Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Lily Allen

2008.09.17. 11:19 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség casual celeb

Fura, mert valahol a nagyon izgalmas és a nagyon unalmas között helyezkedik el: a szürke ruha és a fekete harsinya eléggé szimpla (nem mondom, hogy rossz...), a Cesare Paciotti cipő viszont elképesztően különleges. A rossz érzésem abból fakad, hogy olyan, mintha véletlenül keveredett volna az a cipő a lábára. Az összeállítás alapvetően jó lehetne, egy kicsit nagyobb színharmóniával.

A wikipedia szerint ilyen a kobaltkék

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr64667477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igen, kis diszharmonia uralkodik a hölgyeményen.
Én a cipőről sem eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem.... azt hiszem a talpával van bajom.
Lényeg, hogy nem áll jól neki.

A kardigán vagy ruha (?) pedig nekem túl nagypapás.
Nekem van ilyesmi ruhám, de szürke sűrű szövésű harisnyával hordom, és balerinával.

Ami a legjobban zavar az a haja, és a fülbevalók.
Olyan érzése van tőle az embernek, hogy a patyolati munkásnő kirohant cigiért... A cipő meg bohókás, de inkább egy udvari bolondra emlékeztet, ezzel az összeállítással... :-D

Béna.
És nem szőke volt még néhány hete?
Meg a fogyókúra is... Na mindegy.
Lily Allen szerintem egy egyéniség....öööö...egy egyéniség, akinek meglehetősen sajátos elképzelései vannak, a divatot illetően.

Scala, nem néhány hete, hanem néhány hónapja volt szőke, azóta volt már rózsaszín haja is.
jaaa. Nem lehet követni. :-(
pff,f van akinek tetszik ez a cipő? valami undormány közönséges lópata....
amúgy a csajszi aranyos lenne.
mariann

Nekem tetszik! (ezt a csajok sztem itt feltételezték már)
Ez a Cesare Paciotti cipő szerintem egy műremek! Eszembe jut róla picasso és pucci sokszínűsége is. (én hordanám :D )

A diszharmónia amúgy stimmel a színeknél! Én valami fukszia színű egyberuhát választottam volna hozzá és kevésbé hosszú kardigánt, ami láttatni engedi a fukszia ruha alját! ;) (ami visszaköszön a cipőn is ugyebár)
ez a nőci egy őrült,de pont ezért szimpi.olyan átlagos feje van mégis egy szimpla hétköznapi ruhát extrémmé varázsol.
a cipellő egy nagy randa pata,de annyira nem rossz.
éljenéljen Zsani!
szerintem is zseniális ez a cipő:D és az asszociáció is tökéletes.

sztem viszont nincs disszharmónia, egy ilyen feltünő cipőhöz csakis visszafogott ruha illik, teszem hozzá, a ruha nem látszik, úgyh így ne bántsuk:) lehet csini.
a ruhánál inkább a színe nem tetszik az az igazság! nem olyan, mint a cipőben lévő fukszia! A legjobb lenne szimpla fekete és szürkével és inkább a táska legyen fukszia?! az se lenne rossz! :D
Szerintem a szürke nem is kéne ide, az nincs is a cipőben. Semleges színnek elég a fekete, ha már.

Fukszia témában pedig csatlakozom Zsanihoz! :-)
Nem a kardigánja fajta szürke, de a cipő egy érdekes szürke árnyalat! :)
nem kékes? :-D
igazad van Scala! Pontosítok: hamvas szürkéskékes :D
Na jó, már kezdtem megijedni. Volt egy kolléganőm, szerintem enyhén színtévesztő. De akkora vehemenciával mondta a magáét, hogy évekig azt hittem én látom rosszul... :-D

Pont ezért akkor a ruha szürkéje nem igazán passzol a cipőhöz, nem?
A cipő nekem egyértelműen kékes, szürkét pedig nem vettem észre benne

Én, ha nagyon tükrözni akarnám az egyéniséget meg az újító hajlamot, akkor a cipő kékjével megegyező színű vastad harisnyát és fekete kötött (hosszú ujjú és legalább térdig érő) ruhát adtam volna a csajra, egy hangsúlyos fukszia nyaklánccal és táskával
nekem nem jön be hozzá színbe az a hosszított kardigánszerűség!

csak úgy magába jó a kardigán, de én nem ezzel a cuccal viselném ezt a különleges cipellőt! :)

(én nem vagyok színtévesztő! :))))) ez a szín a kék és a szürke határon van és hamvas :D )
Zsani esküszöm nem értem mit hívsz hosszított kardigánszerűségnek, a fukszia dolgot, az nem egy ing(ruha)? Vagy a szürke kötött izét?

Virgo, a leírt összeállításod 10 pontos!
Lilly, are You there?! :-D
a rózsaszín az ingruha sztem, de azt a szürkét én egy kardigánnak képzelem szemből. Lehet hülyeség! :))))))

Virgo lehet tud szembőli képet róla! :)

A fekete harisnya nekem se illik még a képbe! ;)
Szerintem az egy szürke (!) :-D kötött egyberuha! :-))))
lehetséges az is! :)

nah mindegy! :))))))))))

így is lehet, hogy rossz a szemem vagy a monitorom! :-D
Csak a monitrod, és a kevés alvás! :-)
lehet, lehet! (pedig egy samsung lcd 22 colos :D) jó, ha össze-vissza aludtam 3 órát! :((((( és még ma is megyek (de szerencsére már utoljára a héten!)
A cipő nekem is egyértelműen kék, kobaltkék.
Lizi

mostmár hagyjatok! :D:D:D:D már mondtam, hogy rossz a szemem és kobaltkék! :D de nekem akkor is hamvas és kész! (abból nem engedek!)
a kardigán egyértelműen szürke, a cipő pedig kékes, de azt nem tudom, hogy kobaltkék-e, nekem az egy kicsit kékebb, ez meg inkább a zöldhöz közelít
ebbe jól belemerültünk itt! kicsit átállítottam a monitorom és kék (hamvas) Nehogy itt égessem és kinevettessem magam, hogy Ő akar stylist lenni! :D:D:D

Virgo

Szerinted is kardigán a szürke kötött?
Tudom, hogy nem tőlem kérdezted :-D
De lehet, hogy olyan nyakba belebújos pellerinszerűség???
az is lehet Lizi! pelerin is jó ötlet! ;)
A nyakbabújós talált ;-)
ez a színteszt nagyon jó! Kinek hány pontja van? nekem 24!
Gondolom arra célzott, hogy ilyen gyors voltál. :-)

0! ;-)
24? nekem akkor hogy lehet 889?
azt hiszem, valamit nem értek.
Én sem??? A végén azt irta ki, hogy your score: ....

És az elején azt is, hogy minél kevesebb, annál jobb.
Tompika vagyok tompika. . . ma nagyon szét vagyok esve bakker! :(

több szálon elvesztettem a fonalat! X-D
Noori, szerintem csak az egyik sort csináltad meg...
igen, az a jobb, minél kevesebb. Lizi tehát király vagy a nullával!
:-D

A leendő szakmámhoz jól fog jönni. ;-)
továbbra sem értem.
milyen második? mit kell ott csinálni?
ügyes! :)

Nekem 37! :(((((((

(lassan maradok az informatikánál és továbbra is csak magamnak vásárolok, meg a közeli hozzátartozóknak :D)
van négy sor, abban színes kockák, a két szélső rögzítve, és árnyalatonként kell őket sorba rakni,

Vagy mást nem értesz? :-)
Zsani, lehet, hogy csak az a fránya monitor ;-)
én most vonom ki magam a forgalomból. mondtam, hogy mostanában diló vagyok, de ennyire...

amit én tettem, az csupán annyiból állt, hogy próbáltam a két rögzített színt megkeresni a sávból. magyarul 2-t választottam ki...

hűha, kérek egy beutalót mindjárt a pszichomókushoz.
:-)

szerintem elég lesz, ha kialszod magad :-D
Waze, nekem 4 pontom lett! Úúúúú....
kellene, kellene, de este BL...

egyébként most jöttem rá, hogy a kockák mozognak is.
itt hagyom abba az égetésem. :D
mármint lehet őket húzni, meg rakosgatni :)
az új eredményem 12.
megnyugtató :)))
:-D :-D :-D

Nem baj Nóri, tudjuk, hogy többre vagy képes. ;-)

Nézd a fiúkat este, az biztos segít majd!!!
:D Hurrá, erre akár koccintani is lehetne! (Egyszerűen imádok ünnepelni...)
reméltem, hogy nem vagyok színvak :D
Óh egyszerre posztultunk....

Most látom az új eredményt! Tudtam én... :-D

Mostmár nyugodt szívvel nézheted a meccset.
Lizi, mi a Te blogcímed? Megírod e-mailben?
Óh nekem nincs blogom. Én csak egy hűséges olvasó vagyok. :-)

Á... De akkor hol posztoltok egyszerre? (:
Ja, azt akartam kommentezni. :-)
én holnap tiszta fejjel nekiesek újra! :)))))))))

3,5 óra nem elég erre! Fáj is a fejem! :(
megnéztem amúgy a cipőt a tervező oldalán és ott már tiszta a kép! :)))))))))) monitor beállítva! ;) és jelentem lehet a szandál is tetszene belőle! ;)
Csak most olvastam el ezt itt! Szétröhögtem magam! Komolyan! :-D Basszus :-DDD

Noori: 'nekem 889'
Virgo: 'annál jobb minél kevesebb pontod van!' :-DDDD

Ez így egybe bakker...Kééééééész. :-D
gallianori · noori.blog.hu/ 2008.09.17. 18:18:45
Jó, jó nem egészen pontosan idéztem, de itt megtalálod! :-D
nem találom... és nem is értem :-(


süti beállítások módosítása