Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Az eltűnt kozmetikumok nyomában

2008.10.01. 16:07 - Virgogirl

Címkék: szépség termék

Tegnap vásároltam magamnak egy Neutralia tusfürdőt - ez eddig nem valami nagy hír, de akkor, ha hozzáteszem, hogy ez az egyik kedvencem; illetve, hogy elég sokáig nem lehetett itthon kapni (vagy csak én nem jártam soha olyan helyen, ahol vehettem volna), máris izgalmasabbá válik a kezdőmondatom.

Ez az eset - vagyis, hogy most újra magamévá tehettem valamit, amiről sokáig nem tudtam, hogy mi van vele - egy kicsit elgondolkoztatott: van egy sor olyan termék, amelyiket nagyon kedvel az ember, be is válnak, aztán, szinte egyik pillanatról a másikra egyszerűen eltűnnek az üzletek polcairól. Persze, jön helyettük három másik, és még olyan cég is akad, ami (ugyan nagyon borsos áron és természetesen nem itthon) segít "újraalkotni" egy-egy rúzsárnyalatot vagy parfümöt. És azt is meg lehet érteni, hogy a cégeknek is kell időnként a vérfrissítés. De akkor is: ha az ember megszeret valamit, akkor nem szívesen válik meg tőle, az pedig kifejezetten rossz érzés (legalábbis nekem), ha keresek valamit, amiről gyorsan felvilágosítanak, hogy nincs, és nem is lesz.

Három konkrét dolog jutott az eszembe: a Lush Potion fantázianevű testápolója, a Maybelline Full n Soft szempillaspirálja és az Avon Women of Earth (vagy valami ilyesmi nevű) parfümje. Mindhármat nagyon szerettem, próbáltam hozzájuk hasonlókat találni, és bár sok nagyszerű terméket próbáltam már ki, egyik sem olyan.

Ti hogy vagytok ezzel? Van ilyen termék, ami "hiányzik"? Vagy ez abszolút nem számít nektek?

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr74690919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Byblos - happy hour (mind női, mind férfiba, alig van már az üvegcsém alján)
- nagyon nagyon régen volt az oriflame-nek egy nagy kiszerelésben kapható görögdinnyés samponja (legalább 8-9 éve hiányzik. :( )
Ez egy szörnyű téma, hogy ilyen gyorsan eltűnnek dolgok, mind mind az 'ipar' kénye-kedve és profitérdekei szerint...
Neutralia: nekem is nagy kedvencem volt; aztán romlott a színvonala, nem? Mi utána tértünk át biora, szappan, tusfürdő stb-ben.

L'Occitane ajakbalzsamot ismeritek? Jó illata van, Shea vajas. AAAAnnyiiiiiiiraaaaa drága a L'Occitane, ma kiakadtam tőlük. Asszem maradnom kellene a magyar Tulasi szappanoknál. Nagyon jó, bio, és nem drága, csak ma nem esett útba.

Szóval, h. ne offoljak tovább: számtalan ilyen termék van, ami megszűnt, pedig nagyon bevált. Avonnál hipergyors a váltás, veszélyesen gyors.

Virgoval ellentétben én nem vagyok a testápolószerek sűrű váltogatásának híve...

CD dezodor ilyen még nekem.

St. Yves egyfajta bőrradír, de már nem emlékszem, régen volt...
Annyira bio és Ilcsi függő lettem, hogy nem is emlékszem ezekre a DM-es termékekre... :-)

Volt valami lengyel golyós dezodor is, jó árban, jó szaggal, de most ha pisztollyal kényszerítenek sem jut eszembe a neve...
:-)))
Ugye, hogy jó? Te is szereted?
És hol szerzed be? Ha nem titok...
megmondom őszintén, hogy én vettem egy rakat dolgot anno a Krisna-völgybe, amikor megnéztük Őket Somogyvámoson! :)
Nem akarok senkit kijavítni, de ha jól tudom, akkor a Tulasi nem biokozmetikum (ha nagyon szigorúan vesszük a szabályokat), "csak" natúrkozmetikum. Ami szintén nagyon jó...

Scala, pl. a Herbaházban elég nagy a kínálat belőle.
Nekem a "nagy bánatom" ,hogy nem tudom mi történt a sunsilk göndör hajra való balzsammal. :( Ti nem láttatok valahol?
Igen, igazad van Virgo. De ha látnád amit a Marrionnaud BIO-kozmetikum néven forgalmaz, valami görög termékcsalád... És én vettem is ma! :-D Önkori utáni kissé megborult állapotomban... BODYFARM... Összetétel alapján benne van az összes "méreg" amit az a bizonyos cég (tudjátok) úgy bírál.

És kocka szappanok nincsenek is... csak folyékony. Pedig gyárt a cég olyat, de nem tartja a Marrionnaud.

Aki ebbe kiismeri magát, az díjat érdemel, komolyan.
Natúr-kozmetikum... Bio-kozmetikum...
Mi is a kül. ? Virgo édes?
Hogyne. A Clinique Daybreak nevű világos lágy pasztellarany szemfestéke és a Kitten Pink szájfény, ugyancsak tőlük.
Virgo a Lush Potion testápolót újra gyártják, ebayen is fellelhető néhanapján+ha gondolod segítek beszerezni a központi, angliai Lushtól:)

Amúgy Potion krémparfüm illatban nem uolyan? Én testápolóját nem ismerem:)
Scala,

én CD dezodort használok ;-)
Jaaaaaaaaaaj ne, én is vettem Bodyfarm-ot. Tényleg nem is bio?????
nekem a clinique simply parfüm hiányzik. bár tudom h innen onnan lehet rendelni de ez már nem olyan:(
a legjobban pedig az hiányozna ha a loreál casting napszőke árnyalata szűnne meg...ezen már sokat gondolkoztam és el nem tudom képzelni mit csinálnék nélküle:O :)
Lizi, van egy kis tájékoztatóm, tudod az amcsi cégtől, amiről írtam nektek riasztó mailt. Azt megtartottam, hátha... Összetvők Bodyfarm: kettőt tutira láttam a listáról: Sodium Laureth Sulfát, Sodium Lauril Sulfát... pedig csak átfutottam...

Viszont férjem most fürdött vele, és nagyon jó illata van, olívás tusfürdőt vettem. És Te? :-)

Utánanézzek részletesebben, megegyszer? Érdekelne?
Scala, a natur és a bio között az a különbség, hogy a naturkozmetikumohoz 'csak' a felhasznált anyagok fajtája kell, hogy föleg természetes anyagok legyenek, mig a bio kozmetikumok alapanyagai ökologiailag ellnörzött gazdálkodásbol származnak (magyarul inkább ökonak kéne hivni) tehát maga az alapanyagok termelési folyamata is ellnörizve van. (persze ezek olyan sokoldalu dolgok - a sokat támadot SLS-t is pl. kokuszbol vonják ki, tehát natur az is :) stb. Kicsit humbug ez a natur meg bio dolog, de ez más téma.)
Kicsit mint a kégyzet és téglalap dilemmája: nem minden naturkozmetikum bio, de általában minden biokozmetokum natur. :)

Én a Lush banános habfördöje (cheeky monkey) és szappanja miatt haragszom. :)
bagaela, köszönöm! :-)
a 'főleg' természetes anyagokba mennyi kémiai labordolog fér bele?
Én vörösszőlős arcradírt és gránátalmás tonikot. Alapvetően meg vagyok velük elégedve.

De talán az ár-érték aránya nem annyira jó. Legalábbis már volt nekem olcsóbb, de jobb is.
Igen, elég drágán vesztegetik...
A szőlős arcradírok tapasztalatom szerint nagyon jók! l'Occitane, és Ilcsi szőlős dolgait próbáltam...
anyumnak volt egy régi parfümje, nem tudom milyen márka volt, csak arra emlékszem, hogy az volt ráírva: just call me...Maxi

de a nemrég kijött Kylie Minogue felé Darling-nak ugyanolyan az illata...valszeg megvárták, míg lejár a jogvédelme a receptnek, és az ő nevével dobták piacra újra :-/

nincs új a Nap alatt
Ja, majd' elfelejtettem:)
ami nekem hiányzik, az a Kookai Oui-non nevű illata
ó virgo, tudtam, hogy rokonlelkek vagyunk, a women of earth parfümöt én is imádtam! :)))

egyébként ismerem az érzést, ételekben is szokott lenni ilyen és nagyon bosszantó (citromos joghurt, kristály keserű üdítő...)
bjork: viszont lehet kapni citromos mousse-t, az izt biztosan pótolja. ;-)
bjork, a leírt kaják nekem is nagy kedvenceim voltak! :-)
Citromos mousse? Az melyik Lizi? Márka stb....
Pfú, most meg nem mondom neked... Főleg Kaisers-ban, Sparban lehet kapni, legutóbb egy kis Match-ban is volt (de szerintem véletlenül). Eddig én csak a csokisat ettem, az is jó, a citromos barátnőm kedvence. Bár múltkor mondta, hogy sehol sem lehet kapni a citromosat, kvázi eltűnt :-), de én most láttam.

Ha leugrok a Match-ba és még lesz, megnézem neked a gyártóját, nevét, stb.
Lizi: azt én is megköszönném :)
Kööööösziiiiii Lizi! Fincsi lesz, ha megtudom hol lelem! :-)
Nem soká leugrok a boltba, 4 körül jelentek, ha még lesz a boltban...
Vajon hová tűnhetett Lizi? :-)
teleette magát citromos mousse-szal, és most piheg :-D
Liziiiiiiiiiiiiiiiii?!

Hol jársz? :D

(engem nem hiányoltatok :((((((((((( )
Szép, kibeszéltek a távollétemben.

Lizi iskolában volt, rajzolt... kockát. :-D

Mousse ügyben sajnos nem tudok nyilatkozni, nem tudtam elmenni boltba, sorry.
Hello, megbocsátva. A lényeg, h. nem lett bajod! Már izgultunk!

Ha eljutok boltba, én is megnézem ezt a mousset.
Húú, de jó ötlet volt ez a bejegyzés! Én nagyon haragszom, ha valami olyat vonnak ki a forgalomból, amit imádok/imádtam! Limited editionokból eleve betárazok, de van egy csomó cucc, ami figyelmeztetés nélkül, teljesen váratlanul tűnt el.

Nekem egyik első kedvenc illatom (még ált.suliba jártam) az Oriflame-Aspasia nevű parfümje volt, amit már ezer éve nem lehet kapni. Volt egy testápoló is (nem Orif.-es), amire emlékszem gyerekkoromból, ilyen ciklámenes volt a doboza, a kupakrész meg világosrózsaszín. Van még pár Avon-Oriflame termék, amit hiányolok, azok gyakran tűnnek el. Naomagic hiányzik még, én nem látok már sehol :(

Nagyon sok ilyen van amúgy, de most hirtelen ennyi jutott eszembe. Ami nem kozmetikum, de nagyon sírok utána: még '94 körül tesómmal a Balatonnál nyaralva rákaptunk egy jégkrémre, Zap volt a neve (emlékeink szerint), de ott ettünk olyat utoljára is. :((( Nem ismerős vkinek?
Sziasztok!Én is hiányolok rengeteg olyan terméket amik már nem kaphatóak,vagy csak külföldön kaphatóak.Ilyen pl:
-Avon:Wink,Lyrical,Surreal,Sunny Skies,Millennia stb.parfüm
-Oriflame:Serene,Nomadic,Aloha3féle parfümje
-G.Sabatini Cascaya,Wild Wind,Devotion,Magnetic,Bolero parfüm
-Limara és Impulse spray
-Priscilla Presley parfümök
-8x4dezodor(Müllerben még kapható)
-Nivea narancsszinü mályvakivonatos tusfürdöje és a kék tusolóhabja
-Impulse Spice gils,Exclamation kék,piros spray
-Labello ananasz,vitamin power
-Loreal Elseve Kera Protein és Alfa Jojoba (én Ausztriában3hónapja még tudtam venni az elsöt)
-Neutrogena Deep Clean krémes arclemosó
-Nivea deo Balance stift
-Sunsilk zöld(göndör hajra való)hajformázó krém
stb..stb..:-(((


süti beállítások módosítása