Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Emma Watson és a divatmágusok

2008.09.24. 11:19 - Virgogirl

Címkék: fotó magazin érdekesség híresség

 

A Harry Potterből lassan kinövő Emma Watson a brit Harper's Bazaarban neves brit tervezőkkel szerepelt együtt egy új fotósorozaton (úgy tűnik, ez a "tegyük egymás mellé a designert meg a celebet" egy új trend, nem ez az első sorozat, amit látok). A tervezők: Alexander McQueen, Marios Schwab, Matthew Williamson, Christopher Bailey (Burberry Prorsum) Vivienne Westwood, Giles Deacon, és Philip Treacy kalapmágus (Emma Alexander McQueen ruhát visel azon a képen).  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr13679016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezt nem hittem volna., szerintem Emma általában pozőrként viselkedik.
De ez nagyon szép sorozat lett
ez csillagosötös!!!!IMÁDOM!!!!a legjobb kép a Vivienne Westwoodos!
Akkor én csatlakoznék az ellentáborhoz. Szerintem egyáltalán nem jó a sorozat. Emma még mindig nem túl fotogén.

A sorozat témáját illetően a Jenniferes (bár csak azt láttam ezen kivül), sokkal jobbra sikerült.

A fotók hangulata jó, de semmi újdonság nincs bennük, mégiscsak lement már a moziban néhány Harry Potter film.

Ötletesnek sem mondanám a fotókat, kivétel a Vivienne Westwood-os, ami talán a legjobban sikerült. De a Matthew Williamson képen pont hogy nem Emma és a ruhája a hangsúlyos, sokkal inkább a tervező.
az utolsó kép kivételével szerintem botrányos az arckifejezése, ezért a topmodellben nagyon kicikiznék, tyra pedig megmutatná neki, hogy milyen arcokat vág egy igazi modell. :)
Bjork, belegondoltam, és elképzeltem a jelenetet, amint egy szinésznőt oktat egy (top)modell a mimikára :D
Lizi: egyetértek, nekem sem tetszik. Emma nem egy modell, és ez látszik rajta, nem tud profin pózolni. és ilyen képeken azért illene. :] amúgy nem is értem,h. mi ez az Emma Watson-őrület a divatvilágban, nem olyan eszméletlen szép. a Philip Treacy-s és a Matthew Williamson-os képen botrányosan béna fejeket vág :S
sokkal jobb, mint a Vogue Italiás.
de a ruhák viszik a prímet, újfent.
Emmát nagyon felkapták mostanában...de nem tudom miért. Szerintem nem nagy szám...a ruhák viszont szépek:)
Itt kimondottan rossz a hajszíne, csúnya fejet csinál neki... És amúgy sem bírom ezt a kiscsajt!

Lizi, Bjork, Candy-vel mélységesen egyetértve: Botrányosan béna.

Jennifer Lopez sokkal jobban tetszett /nekem is/.

Virgonak viszont igaza lesz, ez egy új trend celeb & divatmágus.
na, akor nem csak én nem értem, h mi a halál van ebben a kiscsajban???? mert sztem semmi izgalom.
a Philip Treacy-s kép egyenesen kétségbeejtő.
hozzátenném, ez a ruhákat fotózzuk együtt a tervezővel ötlet nagyon bejön.
csipke: én azért nem nevezném emmát színésznőnek, mert gyerekkorában játszott pár varázslós mozifilben. :)
ha már itt tartunk ilyen szempontból tyra jobb színésznő, mert ha kritizál valamit, akkot mindig nagyon profin be is tudja mutatni, hogy mit hogyan kellett volna csinálni.
Sajnos, ennél jobb "foglalkozásmegnevezést" még nem találtak ki, és még mindig erről ismerik a legtöbben.

De a tyrás megjegyzéssel tökéletesen egyetértek :-D
Csatlakozom az egyetértők táborához! :-)
Bjork, teljesen igazad van, szóval helyesbítek (EW kapcsán) "szinésznő"
:)))) örülök, hogy mindannyian egyetértünk.
egyébként nem vagyok tyra rajongó, csak lenyűgöz az ún profizmus, amikor valaki nagyon ért a szakmájához, és ezt át tudja adni laikusok számára is érthetően. az pedig, hogy a modellség szakma, és nem csak "álldogálás", mint ahogy egyesek gondolják, pont a topmodellből látszik nagyon.

meg a fenti képekből :) hogy ne legyek annyira off.
bocs virgo!!! :))))
Most olvastam, hogy az olasz Vouge-ba is betettek egy sorozatot róla, és az ausztrál Tini-Vougue is szerepeltet egy anyagot vele. Mi az elindult az új Harry Potter film kampánya? Mert annyira nem nagy szám a leanyzó, hogy mindehol ő nézzen vissza.
Csipke, mindig vannak ilyen fiatal üdvöskék, kell a vérfrissítés.


süti beállítások módosítása