Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Victoria Beckham és Marc Jacobs

2008.09.11. 06:15 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség casual celeb

 

 
 Mrs. Beckham még csak-csak, de Marc Jacobs öltözékét azért emészteni kell: a szoknyát meg a szandált talán még feldolgoznám valahogy, a szőrös láb és a kivillanó szőrös-izmos mellkas azért összezavart.... :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr26658158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imádom ezt a figurát! annyira vicces :-D
jaa, és még egy megállapítás...VB megtanult mosolyogni, az utóbbi időben nem is láttam olyan képet róla, ahol ne bújkálna egy halvány mosoly az arcán :-)
Poéééén. Bár a pasit nem bírom!

És tényleg mosolyog Victoria!
marc jacobs a legnagyobb arc! neki mindent elnézek
OFF: Nem találom, hova írtam múlt héten ezt a kérést: az osztrák természetes alapanyagokat tartalmazó termékeket gyártó cég, egyikőtök anyuja munkahelyén tartottak bemutatót, megtudhatom a nevét, és részleteket? Légyszi! Fontos lenne! Köszi! :-)
Scala,

el vagy veszve???

Ime: www.styxkozmetik.hu/

De mostmár tessék leirni ;-)

Jaj nagyon-nagyon köszönöm Lizi!!! És jegyzetelem, ígérem.
kár,hogy MJ a másik kapura játszik,pedig olyan jó pasi! :)
Tényleg? Szerintem neeeeem az! :-P
Scala, tényleg már leírták neked.

MJ pedig nemcsak hogy bevallja, de harcos kampányoló is.
Félreértitek, én a jó pasira mondtam, hogy nem az. Tudom, hogy másik oldalról hajtja a járgányt!!!!
Pontosan tudom!!!!!! :-)
szerintem jó pasi :-) tetszik a kisugárzása :-)
szerintem is jó pasi :) kár érte :)
érdekes érdekes, de MJ-től nekem belefér! ;)
MJ ezt a szoknya- szerűséget komolyan felvette? :D
nekem mint pasi, annyira nem jön be, inkább Tom Ford
de ő is a másik kapura játszik, tudom :D
kevés az a divattervező (persze férfi) aki nem a másik kapura játszik! ;)
Hogy néz ki Tom Ford? És ő mikor volt a Louis Vuitton-nál? :-)
nagyon jó pasi MJ, és nekem szoknyában is bejön...gondoljatok csak a skótszoknyás pasikra...:-D
igen kár érte...
A szoknya nem rossz pasikon, csak meg kell szoknunk... ;-)
És Kiefer Sutherland is tök édi skót szoknyában! :-D
Scala: nem hiszem,h. Tom Ford valaha is dolgozott volna a Louis Vuitton-nak... itt egy kép róla:www.glaad.org/2007/2007MediaAwards/TomFord.jpg
Tom Ford a Guccinak meg az YSL-nek tervezett, ha jól tudom
mióta eljött a Guccitól saját márkával rendelkezik és láttam egy filmet az impozáns üzletéről, hát az igen! ;)
Köszi a képet, nem semmi egy beállás, ülés...
Nekem ő sem... de mindegy... ;-)

Szóval Gucci és YSL... Gucci mostanában nem igazán jó... talán amióta ő nincs ott?
YSL-t pedig mostanában sajnos nem értem... Ez a két márka nem favoritom per pill.

Akkor Marc Jacobs volt a Vuittonnál?

Jaaaj, kellene nekem valami lexikális gyorstalpaló!!! ;-)
Ourfashion azt írja, hogy asszondja: ' a Louis Vuitton kreatív igazgatója' volt (?!)...
Scala, azt hiszem lassan találkoznunk kellene, pár dolgot azért meg kellene beszélnünk ;-)

en.wikipedia.org/wiki/Marc_Jacobs - Marc Jacobs

en.wikipedia.org/wiki/Tom_Ford - Tom Ford

A lexikális gyorstalpalót wikipediának hívják. Vagy guglinak
Jó, jó csak vártam a linkeket!!! :-D
Tudod mit, megadom a számomat, ha valamit tudni szeretnél vagy ilyesmi, csak csörögj :-D
Ne hari, majd önállósodom, csak tegnap is 21 h ig dolgoztam... ma lustizom. :-D
Aha. Elolvastam!
Értem.
Akkor megnézem a korábbi Guccit! '94-2004. by Tom Ford.

De szerintem nem csak én nem tudtam!!!!!!!!!! :-P :-D
Jaaa, és ezúton kijelentem, h. Jacobs miatt nem veszek már az idén Louis Vuittontól semmit. Na. :-)
Hál'istennek, engem ez a veszély nem fenyeget, mármint hogy esélye legyen egy Vuitton akárminek :-D
Mert engem nap, mint nap fenyeget, perszeeeee! :-D
Lányok, lányok :-D :-D


süti beállítások módosítása