Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Kate Beckinsale

2008.09.15. 12:12 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Nem rossz ez, de nem tudom kiverni a fejemből, hogy olyan, mint akit megtámadott egy fura tengeri állat.

6/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr57664224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Engem a fekete pánt zavar... A ruha meg "érdekes". Tud ő szebb is lenni szerintem!
Nekem pedig nagyon tetszett... DE most már folyton csak az ugrik be!!! A leviathán. :-D

Szép ez a ruha, azért. Én bevállalnám! :-)Talán még hosszabban is.
A ruga mesés, hossszabban is, a fekete pént gáz, de a frizurát azt nem tudom mire vélni.
Szerintem is a fekete pánt a zavaró. De Kate-nek szinte mindegy persze, hogy mit vesz fel :)
Nem rossz, engem a fekete pánt zavar kissé, de a cipővel kompenzálja :-)
Összességében végülis tetszik...
A fekete pánt legalább harmonizál a cipővel ;-)
Igen, ha a cipő nem lenne ott, a fekete pántot én is rossz választásnak találnám. Így OK.

A feje meg olyan, amilyen... Haj tényleg lehetne jobb, de nem mondanám, hogy lerontja az összhatást.
Nincs olyan profi stábja, mint Angelina Jolienak, az már tuti...
Virgo, direkt nem olvastam el a kép alatti szöveget. Erre nem egy medúza (sok-sok medúza) jutott róla eszembe nekem is... Vagy ez ennyire evidens :-S és ne keressek semmiféle azonosságot asszociációs készgünk között ??? :-D
valahogy ez most nekem se nyeri el a tetszésemet! :S
Mai történés:

Láttam Dobó Katát a DM-ben, előttünk állt a sorban. Alacsonyabb, mint gondoltam. Csőfarmerban volt, és fehér nyusziszőrös zippzáros kardigánocskában, lila velúr magas, egybetalpú csizmában. Megállapítottam, hogy nagyon kicsi lábfeje van. Iszonyú vékony volt a lába (még Scala mércéje szerint is), és lapos a feneke. A hangja elég irritáló (telefonált, majd egy ismerősével találkozott, végig dumált, affektált, de nem nagyon).

És nem is volt igazán divatosan öltözve. Olyan közepesen ízléstelen liba kinézete volt, mondjuk én mindig is ezt gondoltam arról a nőről...
Táska metálfényű, hosszúkás alakú, kissé viharvert, nem rossz de semmi küli.
Óh Dobó Kata valóban nagyon alacsony. Egyszer az Andrássy-n láttam.
A vékonyságát valószínűleg a jóga magyarázza, aktívan űzi.
Nem is tudtam, hogy jógázik! :-)
Lehet, emiatt volt csak félig irritáló a hangja vagy a viselkedése! ;-)
Kisfiúk kértek autogrammot tőle! :-D Adott.
Alapvetően el tudom képzelni, hogy irritált, mert egy ismerősöm mesélt róla egy sztorit. Semmi konkrétumra nem emlékszem, csak hogy valami film(?)bemutató volt és úgy viselkedett, mintha körülötte forogna a világ. Nem volt szimptikus...

De rendes tőle, hogy adott autogrammot. :-D
Most rendes napja volt, és tényleg kiegyensúlyozottnak tűnt, csak túlságosan hangosan telefonált, amit Pedig én úgy uuuuuutááááloooook!

Férjem is velem volt, ő borzalmasnak tartja a nőt, és az idén már kétszer is látta a MOM Parkban! :-D

Amúgy szerintem filmeken még rosszabb a hangszíne, mert affektál hozzá.
Rémesen tehetségtelennek tartom színésznőileg. A Szabadság, szerelem azon jelenetei, amikor csak ő van és Fenyő Iván önmaguk paródiái!
Ki is veszem, jövő héten röhögni egy sort! :-D
Én csak a Csak szex és más semmiben láttam, de Shell Judit szerintem rendesen lejátszotta. Hiába Hollywood... :-D
Persze, abban is tök béna volt!!!! Hollywood, inkábbb hagyjuk... :-DDD
Scala!!!!! maximálisan igazad van a szabadság-szerelmet illetően, Dobó Kata maga a VICC benne.:D:D
a csaj egy kerek nagy nulla mint színésznő.
de szerintem szép.
Örülök, hogy más is így látja! :-D

Néhány képen, bizonyos szögből fényképezve tényleg szép... nem tagadom. Csak annyira buta! :-(

Meg aki képes volt az Andrew Vajnával... Fúúúúj!
Jaj Scala, nem szabad kétségbe vonni az igaz szerelmet! :-D
Igazad van, szörnyeteg vagyok a rosszindulatommal... :-)
Scala, így is szeretünk, és már megszoktuk...
Igen, egy nagy Puszi, csak Neked. :-)

Amúgy ez a nyelvnyújtós szmájli! :-D
Jaaa.
Én azért a Puszit küldöm, változatlanul. :-)


süti beállítások módosítása