Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

A hét kérdése: mi zavar a legjobban a szépségeddel kapcsolatban?

2008.09.16. 18:26 - Virgogirl

Címkék: szavazás szépség heti kérdés

Senki sem tökéletes, de törekedni kell rá - tartja a meglehetősen közhelyes mondás. Ehhez kapcsolódik a kérdésem: mi az a "tökéletlenség", amit a legnehezebben viseltek el magatokon?

Nem arra a testrészre gondolok, amit szívesen megváltoztatnátok, lehetőleg azonnal, hanem egy olyan "hibára", ami kicsit adottság, kicsit a körülmények eredménye, és ha lehetne tenni ellene, akkor sok mindenre hajlandóak lennétek. :-)

Egy kicsit nehezen érthetőnek érzem, amit leírtam (pedig a legjobb tudásom szerint igyekeztem fogalmazni), ezért itt az én példám: rettenetesen zavarnak az orromon lévő mitesszerek, meg a tág pórusú bőröm. Persze, lehetne sokkal rosszabb is, és sokat teszek azért, hogy "jó" legyen, de sajnos, messze van attól az állapottól, ami ideálisnak neveznék.

Ha a valami más-t jelölnétek be válaszként, akkor kérlek, fejtsétek ki alant, a kommentekben.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr9666552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A bőröm érzékenysége! :(((((((((
Valami egészen más, éspedig a nyakam hossza (nyújtanék rajta) és a testalkatom. Azon meg.. véknyítanék.;)
Szemem alatti karikák... és ha nem elég gyakran látogatom kozmi nénit, akkor a miteszerek. 20 éves koromban is ezek zavartak a legjobban. :-D
Most mire szavazzak? :-)
Igen, Scala, gondoltam, hogy bajban leszel a döntéssel ;-)
nálam ami a legjobban zavar,hogy túl gyakran kell szőrtelenítenem+ezzel összefüggésben gyakran kell melíroztatnom is,mert a hajam is nagyon gyorsan nő.szebb bőr is jó lenne.de amúgy tökéletes vagyok és elégedett magammal :)
Na én is a gonosz mitesszerekre szavaztam.
Meglepő módon nekem is tág pólusú a bőröm, az orrom központi gyülekező hely. Sosem voltam pattanásos, de sajna meglátszik rajta a pesti tiszta levegő.

Ha el is megyek kozmetikushoz, egy-két hét után olyan, mintha nem is lettem volna.

De próbálok tenni érte és eme blog hatására lelkesen tisztítom az arcom. :-D

De mindemelett a körmeimmel sem vagyok elégedett, nem csúnyák, de iszonyatosan gyengék... papírvékonyságúak. :-(

Más nincs... csak talán egy testi... de az meg nem számít ide. :-)

Jaaa, és az utóbbi időben nekem is elég karikás a szemem. :-((
tényleg a hajam is iszonyú gyorsan lenő! :((((((((((
A körmeim nkem sem jók, de szerencsére egy hete ráleltem a japán manikűrre! ;-)

nekem a körmöm jó, szép keskeny, és viszonylag erős.
a bőröm rossz, annyira száraz, hogy a kozmetikus majd leesett a székéről...
Engem a fogaim zavarnak. Akármennyit mosom őket, mégsem igazán fehérek. A fogfehérítés sem vált be. Baromi idegesítő. A fogorvosom szerint inkább annak kéne örülnöm, hogy harminchoz közel még sosem volt lyukas fogam. Nem örülök.
Otthoni fehérítést próbáltad? Nekem nagyon bevált!
Csináld végig mégegyszer, szerintem, és közben tartsd be szigorúan, h. mit nem ihatsz-ehetsz!

Amúgy gyógyszertári fogkrémet is érdemes kipróbálni, meg vannak a természetes módszerek: szódabikarbóna pl.
Noori, és mit használsz a bőrödre? Igyál rengeteget!!!
Gyógyteát is, ne csak vizet, szerintem.
Nagyon rossz formájú körmeim vannak..:(((
Ezt kimondottan utálom magamon és vizslatom mások kezét, leplezetlen irigységgel. Egyszer be fog szólni valaki, már sejtem

Újabban pedig a hajammal van rengeteg bajom, tavaly tartós egyenesítést csináltattam és azóta nem tud rendbe jönni
Már több mint egy éve!!!...:(

most melyikre szavazzak?
oké, döntöttem. a körömre szavazok, a hajam egyszer csak rendbe fog jönni, de a körömformám nem fog változni, az fix
Mici, be fogsz szólni valakinek a keze miatt? Hehe. :-D

Nekem a hajammal egy ideje eléggé fura baj van: vagy egy tincs (olyan közepes méretű), ami a hajam többi részéhez képest elképesztően sprőd éskócos. És bár ki tudom fésülni, de csak nagyon nehezen.... nem tudok vele mit csinálni.
NEEM!!
Nekem fog beszólni valaki, hogy mit bámulsz, liba??!!
Ilyen téren borzalmas vagyok, rendesen vizslatok másokat, sőt még a beszélgetéseiket is figyelem...
A pasim is figyelmeztetett, hogy egyszer egy agresszív csaj csúnyán nekem fog esni..
na, kész, felfedtem otromba kis titkomat... megyek, elásom magam
a hajproblémádat el sem tudom képzeli.
MItől szenved így egy tincs, a többi meg marad egészséges?
????csak neki nem jut elég vitamin???:)))
mici, azt hittem egyedül vagyok ezzel a fura szokásommal. A párom rám is rendszeresen rám szól, hogy "Már megint hallgatózol?". Pedig nem is.... :-D
Engem is zavarnak a mitesszerek, az orrom és a környéke sajna jó gyülekezőhely nekik, de küzdök ellenük nap mint nap :)
Ami még a női léttel együtt jár, és kínszenvedés, a szőrtelenítés téma.. benő, begyullad, sörtés, viszket..váááhh
Az évekig töredező körmömre abszolút bevált a nagy dózisú vitamincsomag (lenkei, v.vitaminkirály féle jóóó nagy adag) csak várni kell pár hónapot, amíg az a része a körmödnek lenő.

Lányok, ezentúl körbenézek ha utcán valami bizalmasat dumálok a párommal :D Engem nem szokott érdekelni mit mond más, ennek az a folyománya, hogy nem nagyon nézek körbe, és nem érdekel, h ki hallhatja amit mondok.
Ez megér egy külön témát, mások vizslatása...Vannak barátnőim, akik minden nőt vizslatnak és megkritizálnak az utcán, látom sokszor h én is végig vagyok mérve, és bevallom, engem néha zavar a kritikus tekintet. Nem akarok megfelelési kényszerben élni, de néha tényleg zavar mások kritikus pillantása, főleg amikor a párommal vagyok, aki általában felkelti a hölgyek figyelmét :)
De jó, hogy nem csak én!! :)))
Áááá. Csak nem tudok olvasni :-) Még nem ért le teljesen a kávé :-D

Meglepő ,ódon én mindenkit figyelek, de hangosan kritizálni vagy megjegyzést tenni nagyon ritkán szoktam, és csak a legdurvább esetekben, és akkor is csak a páromnak. Inkább megtartom magamnak a véleményem, és elgondolkozom azon, hogy mit lehetne másként
Üdv a klubban.
én mindenkit megfigyelek, nem csak a nőket és nem is feltétlenül kritizlási szándékkal.
Ez csak kiváncsiság, kritizálni itt szoktam(tunk) a blogodon :)))

ja, és mivel lusta vagyok üzletről üzletr járni, első számú segítségem a net, második a többi nő. HA megtetszik valami egy csajszin, simán leszólítom, hogy hol vette.
Óh én is magamban tartom a véleményemet. :-D

Korat, ne félj tőlünk... nem minden beszélgetést hallgatok ki, az túl beteges lenne már. :-D

Ráérzek a hajmeresztő sztorikra, szerintem csak a fülem vezet. Csak süledezek a tinik sztoriain vagy amikor nyilvánosan párkapcsolati krizist oldanak a villamoson. De ezeken én általában mosolygok egyet, megállapitom, hogy mennyire normális vagyok és megyek tovább. :-D
Fúúú, kétféle végigmérés létezik szerintem:
1. érdeklődő, nem rosszindulatú, az esetek többségében észrevétlen marad (én pl. tuti nem veszm észre)

2. kimondottan a primitív p***ákra jellemző, rezgő tekintettel is kísért, energia elszívásra irányuló nézés. Szándékoltan rossz érzést akarván kelteni a célszemélyben.
Én ezt mindig irígységként értelmezem, de lehetetlen nem észrevenni. Visszaszoktam nézni, talán él bennem a remény, hogy akkor abbahagyja... Tévedés.
Utóbbi nagyon-nagyon zavar, mégha gyorsan vállat is vonok magamban utána.
Szánalmasnak tartom. És nem is értem...
Amúgy finomított váltzatban értelmiségi körökben is dívik, ez a második. Ugyanolyan zavaró, mintha a villamosan történne... :-(
mit használok a bőrömre?
Kaptam Nu Skin termékeket, most azt.
Igazán jó arckrémem viszont csak 2 volt: egy Vichy Normaderm (talán) meg Matis. Az nagyon jó volt.
Vichyt nem igazán szeretem, l'Oréal cucc... nem nagyon hiszek nekik. Fene tudja, valami ellenérzés...

Ilcsivel kellene próbálkoznod, vagy az nem vált be?
Én magamnak keverem a krémet, Ilcsi a nem gyógyszertári alapanyag. Elküldjem mailben a titkot?
Meg pakolásokat kéne nyomatnod hetente kétszer.
A Te bőröd még max. vízhiányos lehet, nem száraz! ;-)

Ha érdekel írok mailt este. ;-)
a narancsbőrre szavaztam, bár a striák jobban zavarnak. amúgy másodsorban a mitesszerek, és a pattanások, bár az utóbbi időben nem olyan gáz a bőröm :)
a körmeim szépek, a hajam nem vészes a festéshez képest, a bőröm meg nem olyan idegesítő mértékben száraz. a ráncok meg még nem fenyegetnek.
jó, azt megköszönném :)))
Narancsbőr, egyértelmű. ((:

Nekem semmi másommal nincs semmi bajom (ahogy olvasom, amiket írtok, egész szerencsésnek mondhatom magam így), úgyhogy most keményen "narancsbőrtelenítek". Semmi Mekdönci, energiaital, mérgező vackok, ésatöbbi, ellenben mozgás, ivás, ééééés holnap megyek vákuum kezelésre, ha kapok időpontot. (:
Már csak azt kéne megoldanom, hogy 6-7-ig letudjam a vacsit. Mivel vannak napok, amikor fél9-kor indulok csak haza, ez egyelőre nem nagyon megy... [:
Scala, nekemííííííííííííííííííííííííííís.

Etain, az éjszakai evés-késői vacsora nekem is gond, mondjuk még mindig jó a helyzet, mint néhány éve, amikor rendszeresen este 9 és 11 között vacsoráztunk
A késői kaja nekem is gond volt! Én sem tudtam megoldani...
Annyit léptem előre, hogy 17h-18 h között uzsonnázom, valami komyolyabbat is akár, és utána nincs falási kényszer...

Amúgy a barnarizses-zöldségkúrám alatt volt, h. 22h-kor ettem, és nagyon látványosan fogytam. De akkor sokat tornáztam is... ;-)
Igazából szerintem a mozgás a titok. De nem akarom Virgo szívét fájdítani.
McDonald's: a mediterrán saláta szerintem jó és egészséges is, az a nagydobozos., citromos olívás öntettel. Nekem bevált. Nem állítom, hogy bio, de sokkal jobb, mint krumplizni. (amit amúgy szeretek ott...)

Egy biztos, igyekezni kell többet enni de. és ebédre, mint este telepakolni a bendőt.
Bár, tudom Strangenek a de. gyümölcs vált be, én pont az ellenkezőjéről tudnék beszámolni.

Amúgy nekem még a rendszertelen evés vált be. csak attól le lehet gyengülni... :-D
3 műszakozás melletti kajálásra ötlet? :D (az a legrosszabb, olyan rendszertelen minden az életedbe tőle, hogy szinte képtelenség egszségesnek lenni. :S)

Én is szeretném kérni az arcápolásos mailt-t Scala! :D
Pedig már kommentbe is leírtam, Drága Kis Figyelmetlenek!
Ok, este, legkésőbb holnap összeszedem, és küldöm. Mindenkinek. :-)
Három műszak, ha van konyha dobozolt kaja, sok zöldség, felmelegítés ott... Főzőcske otthon a szabadnapon. Vagy férfi betanítása a főzésre és dobozolásra! :-D

Amúgy nem egy leányálom, gondolom a szabadnapjaidat végigalszod... Én biztosan így tengetném napjaimat.
Mondjuk nekem eleve nagy az alvásigényem, 10 óra... Jaja. :-)
Amúgy Zsani csinálhatnád a lúgosítást. Én pl. nagyon kafául lettem tőle, és fogytam is (pedig nem ettem kevesebbet, sőt).

A recept:
Szódabikarbóna (étkezési, gyógyszertárban kapható), egy teáskanálnyi egy pohár vízben, utána egy citrom leve egy vagy fél pohár vízben, napont háromszor. Elsőt mindig éhgyomorra.
Nekem nagyon bevált.
Amióta véget ért hiányzik is! ;-)
nem a kaja vivéssel vagy melegítéssel van bajom, hanem, hogy pl. ha éjszakás vok, akkor én 14h-ig biztos nem eszek semmit! utána meg sokat! :)

Én megelégszem 7-8 órával, de én ezt nehezen tudom betartani. (ígényem nekem is nagy lenne!) ;)
Merthogy napközben alszol olyankor? Próbálj meg előtte enni, mégis, mielőtt bemész, ott meg emésztesz. :-)
azt szoktam, de pl. a kollegáim reggel is képesek enni 1-2 órát még fentlenni és csak utána lefeküdni! Nekem ez nem megy! :(

azt a lúgosítást kipróbálom! Fogynom is kéneeeeee :(((( (meg sportolni stb. . . )
Scala, külön a bikarbónás víz és után a citromos? És nincs rossz íze?
Mennyi ideig kell csinálni? Lehet, hogy rászánom magam...
esküszöm, ezt a lugosító recptedet ki fogom próbálni :-)

Zsani, tényleg próbálj meg enni pár falatot, az nagyon sokat számít!

De még jó, hogy ilyen vehemensen mondom, én pl. képtelen vagyok reggelizni, mert ha reggel eszem, akkor utána annyira éhes vagyok egész nap, hogy a vasszöget is befalnám.
komolyan?

Én csak akkor tudok rendesen reggelizni (mármint nem 11-kor, meg ilyenek) ha reggel 6-ra megyek! olyankor már 1/2 7- 7 körül nagyon éhes vagyok! :)
Scala! én vállalom, hogy gügye vagyok, mostanában inkább csak lézengek, de a memóriám sem valami éles...

Reggelizni én meg hol szoktam? na hol? Vonaton. Rozsdaleves-graffitis ablak, mocskos ülések. nagyon remek.
Ha van első órám, már 6kor el is kell indulnom otthonról, ilyen korán én nem bírok enni. meg utána egyébként is gyaloglok egy jó kilométert az állomásig. és ha ennék, felkavarodna a gyomrom. szóval inkább nem itthon reggelizek ilyenkor.

az esti falást alkalomadtán nem tudom megtagadni magamtól. bár 10 után azért inkább nem étkezek.
Noori, ha ez nem is nyugtat meg, de képzeld, ha én de-ös vagyok, akkor 1/4 6-kor legkésőb el kell indulnom otthonról! :( Az 1/2 5-ös kelés nálam! :( Utálom!!!! ;)
Én mindig eszem reggelire valamit, különben el sem bírnék indulni, de fél-délben már kopognak a szemeim az éhségtől. ((: Múlt héten azt találtam ki, hogy rendelgetek magamnak a munkahelyemre az Egészségkonyhától mindenféle alakformáló vagy fitnesz kajákat (anyagilag és alakilag is sokkal jobban jövök így ki, mintha Pötyi Mamától kérnék 12db svéd húsgombócokat hasábkrumplival, vagy rántott camambert...), és eddig bejövős a dolog.

Hja, az kimaradt, hogy kávés tejet iszom már csak, de azt is igyekszem minél kevesebbet, helyette teázom...
szegénykék... én is gyakran kelek fél öt-öt körül, de szerencsére akkor csak itthonról kezdek el dolgozni... akkor ált két-három kávéval indítom a napot. :-)

5: 15-kor kelek, hogy emberi állapotba kerüljek 6-ra.
ezt hetente 3× csinálom. :(
Virgo, fél 5-5???? Jesszus Mária és ezt mind önszorgalomból? Nem semmi? :-)
VISZONT: Nem vagyok hajlandó minden finomságot megtagadni magamtól. Lelkiismeretfurdalás nélkül pusziltam be kb. 24 óra alatt egy nagy lapos tányérra púpozott mézes-habos süti adagot, amivel a párom édesanyja lepett meg a névnapomra. (:
nyammm

kezdek éhes lenni, most, hogy ennyit beszélünk róla...
Én is... várom a páromat, hoz nekem meglepi kajcsit... gyógyétket. :-)

Én meg befejezem a tegnap elkezdett kajámat holnapra... kókusztejes laskagomba, hmm, nyam... :-D
hm, nem is rossz ötlet "rendelni valamit"....


süti beállítások módosítása