Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon klasszik: Monica Bellucci

2008.09.30. 12:09 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség ikon klasszik

Nem rossz, nem rossz....

Monica Bellucci, 2002.

(ui: ma van a születésnapja)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr85688747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nem tudom, hogy csinálja, de ez a nő egyszerűen gyönyörű!
őszintén irigylem :-)
Ez a ruha nagyon szép és ha jobban megnézem én még férjehez is mennék benne. ;-)
Szia Neked is.

Örülök, hogy újra ilyen termékeny vagy! ;-)
Sajnálom, hogy ritkábban "látsz", de elkezdődött a suli...
áhhá, suli! :S

Monica fenséges! :)
Lizi, ez egy mesés esküvői ruha volna! :-)
Kitűnő ízlésre vall!

Szóval nagyon tetszik Monica, annak ellenére, hogy nem gebe, és a fekete pánt is bevállalós, ami tképpen egy melltartó pánt, nem? Vagy a ruha része?
Szakvélemény, Virgogirl? :-)

És hasa sem teljesen lapos. De nem rójuk fel neki. Csodás és pont.
Ezt a ruhát szívesen lekopíroznám.
És ehhez még a nyaklánc is menne, nem??? ;-)
Sztem esküvői ruhának túl kihívó :-)

Persze, hogy nem teljesen laops a hasa, hiszem ember, és nem egy robot. Nagyon kevés embernek tükörsima a pocija - szerintem az sokkal zavaróbb, mint a dudor.

Persze, megy hozzá a nyaklánc.
Virgo!

Így igaz, nekem is emberibb vagy én csak irigylem azt akinek mégis lapos a hasa, mert nekem az a full gyengepontom?! :D
Na, azért ha kicsit fogyna, hidd el, hogy derékben sem lenne ilyen a kerülete. De nem rójuk fel neki, ismétlem. Csak egy apróbetűs megjegyzés volt! :-)))
Számomra Monica Bellucci a NŐ :-)
a középen szétválasztott haj szoros kontyba való fogása helyett lehetett volna előnyösebb a frizura...
egyébként mennyi idős is?
De ez egy hat évvel ezelőtti kép, ácsi!
hű, lehetne az anyukám :)))
oh, micsoda hír 44 éves a mamid Noori! Nekem pedig 48! :D
De szerintem Noori arra gondolt, hogy mennyivel fiatalbb, mint amilyenek mi vagyunk :-D
az is lehet! Nekem is fiatal a mamikám! ;))))))))
Nekem nem fiatal, csak roppant fiatalos!
Virgoval vagyunk egy klubban! :-)
nem, nekem tényleg 44 éves az anyukám :)))))
khm, khm. szóval 43... a rend kedvéért...
Hűha! Nem semmi! :-)))
az arcánál mindig leragadok, hibátlanul gyönyörű. :] és sztem se fogyjon.
Nagyon harmonikusak a vonásai, de van benne valami végzetesen vonzó!
Ütős kombináció! Mégis ismerek olyat, akinek nem tetszik... :-(
nekem nő létemre is abszolút a szex jut eszembe róla! :D
Zsani, :-D
Nekem pedig a harmonikus szépség! Az az időtálló.
Az én anyukám 42 éves :-)


süti beállítások módosítása