Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon klasszik: Gisele Bündchen

2008.09.08. 23:12 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség ikon klasszik

Meg persze Leo... A ruha Christian Dior.

Gisele Bündchen, 2005.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr48654811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyik legkedvesebb és nevezetes Oscar gála összeállítás ever!!!!! :-))))))
Szerintem Giselle minden részletében tökéletes.

Jó, hogy nem tűzték fel a haját ...
ÉS
hónapokig lefoglalták a bulvársajtót a terhes ruha avagy sem kérdéssel.

Szerintem olyan délies, szicíliai, görögös ez a ruha, klasszikus és kevés kiegészítő.
Amennyi látszik a szandálból azalpján nagyon jól passzított! Nekem az ilyen kiképzésű jobban is tetszik, mint a mostanában hordott több vékony csíkos szandálok... Ez szebb lábfejet csinál... Bár lehet, nem ezen múlik. :-)

Itt nagyon remélte Leo, hogy Oscart kap az Aviatorért, nem jött össze... És azóta sem. Már annyira rá van görcsölve... hogy talán sohasem.

Én ezer%-ig Bündchen párti vagyok, Bar Raffaeli nem igazán szimpatikus... de kicsit hasonlítanak, az tény. ;-)
Ha valamelyikőtök szerint Rafaeli szebb, nem veszünk össze, talán kerekebb, és emiatt bájosabb, kislányosabb feje van.


Virgogirlnek ezermillió köszönet a postért és a képért!!! Nagy-nagy örömöt szerzett vele! ;-)

És csak most veszem észre, ezt a ruhát lehetséges, hogy John Galliano követte el?! Akkor ez tényleg a kivétel erősíti a szabályt napom!!!! :-D (Cavalli, Miu Miu... máshol... :-)))
tényleg olyan,mintha a 8 hónapban lenne.nekem se ő se a bar rafaeli nem szimpatikus.sőt leo sem.
a ruha kismama ruha.
nálam 3/10.
Scala,

néha meglepsz, mennyire tájékozott vagy. ;-) Egy igazi hirforrás.

A ruha tényleg gyönyörű, én szeretem a kismama ruhákat. :-)
És ez is olyan hajkorona, amire lehet irigykedni, főleg a szögegyenes hajúak, mint például ÉN.

Az összeállítás tökéletes, gyönyörű ruha, cipő, kiegészítők, de G.B. nagyon nem szimpi (nekem túl germános a feje valószínűleg és ettől olyan arrogánsnak látom az arcát) és Leo sem (az Aviatorban jó volt, de férfiként olyan semmilyennek találom, bár ahogy öregszik talán javul a dolog). Bar Rafaeli nem szebb, de olyan bájosabb, szimpatikusabb.

Kis személyes adalék: abban az időben, amikor befutott a Titanic-kal mindenki azt mondta a férjemről, hogy nagyon hasonlít Leohoz csak barna kiadásban - ki lehetett kergetni ezzel a világból :P Mentségére szóljon a férjem akkortájt tizenéves volt, azóta azért markáns férfias vonásai lettek, ami Leonardoról szerintem nem igazán mondható el.
Én bírom Giselle-t

Leo nem néz ki jó, mint pasi, de mint színész szerintem nagyon jó!

és a lényeg: le a kalappal Galliano előtt! ;) (én is a régi diorért rajongok, de ez kétségkivül nagyon jól sikerült! ,)
Aha. Köszi a képet Virgo (mármint a kifutósat)! :-)))

Igen, germán vonásai vannak Bündchennek, és ahogy 'öregszik' egyre hangsúlyosabbak lesznek.

Férjem is megjegyezte, hogy lassan játszhat egy háborús opuszban...
A ruha egyébként nagyon tetszik!!! Terhes vagy sem... :-)
Engem nem izgatna...
Szerintetek egy ilyen ruha kövérebb nőkön is jól mutat? vagy pont az a lényeg, hogy nincs mit takarni, mégis takarunk... :-)
Jaaa, ma reggel ezzel a felismeréssel ébredtem, lehet, hogy ez nem is Oscar gála, hanem Cannes-i Filmfesztivál????
A pálmafát elnézegetnve, inkább utóbbi! ;-)
Leonardo di Caprio: nem tetszik, mint pasas, de szerintem igen tehetséges, bár ez a nyálképeken nem látszik...

Szerintem ő az a típus, aki bár vonásait tekintve nem jó pasi kategória nálam, de nagyon magába tudna bolondítani, mert erős a kisugárzása... Kicsit lelkibetegnek tűnik, amúgy... kiegyensúlyozatlan... nem durván ... egy csöppet.

Sok mindenben hasomlít rám, egyébként. Mi nagyon jól kijönnénk szerintem, a szülinapunk is azonos jegyben van! :-)
Szia Scala,

csak, hogy ne érzed magad egyedül mint kommentező.

Szerintem inkább egy vékonyabb nőn mutat jól az ilyesfajta ruha. Bár lehet, hogy egy molettebb nőn sem lenne rossz.

Mint már említettem én is favorizálom az efajta ruhákat és mégsem vagyok terhes. :-)
Ez bizony egy Oscar-gála, méghozzá a 2005-ös. amikor Leót jelölték az Aviátorért (végül Jamie Foxx vitte el)

én bírom őt, mint pasit is (volt azért egy kis crush a Titanic idején ;-), színészt meg pláne, szerintem roppant sokoldalú és tehetséges, annak ellenére, hogy megpróbálták bezárni a cukifiú kategóriába...
A ruha bárkin jól mutathat, akinek szép a válla, nyaka, mellkasa - ezért a dundik is jól nézhetnek ki benne, ha szép a bőrük, meg kellemesen izmos a karjuk. Nekem pl. egy hasonló szabású blúzom van, fekete, fehér hímzéssel, és borzasztó kényelmes!
Hmmmm. És ezt szerintetek - ha szerzek anyagot - letudná gyártani nekem egy varrónéni? ;-)

Ha belevágnék és sikerül, feltétlenül küldök képet!!!!


Akkor mégis Oscar... Jól emlékeztem, azért is olyan feszült Leo... az este végén pedig csalódott... :-(
A Titanicban nekem a lépcső alján tetszik, amikor szmokingban várja Kate-et, ésúgy felnéz... Jaaaaaj.

Valóban megpróbálták beskatulyázni, igaz. De nem hagyta... Az Oscarral meg nem kellene törődnie.
hát hasonlót biztosan tudna csinálni
Akkor beteszem fejem kis raktárába a feladatot! ;-)
Amúgy Lizi, a haja be van sütve Giselle-nek, bárkinek előállítható... a hossza is (póthaj), és a melír is. Amióta tudom mennyi póthajat használnak ezek a nők, egyáltalán nem vagyok elájulva... Csak pénz és hozzáértő fodrász kell hozzá.
Attila ajánlott nekem egy nagyon jó póthajast... de a kánikulában nem akartam belevágni... talán jövőre... pl. februárban... ;-)
Igen, tudom... Régebben én sem értettem, hogy egyes "sztároknak" hogy van az egyik pillanatban rövid hajuk, aztán frufrus utána pedig fenékig érő... paróka és póthaj.

Na mindegy, alapvetően meg vagyok elégedve a hajammal, a minősége jó, a fodrászok is szeretik :-). Csak néha elfog a hullámos/göndör haj utáni vágy. De szerintem minden egyenes hajú igy van ezzel. :-)
Az a gond, hogy a póthaj (különösen a saját hajra applikált) nagyon tönkreteheti a saját hajat, lásd V. Beckham - egy időben szabályosan látni lehetett, hogy kopaszodik.

Az meg, hogy mindig más hajat szeretne az ember, alap. Volt egy vörös, hullámos hajú barátnőm, gyönyörű haja volt, ő mindig barna egyeneset akart magának.
Csavaró, és/vagy jó minőségű hajsütővas, + egy odaadó barátnő vagy pár, vagy Attila... Nekem pl. be szokta sütni! ;-)

Utána már Te is vágni fogod, hogyan boldogulj egyedül ezekkel az eszközökkel!
Rám kb. 3 hónapja rámtört a vágy, hogy hosszú hajat akarok. A-KA-ROK. Viszont azonnal.
Most vállig érő van, és kb. akkora lenne a cél, mint Gisele-nek ezen a fotón (nem a stílusra, csak a hosszra gondolok). Na most ez legjobb esetben is 2,5-3 év. Ezt én egyszerűen nem bírom kivárni.
Istenem, Jimmychooimat egy hosszú tincsért!! :-)
Viszont: póthajat sosem tetenék fel, mert pont attól félnék, hogy tönkreteszi a hajamat. Illetve és főleg, hogy undorodnék tőle, mert az mégiscsak egy másik ember halott testrésze. (Nagyon durva ez így?)
Szóval várom az ötleteket! ;-)
Ez a nő is túl van hájpolva, egy szál bél az egész
Bezzeg Leóra nem mondasz semmit ;-)

Hecuba, nincs ötlet.
Igen, Hecuba, a póthaj dologban engem is ez a gondolat nyomaszt... másé volt. Attila mondta, hogy európai hajhoz ragaszkodjak, ha csináltatom, drágább, de szebb.

Azért én egyszer kipróbálnám...
És igen, Victoria Beckham jó példa, de neki évekig volt olyan... ráadásul sokkal hosszabb, mint az ő eredetije... Nem szabad túlzásokba esni és teljesen természetesnek hat....

Koimbra, Giselle baromi formás... Mindjárt kapsz egy linket! ;-)
Hát nem tudom, nekem túl vékony, meg még arca se túl szép
Jó izlése volt Leónak, mitagadás...
Scala köszi, a harmadik a legjobb, de akkor is egy gebe ez a nő

Lefogyok 10 kilót , szőrtelenítek itt ott, parókát rakok és megyek én is modellnek:D
koimbra, ezzel nagyon megnevettettél. A lufimelleket ne felejtsd! és akkor playmate is lehet belőled
Egyébként, hogy még viccesebb legyen a dolog: Koimbra valójában egy jó pasi! :-D
Én nem vagyok az, nem is látott még élőben, de azért elpirultam:P
már több fotót is láttam, abból azért meg lehet ítélni ;-)
oh, én miért neeeeem láttam még? ;)
most kívácsi lettem! :D
ohho, kicsit Brad Pitt, eszküszöm! ;)
(2. pirulást is írd fel Koimbra férfiú! ;) )

a barlangászat előtt, pedig le a kalappal! :)
igen, egy kicsit tényleg emlékeztet rá...
Heeeeellooooo Koimbra Boy! ;-)
Lányok, pasihiány van ?:)

Scala halihó:)
Üdv, drágám!
Ne szálljunk el, ha kérhetem! :-D
Mit köszöngettek itt egymásnak, van valami, amiről nem tudok?
Hecuba, mondd, hosszú parókát mg nem próbáltál fel?
Rajtam úgy egy éve tört ki, hogy RÖVID hajat akarok, de azonnal, (a mostani kb derék fölött 5 centivel ér, és tegyük hozzá, hogy volt kb olyan rövid is, mint most Mrs. Beckhamnek), de eszembe jutott, hogy mennyi idő újra megnöveszteni. Szóval megnéztem magam egy piszok rövid parókával, és rájöttem, hogy most nem is olyan egetverően fontos nyiratkoznom.
Ha találtok egy jó parókást, szóljatok Scalanak! :-)

Virgo,
csak megláttuk Koimbrat, hogy fest. És már fontosnak érezzük, h. köszöntsük őt körünkben! :-)))
Jaj, parókás jól jönne nekem is. Volt már a fejemen rövid szőke meg hosszú, göndör, fekete - az utóbbiban úgy néztem ki, mint Diana Ross.
Jaj, Virgo mint Diana Ross!!!! :-D
Láttátok a Ashley Juddtől és Ewan McGregor azt a filmet amiben Judd egy sorozatgyilkos, és McGregor megfigyeli, közben beleszeret? Abban rengetegszer váltott parókát Ashley Judd!
Imádtam azt a filmet, kétszer is láttam moziban!
láttam. nagyon jó kis film volt Scala

Koimbra

azért le merrtem volna fogadni, hogy egy pasi így reagál a mi kis helyes üdvözlésünkre! ;)

:-)
A címe nem ugrik be...
Netán a filmszakértő szépséges hímnek? ;-)
Eye of the Beholder (A tanú szeme)
Igen!!! Köszike! :-)


süti beállítások módosítása