Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Nyálcsorgatáshoz - Chloé, 2009 tavasz

2008.10.05. 17:02 - Virgogirl

Címkék: fotó divat érdekesség divatbemutató

Nagyon fiatalos, és néhány kivételtől eltekintve, nagyszerűen hordható és kombinálható darabokat mutatott be a Chloé - kagylós (?) díszítések, finom színek, rövidnadrágok és gyönyörű szandálok. És nagyon sok a masni: az öveken, a cipőkön...

Egy kicsit a nyolcvanas évekre emlékeztetett a kollekció, különösen a magas derekakkal és a széles vállakkal, de mégis nagyon modern az egész. A divatházat egyébként most vette át Hannah MacGibbon 38 éves brit tervezőnő (korábban Phoebe Philo asszisztense volt), és a vérfrissítés szerintem nagyon jót tett nekik.

A csíkos táska pedig annyira, de annyira tetszik...

Enjoy!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr40697472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nem rossz, de egy kicsit többet vártam! :)
persze, de én ikrek vagyok!!!!!!!! :P
A tervezőnő combjai figyelemre méltóak! :-D
Tényleg tök jók.

A kollekció: jól kombinálható, hordható, inkább az alsórészek tetszenek, mint a felsők.
A 10. kép valami miatt nagyon tetszik, és a sárga kígyóbőr szandál is...
Mini gatya, és ez a nadrágos egybe dolog itt.Hmmm. Merész, de nem is rossz.

De! Nekem is van hiányérzetem, nemcsak Zsaninak...
Táskák bleeee, nem a zsánerem.
Pedig Chloé táskákért (korábbi kollekciók) szinte ölni tudnék!
A style.com-on meg tudjátok nézni az összes képet.
Jóóóóó. És érdemes?
Ha van fölös tíz perced, akkor igen
már láttam, de nem hagyott sajnos bennem akkorra nyomot! ;) pedig szeretem Chloe-t :))))) tény, hogy jól variálható és a sortok is tetszenek, meg pár lábbeli is (a sárga nekem is nagyon Scala), de valahogy nem az az aztaaaa .)

Szerintem kissé gebe a tervezőcsaj! :P

Sztem jó az a csíkos táska! ;)
Nekem nem jön be...talán a 10. ruha, de a többi nemtecc...:S
a táska feletti szandál egyszerűen csudálatos!!!!
nekem bejön az egész
a ruhák szépek, de engem most C. Kane-re enged következtetni.


süti beállítások módosítása