Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Katie Holmes

2008.10.06. 19:28 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség casual celeb

A felhajtott szárú bő farmert királykék kötött ruhára, a balerinacipőt oxfordra cserélte le. De miért van a fején a bábuskás kendő?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr58699967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kendő nélkül szerintem egész jól kis összeállítás...
sztem nem rossz kendővel se.
Candy,
te az a Candy vagyaki a house és a gilmore girls hogyvoltokat írja?

ja, és szerintem is jó lenne, kendő nélkül, bár a királykék nem a kedvencem
Gilmore Girls most hol tart?! Én ott ragadtam le, hogy a csaj az egyetemen megismerkedik a kőgazdag pasival... :-D

Katie: erőltet valamit, de már régen nem önmaga...
Amúgy a királykék furcsa szín. Nekem egy olyan cuccom sincs, bár már tavaly ősszel is nagy ternd volt!
Szia Virgo,
Nem régen értem haza a divatbemutatóról! Naaaaagyooooooon jól éreztem/éreztük magunkat! Annyira köszönöm!

Készítettem képeket, ha érdekli a nagyérdeműt! :-D
Patrizia Pepe bemutató volt, beszámolhatunk a részletekről Zsanival...
Még szép, hogy érdekel :-)
lehet, hogy nem sikerült a haja, ezért a kendő? :)
Scala, engem is érdekelnének a képek a divatbemutatóról ;-)
itt vagyok!

Sziasztok!

Reggelre már volt újra netem! (a szolgáltatómat csókoltatom, miattuk nem tudtam írni bleeeeeee)
Annyira jóóóóóóó volt! :D Bár a ruhákkal és hajviselettel voltak problémáink! ;)

Katie azzal a fejkendővel? Hmmm? Nagyon nem jó! :)

nekem nagyon bejön,na végre az én szememben most jól néz ki!a kendőt imádom,én is szeretném így viselni,de valahogy nem tudom úgy megkötni,hogy le ne csússzon a fejemről...de katie-nek nagy nagy csillagos ötös!
Szeritnem a GG-nak már vége. Én is kb. addig követtem, amig egyetemre ment a kiscsaj, utána általában elolvastam a hogyvoltokat. (...tudom, furcsa szokás :)
De az Yale-s időszak csak vergődés, ahogy a hv író említette, valami nézeteltérés volt az írók és a producerek között (??), ami erősen rányomta a bélyegét a sorozatra
hozzáteszem a kendő gucci floral (blue). ;) Amit pedig imádok!! :D
vége van a Gilmore-nak, Rori egyedül fejezte be, ezt választotta, Lorelai párban ért a végére, de már nekem is kicsit sok volt a kavarás a végére, pedig nagyon szeretem őket.
:-)
Igen, kavarásból volt ott rendesen!
Megszerzem egyben és lenyomatom, valamikor! :-))))
nekem megvan mind a 7 évad, amikor megnéztem egyben, hetekbe telt, a család is velem nézte, párom az elején fintorgott, de neki is tetszett:):):)
Mici én nem az a Candy vagyok akire gondolsz:-)
Gondolom, mi Szül. Fel. 1-3. évadot nyomattunk így végig a drágámmal! :-D
Lehet, én vagyok (illetve mi vagyunk) a leginkább hardcore közületek: én a kedvenc sorozataimat, illetve, amit korábban nem láttam, napok alatt szoktam végignézni, sokszor munka közen hallgatom fülhallgatóval, angolul persze. Most végeztem ki az Ugly Bettyt, korábban a Helyszínelőket. A párom viszont sci-fi őrült, ő állandóan Star Treket meg csillagkaput néz.
Az én párom is Virgo! Nem tudom, hogy nálam/nálunk durvábban nyomod-e?

-Dexter (egyik kedvenc)
-Dr House
-Dirt
-Született feleségek
-Kés/alatt
-Szex és NY (sokadjára)
-OC
-Róma
-Lost
-Office
-Kockafejek

néztük a Szökést is, de az sztem ritka sz@r lett és én bent (munkahelyemen) bele-bele kezdek hetente valami új sorozatba! :D

párom sci-fi szintén (star trek, csilagkapu meg még isten tudja mik... :D)
Zsani,

Dexter: pipa, House:pipa; Dirt: utáltam; Szülfel:pipa; Kés/Alatt: nagyon nem tetszett; SATC:pipa (de egy idő után hihetetlenül untam); OC:nem tetszett; Róma: pipa; Lost: pipa; Office, Kockafejek: még várat magára.

Most a gépemen: Amazing Race, Biggest Loser, Dancing with the Stars, nagyon sok anime, David Attenborough természetfimek :-D meg a Palota ékköve c. koreai, az M1-en adták és marha jó!

És készülök a Tudorsra, a Scrubsra, meg a Jóbarátokra (megint)
tudod mit néztem meg legutoljára?

Emléxel egy 1987-es sorozatra? Hegy gyomrában volt a címe és nálunk a 90-es évek elején adták! :)

Jóbarátokat nagyon sokszor láttam! :))))) kb. mint SATC-t :D
gyanús... Nem valami misztikus kamaszsorozat volt?
de de... bent a kollegáim elmeroggyantnak tartottak, mert 2 óráig keresgéltem mire találtam egy olyan helyet ahonnan le tudtam tölteni. Tízenévesen óriási para volt számomra. Mindjárt linkelek róla... kíváncsi vagyok láttad-e? :)
nemrég néztem meg és kicsit meg tudtam érteni a gyerek énemet! (pedig nem vagyok egy félős kisleány!) :D
Mi az OC? :-)

Mi 24, és Szül. Fel. nyomattuk így, tudom-tudom semmi hozzátok képest. És Jó Barátokat természetesen...

Küldhetnétek Szül. Fel. 3. évad linket, az utolsó 5 részt asszem nem láttuk...

A szökés tényleg nem jó? Pedig nagyon dícsérték nekem!
Szerintem a Szökésnek csak az első évadja ért valamit. Dextert tudom ajánlani, most indult a 3. évad belőle és "hiperjó", pedig féltem tőle, hogy nem tudnak már újat mutatni és hozni.

OC - Orange County

Párom a 24-t is nézi! :)
Scala, angolul is mehet (én eredeti nyelven mindent jobban szeretek), vagy szinkronos kell?
én is feliratosan szeretem inkább a sorozatokat.

Scala

Írok sms-t a Született feleségekkel kapcsolatban! :)
Ja, ha ti ennyire jóban vagytok ;-)
neeeem, azért! (de persze jóban vagyunk! ;) ) majd elmondom egyszer miért is! :D
Angol kell! Feltétlenül!
'The plummer' a szül. fel-ben, ahogyan Susan volt férje tudja mondani... pótolhatatlan! :-)))
:D Ti aztán keményen nyomjátok.
Mi csak House őrültek vagyunk és én Lost őrült voltam, de ennyi igazából. Bár a lost láz csúnyán elkapott, ahogy egy barátom mondta rólam: ...she's completly lost in the Lost
tényleg egy zombi voltam

Szia Mici!

A Lost egy időbe lapos volt, de most megint nagyon jónak ígérkezik, mint az utolsó évad is! :)
Küldd nyugodtan, Virgo Te is! Formátumba ajánlottam én mást! Érti, érti szép hölgyem? :D
szia Zsani,
Igen voltak lapos időszakok, de akkor sem bírtam abbahagyni, mert vártam, hogy kiderüljön valami. képes voltam hajnalig laptopról nézni, majdnem kifolyt a szemem és a lakásban is napszemüvegben mászkáltam, annyira kikészültem
már örökre ex lost-függő leszek de már nem tud annyira lázba hozni, persze azért meg fogom nézni.

általában hamar rákattanok, de aztán hamar rá is unok mindenre



süti beállítások módosítása