Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Dita Von Teese

2008.09.30. 12:15 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség casual celeb

Talpig Diorban. Üdítő változatosság ez a világos kosztüm, de én jobban szeretem, ha sötétebb színekbe öltözik. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr17688755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztem is jobb sötétben, de azért nekem Ő még mindig nagy kedvenc. (és ez se rossz)

Az ő színei az tény, hogy a fekete és a piros! :D (akár csak Virgo mostani kedvencei, ugye Virgo?)
Technikai okok miatt nem tudtam megjeleniteni a kommentemet...

Szóval nekem nagyon tetszik a kis kosztümje, talán ennél a szerelésnél hanyagoltam volna a piros rúzst és valami rózsaszinre szinezhette volna, ha már a ruhájában naturálisabb.

Összességében csini.

Viszont azt nem tudtam, hogy Virgo fekete-piros fun. Azt hiszem emelett az info mellett elröppentem vagy akkor még nem voltam jelen a blogon. ;-)
jaj, én kérek elnézést Virgo drága!

Lizi!

Ez csak véletlen lehet baby, hogy ezt nem tudtad Virgo-ról!

Viszont sértve érzem magam, hogy az én blogomat meg még meg se nézted! DURCIZU vok :)
Deeeeeeeeee megnéztem, brrrrrrrrrr, csak mindig lefagy tőle az munkahelyi gépem.

Egyébként a Csecsebecsétől is szokott, ha épp olyanja van. Naaaa.

:-D
nah, jól van akkor már nem vok Durcizu lány! (majd ha van kedved azért és a sulid se vesz annyi energiát ki belőled, akkor írj hozzám is! Persze ez nem elcsábítás, Virgo az Virgo! Zsani meg Zsani, remélem ezt Ő is érzi. Én más oldalról közelítik a blogoláshoz) :D
A rúzs szörnyű most Ditán, számomra fals lesz az egész szerelés tőle.És a cipő táska összhang sem az igazi...
Nem pontozta Virgo, de szerintem 4/10. Biztosan szőrősszívűnek találtok, de nevetségesen fest, nagy a feje (bár lehet a fotó hibája)...
A táskával nekem csupán annyi a bajom, hogy nagyon nem szeretem az ehhez hasonló miniatűrizált táskákat.
Akkor már inkább egy boritéktáska vagy egy kicsivel nagyobb legyen ennél!
Furlanak is van ilyen, azon nincs ennyi lógó, nekem az tetszik. De igazad van, abból is az egy mérettel nagyobb valahogy kevésbé hat erőltetetten.

Szerintem cuki az ilyen táska... de csak a Furlás, ezt a Diort fel nem venném.
Nekem van egy ilyen pici... én egyébként felvenném, ha vki hozzámvágná, de igazából az bosszantana, hogy k****ra nem férnék el benne :-)
Zsani, írtam neked levelet a gmailre, megkaptad?
Igen, kb. a telefon és egy vékony tárca fér bele, aztán szevasz! :-D
nekem is tetszik és tudom miről beszélsz a Furla.nál, volt tavalyelőtt egy olyan ami volt vagy 6 színbe is (különböző méretekbe is) és fehér pitypang (az az ejtőernyős pitypang már) volt rajta mintának, meg kis ezüstgumós logóka, ami diszkréten gravírozott Furla felíratú!

(én se férek el bennük az a baj, pedig nekem is pár kicsim.)
meg egy vörös rúzs :-D de én nem bírnám ki a mütyürkéim nélkül.

Nem tehetek róla de nekem ez a nő annyira mű...Az összeállítás pedig szerintem öreges...főleg a kosztüm
Igen, sokan mondják, hogy a pasztell az idősebbek színe :-D
várj megnézem Virgo! Még nem néztem azt ma! :)
Igen, Zsani pont arra gndolok a Furlanal. Bár a pitypang nem rémlik rajta... És igen, sok szín volt, és sok méret. Nekem nagyon bejött! :-)

Candy, igazat adok, tényleg nem az a fiatalos, belevaló sítlus, mint pl. Halle Berry; és ezen a képen nagyon túllőtt a célon!
Látnod kéne smink nélkül, sokkal fiatalabbnak néz ki! Zsani linkelt valamit egyszer, de meg nem találnám...

Tényleg, Virgo,
Hány éves Dita?
volt egyszínű is belőle, csak nekem a pitypangos tetszett! :D

jaj, tényleg linkeltem valamit róla és valami czukika Moschino ruci volt rajta. ;)
És ezek még outletekbe vannak? Mert Parndorfban van Furla... ha jól emlékszem.
Parndorfba van Furla outlet?! húúúúúúú, ezt nem is tudtam! :) Ebayről veszem a furla cuccaimat (általában) csak ékszereket, kiegészítőket és 1 táskát vettem eddig a Váci-ba, de ez most besózta a popsikámat (micoda hír, Furla outlet yepp! )

Amúgy azt tudtad Scala, hogy amerikába a Furla egészen más cuccokat nyomat?!
Zsani, minden márka ezt csinálja, nem?
hát nagyrészt igen, Mármint, hogy Amerika egy más világnak számító ország! :D van benne valami! (sokszor ezért szeretek amerikából rendelni, sőt én szinte csak onnan szoktam) ;)
OFF: nem jelenik meg a lábamról a Lulu cipőben a kép?
Dede, nagyon menő! Szexi a póz is...
nem volt senki aki lefotózott volna, úgyhogy ki voltam csavarodva :S, meg a szoknyát se nézzétek majd, csak az volt a mai napi rucim, de nem vok ekkora színvegyítő fekete-szürke szandálcipőbe voltam hozzá. :D csak annyira örültem, hogy gyorsba lefotóztam! Imádom! :D
Fúúú, nagyon várom a Zsani képet!!!

Igen, határozottan úgy emlékszem, hogy van Furla Parndorfban! :-)
Én még semmit nem vettem a Váci u. keresztutcájában, de ma kinéztem egy Longchamp sárga kígyőbőr (csak halkan, Strange meg ne hallja) tárcát! :-)
Zsani kép a blogomon! :) (természetesen)

juj, sárga kigyóbőr, tudom, hogy strange kigyójának most felállt a nem létező sőr a hátán (és sziszeg) :D, de én is imádom a kigybőrt ám! :D biztos gyönyörű a tárca. :)
Nem jelenik meg amin Te is ott vagy... :-( Csak az e-bays kép van fent... Brühühűűűűű...
Állat a tárca, kettő is tetszik, egyiket irattartónak használnám! :-)
18e/darab. Vélemény? Megéri?
frissíts rá, néha szarakodik, mert sztem még kisebbre kellett volna vennem. :S

Én is 2 pénztárcával közlekedek, de nekem még külön nyárim és télim is van! :D

nem olcsó, nem olcsó. . . de ha örök élet, akkor egyszer megéri beruházni rá.
Az én pénztárcám pontosan tizedannyiba került, mégis mindenki megdicséri. :-D
nekem a télim egy 500 Ft-os (turis) DKNY full bőr fekete kis irattartó és egy piros mango pénztárca( ezt valszeg le fogom idén cserélni valami másra(késztetést érzek rá, mert túl nagy) a nyárim meg egy vintage fekete gucci (irattartó) és a már levélben elküldött szintén gucci floral kollekciós vászonpénztárca! :D
Meg szerintem a péntárca olyan tipikus ajándék, pl. barátnőknek/barátnőktől
Dita szerintem igen furán fest ebben a cuccban, olyan mintha a nagymamám öltözött volna fel így, mondjuk én elfogult vagyok, hisz a fekete a kedvenc színem, nekem Dita abban sajátmaga.
Zsani, én direkt nem kaptam semmit? :-(
Igen, én is azt vettem szülinapjára most barátnőmnek (Diffusione-ból :), sötétkék max mara, nagyon szép) (csak mindig illik bele egy kis aprót rakni, babona :) )
Max Maranál jók a pénztárcák? És Zsanika, ugye izzítasz két-három hét múlvára? :-)
Lizi drága!

pótolom, de akkor még te nem tűntél fel a színen, sztem! :D (azért nem küldtem el)

Izzítok, naná! :) Nem rosszak és csak 3000 Ft volt, akkor! ;)
Még mindig nem látom amikor a lábadon van!!!
komolyan?! milyen webböngészővel nézed?! Virgo látta! :) én is látom, csak van amikor eltűnik, de olyankor érdemes újra betölteni az oldalt! ;)
Én speciel megveszek azért a cupőért, ami a fenti képen van.
off: Zsani, isteni a blogod :)
Eh, izé cipőért
IE-rel nézem, de most megpróbálom megint!
Még mindig nem látom azt az egyet... :-(((
Remélem, azért Zsaninál majd engem dicsértek!

Scala, most meglepő módon én se látom.
Nekem is akadt némi gondom, azért itt írtam
De számíthatsz rám Virgo ;)
Persze, hogy dícsérünk. Te vagy a divatblogok ősforrása, én mindig itt kezdek, és mint egy centrumból navigálok tovább.

Nem akarom azt mondani, h. ősanyánk vagy, mert még félreérted! De egy kicsit úgy tekint rád a többi bloggerina is, nemde Zsanika? :-)
Scala, le sem tagadhatnád irodalmi kötődésed... oly költői voltál. :-D

Én is itt kezdem és fejezem be a napot...

Rövid leszek: "lelki táplálék"
Drágáim, teljesen meg vagyok hatva
Iszonyatosan jóóóóóóóóóóó a cipője!!!!!!
Scala és Zsani! A smink nélküli képet belinkelnétek, nagyon kíváncsi vagyok rá:-)
Szerintem nagyon helyes smink nélkül (is)


süti beállítások módosítása