Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ha igazán csillogó szemeket szeretnél...

2008.09.14. 14:53 - Virgogirl

Címkék: érdekesség agyrém

... akkor itt a Swarovski kristályokkal díszített kontaktlencse. Hm. Kontaktlencsésként tudom, mennyire idegesítő tud lenni még a legpicinykébb szösz is - úgyhogy erre inkább nemet mondanék.

(a hír egyébként nem új, egy designversenyre készült a lencse)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr47662901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kritályok (azaz csiszolt üveg) a felső szemhéj alá?!?!
Nagyon gratulálok az ötletgazdának!!! :-(
Agyrém! Tényleg!!!
Egyébként érdekelne a technológia és hogy vajon egy optimetrista részt vett-e a kifejlesztésében.

Csupán kíváncsiságból, hogy valóban lehet-e érezni vagy olyanok találták ki, akik életükben nem hordtak lencsét, felpróbálnám.
Korábban én erről már olvastam (csak nemt'om, hol, Virgo meg nem rakott linket, de sebaj, gugli a barátunk), és úgy rémlik, nem a lencse felületére helyezik rá a kristályokat, hanem valahogy a lencse anyagába applikálják bele, tehát elméletileg viselhető...
Nem rakok ki linket, mert egy lúzer vagyok

ha beleapplikkálják, akkor talán, de egyébként kétlem
Virgo!!! Én hiszek benned! ;-)
Mi ez a link dolog?!?! :-D :-D :-D

Na, hagyjuk is. Csatlakozom Lizihez!!!
Azért vagyunk, hogy segítsünk embertársainkon.

Ha kell, néhány kedves szóval. ;-)
bennem akkor is rossz érzést kelt ez a lencse! :S
Bennem is, full gáááz!
jaj, a kedves szavak mindig "rámférnek"
Öööö... rosszat mondtam volna?
Akárhogyis: Virgo, én is hiszek ám benned, ha szeretnéd ((:


Ui.: Pislogok csak, mint hal a szatyorban.
Igen, egy kicsit rosszat mondtál Etain... :-)
Én a hibát sehol-sehol nem lelem, de mivel a szándékaim egyáltalán nem voltak bántóak, ezért Virgo szíves elnézését kérem. (: A bocsánatát csak azért nem, mert tényleg nem érzem jogosnak a sértődést. [: Sorry
Inkább azt kellett volna írnom, "...a sértődést, vagy mit." Asse tudom, miféle rémségeket is váltottam ki a bármicsodámmal. ((: Front van, annyi szent.
jaj, ne hülyéskedj, nem váltottál ki semmit, a csajok egy kicsit erősen keltek a védelmemre (ami jól esett), de nincsen semmi gond a megjegyzéseddel :-D
Az irásbeli kommunikáció alapvető gondja, hogy nem érzed a tartalom mögötti hangsúlyt, érzéseket, igy sokféleképpen értelmezhető.

Lássuk be azzal a néhány smile-val nem igen lehet kifejezni a hangulatunkat, én ezért sem szeretem az sms-t, mennyivel jobb hallani a másik hangját, nem?

Persze ez itt nem lehetséges, mi csak megelőztük az esetleges félreértéseket és valóban Virgo védelmére keltünk. ;-)

Tényleg nincs gond. :-)
Igen, ez egy komplikált, sok összetevős rendszer, a blog.hu-é...
A lényeg, hogy van akiket szeretünk, ilyen Virgo. :-)
Na, hurrá, Virgo. (:

Lányok: No para, nem akarok semmi rosszat, Virgót nem tőlem kell megvédenetek. (:Öröm az ürömben, hogy Ő mostmár legalább tudja, kiket lehet riasztani, ha feltétlen és odaadó támogatásra lesz szüksége.)
Én fórumozom már jó ideje, tapasztaltam cifrákat is, de higgyétek el, nem olyan nehéz ám a jobbat feltételezni a másikról, ha valami esetleg nem egyértelmű... ((: Ezáltal magatokat is, meg a másikat is megkímélhetitek egy sor kellemetlen szituációtól, arról nem is beszélve, hogy kevesebb ráncotok lesz, normális lesz a vérnyomásotok is, ésatöbbi. (:

Uff, szépséges estét Nektek!
A vérnyomásunkkal semmi gond, a ráncok is elkerülnek, hála Virgogirl Soklépéses Arcápolási Programjának! :-D
Hehe, persze-persze... ((: Inkább nem is mondok semmit...
Etain, Scala, tessék elásni a csatabárdot - még ha nem is létezik... -, tényleg nincs semmi baj, nem fogtam fel rosszul a megjegyzést, én is viccesebbnek szántam a választ, mint amilyennek tűnt, és Etain-nek tényleg igaza van, vannak ezeknél sokkal sokkal cifrábbak is :-D

A ráncokról és a vérnyomásról meg majd egy másik bejegyzésben :-D
Na tessék, kihagyok pár napot, és mi mindenről lemaradok...
Vihar egy pohár vízben (hogy mást ne írjak...)
Előre is elnézést, bocsánat.. nem ások ki semmit.
De hogy kicsit Etain "védelmére" keljek, én egyáltalán nem értem, mitől kellett megvédeni Virgo-t. Abszolut semmi támadást (de tényleg egy lehelletnyit sem) vélek felfedezni az első kommentjében. Szóval Virgo-védelmezők elmondjátok, hogy mi volt a baj? Csak hogy megértsem a női lélek apró bugyraiban rejtőző gondolatokat?! :§
Mostmár tényleg a téma lezárásaként, mert már én is besokalltam. :-D

Mi nők túl empatikusak vagyunk, Virgoval kifejezetten, mert már családtagnak, kebelbarátnak, stb. számit. :-)

Igazából én Virgo kommentjét reagáltam le rosszul, mint ahogy Virgo is irta, én kevésbé értettem viccesnek, pozitivnak. Ezért mondtam, hogy nehéz az irott véleményeket értelmezni...
Ennyi. Részemről game over.
:) értettem!
éljen az empátia DE TÉNYLEG!
Én meg máshogyan értettem félre, azóta csekkoltam is, sebtapaszt kevertem a kontaktlencsével asszem. K***va Swarowsky! :-D Mindenen ez van!


süti beállítások módosítása