Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon klasszik: Tyra Banks

2008.09.12. 11:23 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség ikon klasszik

Hatalmas haj, hatalmas egó.

Tyra Banks, 2004.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr56660026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hmmm, nem jutok szóhoz.

Mondjuk a ruhával még nem is lenne baj, de ez a haj?

Furcsa, de abban a néhány Amerca's Next Top Model-ben, amit láttam, sokkal decensebb Tyra-ra emlékszem.
Vagy én emlékszem rosszul?
én pont fordítva vagyok, mint lizi...a ha még csak-csak (bár az is elég borzasztó), na de ez a ruha...öööö....ha elég messziről látnám, még azt is hihetném, h nincs rajta semmi...közelről nézve meg háát, elég közönséges nekem :(
Szerintem is a közönséges a megfelelő jelző, cirka úgy néz ki, mintha nem is egy topmodell, hanem egy butácska, nem kifejezetten szofisztikált, névtelen éccakai táncosnő lenne csak.
Nos ezt akár a Best, Story társasági rovatából is kiemelhettük volna, pl. néhány ex szépségkirálynő szokott így megjelenni nyilvánosan. Kelet- európai, balkáni sikk... :-(

Valami miatt Tyra meg van arról győződve, hogy ez a szín jól áll neki... Egy idei vörös szőnyeges megjelenésekor is ezt az árnyalatot preferálta...

Pedig tévedés, ez nem az ő színe.
Azért ez a hasonlat még tőled is erős volt. Szegény Tyra
Mert megérdemli! ;-)

Amúgy bírom, de disztingváljunk már, ha kérhetem!!! ;-)
De amit írtál... azt tényleg senki nem érdemli meg...
Akkor ebben megegyezhetünk, az tényleg a legalja.hu... :-(
ha a legaláját keressük:
www.hirkereso.hu/hirsiteok/femina_bulvar/

szerintem elég a címeket elolvasni...
innen még tanulni is lehet... olyan jelzős szerkezeteket láttam...

Még ingerenciám sincs, rákattintani és a "tartalmát" megtekinteni.

Már csak arra lennék kiváncsi, hogy mindezeket ki szerkeszti. Mert inkább ez a legalja... vagy valahol el kell kezdeni és ez is ilyen???
szerintem kockával dobálják ki, hogy milyen szavak kerüljenek egymás mellé...
a peckes bimbó kifejezetten kreativ ;-)
a fonnyadt arcú kebelcsoda se semmi
Uh!

Nekem itt olyan Tyra, mint egy rosszul öltözött csoki színű Barbie baba (láttam is fekete Barbie-kat (régebbről is) Prágába a játékmúzeumba! :D Élettelen az egész! Viasztest is eszembe jutott. . .. Nem jóóóóóóóó :(
Viasztest... :-D

Leányok, én is elmerültem azon oldal címeiben... huh :-DDD
Legtöbbiken röhögtem, tipikus sokkoló bulvár nagyotmondások, de más nyelvezet, mint pl. Velvet... (Na, ott pl. egy időben ráálltak a 'villantott', 'villantás' témára... Gááz volt.)

ijesztő.olyan,mint MT panoptikumában a viaszbabák.az a szomorú,hogy ezzel a típusú bekreppelt hajjal még most is találkozik az ember az utcákat járva és azok a lányok akik,ilyet hordanak nem viccelnek,.pedig én ezt a formát 15 év felett betiltanám.
Pedig, Theba, állítólag újra divatba jön majd
Komolyan? Egyik barátnőmnek van ilyen gépe... :-)
Hát... szerintem már pár éve bejött. Lehet, hogy ez ilyen hektikus divathullám.

Emlékszem főiskola elején kreppeltük a hajunkat... ez kb. 5 éve volt.
Igen, visszatérő őrület, asszem melírozott hajból mutat a legjobban, nem?
Pfff, fene tudja... akkoriban épp majdnem naracssárgával melírozott volt a hajam. De az akkor volt. :-D
igen sok pénzt kéne nekem fizetni,hogy ilyet műveljek a fejemmel...talán az egyik legkárosítóbb művelet a hajjal(a dauer után)és az eredmény?garantált szélfútta uszkár hatás! :)
Szélfútta uszkár!!! :-D


süti beállítások módosítása