Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikons of the day: Mr és Mrs Beckham

2008.09.29. 08:21 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

David Beckham szürke-barna Tom Ford öltönyével nincs semmi baj (bár nekem egy kicsit nagypapás), Victoria  Antonio Berardi összeállítása azonban több, mint érdekes. Különösen, ha figyelembe vesszük, hogy a cipőjének (vagy mi az) nincs is sarka... Elképesztően bátor, idétlen vagy esetleg előretört a domina énje?

Ketten együtt kapnak, mondjuk 15 pontot.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr52686624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Örülök, hogy felhasználtad :)

én köszönöm ;-)
Ezt nem tudom megemészteni. :-)

Miért gondolja, hogy ez szép vagy menő vagy dögös vagy bármilyen. Ezentúl el sem tudom képzelni, hogy van kifejlesztve, mi tartja meg a súlyát?

Mr. nem rossz, de túl english gentleman.
Ebben a csizmában mindig lábujjhegyen kell állni? Olyan furcsán néz ki az egész :S
Valószínűleg igen, nyuszisz, szerintem egy idő után iszonyú kényelmetlen, és nagyon nehéz lehet benne egyensúlyozni is.
Hhu, szerintem nevtségesen néznek ki.
VB megint olyan, mint egy kirakati baba, csak most nevetségesen dekorálták. DB pedig kimondottan úgy néz ki, mint egy bunkó focista, aki megengedheti magának a drága öltönyöket, de nincs meg a kellő inteligenciája ahhoz, hogy jól válasszon és jól viselje azokat.
És az az óra....
rossz ránézni erre a csizmára. de kipróbálnám, kicsit olyan félelmetes érzés lehet mint a gólyalábon járás.
Egyszer láttam a tévében egy fétisekről szóló műsort, abban hordott ilyet egy lónak öltözött ember.
micivel 1000%-ig egyetértve, többet nem is tudok hozzátenni! ;-) Olvassátok őt, mintha engem hallanátok! :-)))
Scala, :DDD
Azon gondolkozom, hogy meddig is tart ez a "csizma"?
Olyan harisnyaszerűnek tűnik, na de ebből az anyagból ?
Mint egy búvárruha, de az legalább használható valamire :)
Nekem is a fétisek jutottak eszembe, bár nekem a felső meg nagyon nagyon tetszik! B-ről meg nem nyilatkozok! :)
Nekem először az tűnt föl, hogy V. arca jóval világosabb, mint a bőre általában.. Azt hiszem, kicsit körültekintőbben kéne alapozót választania, bár lehet, hogy csak a kép ilyen. Az is fura, ahogy állnak egymás mellett. Bárhogy hangsúlyozzák is, nem látom összetartozónak őket.
Itt említeném meg, hogy más divatblogon kommentel egy mici aki nem én vagyok. mici mici csak itt és a strang-en dumál
megnéznék egy videot arról, hogy hogyan jár ebben Victoria :D
mici, szörnyű lehet egy ilyen drusza! Jó, hogy mondtad, majd figyelek! :-)

Alapozó színe: addig eljutott VB, hogy a túl sötét alapozó nem elegány, viszont addig már nem, hogy ekkora kontraszt a testbőr színe és arcának árnyalata között egyenesen riasztó, illetve erősíti a babanő, műbaba hatást. Lehet ez a cél?
Szerintem visszább kellene vennie a sprays barnításból, és egy normális bőrszínt kialakítani. Ez már amúgy is uncsi.

A beállásról, pont ezt akartam mondani, nekem is az volt a benyomásom, h. nem tart. össze! Nagyon jó megjegyzés volt! Ahogyan néznek, más irány. Kirakatházasság a javából... Szerintem.
hehe, a Velvet blogja lemaradt egy nappal :-DDDD
Scala, ha megnézed a képeiket (nem csak egyet-egyet, hanem teljes sorozatokat), akkor látni lehet, hogy nagyon sokat fordulnak egymás felé. Szerintem, bármilyen idióták is legyenek, meglehetősen jó kapcsolat az övék, sokkal kevésbé érzem kirakatnak, mint pl TomKat-ékat :-)
Hiszek neked. Nem szoktam sorozatben nézni a képeiket. Tom és Kate-ben abszolút igazad van!
Egyébként meg nem tök mindegy, amíg te meg én boldogok vagyunk párunk mellett? :-D
Érdekes szerintem, ahogyan görcsösen igyekeznek fenntartani a boldogság látszatát. Tanulságos, hogy még egy-egy fotóról is érezni. :-)

Szoktam magamra is gondolni, mi hogyan festünk képeken urammal... De nagyon kevés a páros kép... :-(
Aberálta barmok ellen a fegyver a:

Moderáció lesz!
Úristen, ez beteg.

Na de vissza a páros képhez. Megoldás saját magatok fotózása vagy önkioldó használata, nekünk igy van sok közös képünk, ebből sok vicces a saját magunk fotózás módszere miatt. :-D
Csatlós Tibornak üzenem, hogy köszi, de keressen magának barátokat.
Milyen képeket rakott fel, mert én nem mertem megnézni. :-)

Vagy inkább ne is ejtsünk róla több szót?
szerinted, ha valakinek valami olyami az emailcíme, hogy tibor@f*szarcok.hu, akkor milyen képet rak fel?

Nem is akarom tudni...


süti beállítások módosítása