban. Ha! Szeretnéd megőrízni a titokzatosságot, akkor porta vagy ilyesmi is számításba jöhet ám! :)
zsani, már gondolkozom a terveken, csak kicsit el vagyok úszva.
Ez tök jó: már gondolkozom a terveken! Mint egy mérnök! :-D
rendicsek! :)

én is, mert rengeteg mailre kéne még válaszolnom!

Este meg megint meló! :(((((((
Cuki vagy Scala ;-)

Igen, nagyon jó napszemcsik vannak.

Én azért örültem meg az enyémnek, mert nagyon olcsó volt (9000 Ft). Bár no name-nek tűnik, de egy "üzemben" gyártják a nagy olaszokkal. Az meg, hogy nem Versace vagy miabúbánat van ráirva, nem érdekel, lényeg, hogy szép és jó minőségű.
Scala, Virgo: :-D

Amúgy is az nem úgy van, ahogy mi gonduljuk. ;-)
A tervezés... az inkognito (jaj ezt most nem tudom hogyan irják :-S) megőrzése.

Na szépséges lányok, én megyek... kozmetikushoz, kicsit kikapcsolni.

Este jelentkezem ;-)

A plus!
Jaaaaa, ráhibáztam volna, és Virgo mérnök? Aztaaaaaaaaa! :-D
Tuti nem!!!
Tényleg?
Van egy sanda gyanúm, hogy Lizi többet tud Virgoról, mint az átlag itt... Nagyon fogok figyelni, ám!
én is figyelek, de ha többet tud az nem éééééééérrrrrrrrrr! :S


süti beállítások módosítása