Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Parfümimádó csajoknak: itt az illatos laptop

2008.09.04. 12:28 - Virgogirl

Címkék: érdekesség illat

Az Asus új, limitált szériás, illatosított laptopokat dob piacra: a négy variáció a külső design-ban és a parfümben is igazodik a "viselője" személyiségéhez. A rózsaszín virágos, a zöld a hajnali természetet idézi; van még fekete (az pézsmás) és kék (óceáni illat).

Bár nem tudom elképzelni, hogy működik jópofa ötletnek tartom - pl azért is, mert akár aromaterápiás hatásai is lehetnek, és egy hosszú munkanapon az illat fel is dobhat vagy meg is nyugtathat...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr17648023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jópofa, de hosszútávon nem szeretem ezeket a műillatosított hülyeségeket.
de a fedélmintát elfogadnám a sajátomra :) (szegény kis beteg, most műtik...)
Szép, de én megunnám, meg nem szoktak elég kifinomultak lenni ezek az illatok. Amolyan WC-illatosító asszociációm lett, a leírás alapján... :-(
A cim elolvasása előtt még azt hittem az úl laptopodról fog szólni a post... :-)

De rájöttem, hogy nem az illatos verzió lehetett a vágyálmod... :-)
a design tetszik, de nehezen tudom elképzelni, hogy az illatot nem unnám meg egy idő után, meg arra is kíváncsi lennék, hogy meddig marad illatos...örökre?
óceán és természet illat? mik ezek wc illatosítók?
ja, bocs, Scala, hát megint egyetértünk :)
Háááát, nem kéne.
Ha már a dizájnra hajtanék, inkább gravírozott Mac-et szeretnék, vagy Egót, de illatos az nem köll, pedig szeretem a finom parfümöket. (:
Megj.: Nekem már az illatos füzet is sok(k) - az illatos óra valahol a füzet és az Asus izé között helyezkedik el. ((:
Bevallom nő létemre a design az utolsó szempontok egyike, amit nézek egy laptopban. Az illatot meg inkább kihagynám, lévén, hogy még az autósillatosítóra is allergiás vagyok. Szóval ha magamat veszem alapul, akkor nincs erre kereslet, de tudom, hogy tavaly itt megjelent az LG-nek egy rózsaszínes laptopja és bár gyengébb konfigurációjú volt, mint a vele egy árban lévő sima szürkék, feketék mégis nagyon sokan vették... (és nemcsak a 16 éves tinédzserek, a 26 éves történész doktorandusz kolléganőm is pl.)
A történész dokturandusz is? :-DDD
Hááát... :-))))

Mindegy, biztosan erre a színre volt szüksége az 'energiaháztartásának'...
Én tuti a teljesítményt nézném, de azért a szebbet venném meg két hasonló konfig közül. Mondjuk, nekem mázlim volt, hogy az új gépem okos is meg szép is. Mint én :-D
Csak nem Dell-t kaptál, azok gyönyörűek? A húgom is olyat vett magának :-)
Jól van ;-)

Tudom offtopic, de el kell mondanom (Scala Úrnő figyelmébe is ajánlanám), hogy ma fél7-kor már a fitness teremben kezdtem a napot, utána levezető szauna.

Na, ez a mától kezdődő "új életem". Remélem büszkék vagytok rám. ;-)
Lizim, minden elismerésem a tied. és egy kicsit irigyellek is, én nem tudok menni, mert még a legkisebb megerőltetéstől is befulladok :-(
Jaj, szegény Virgom!

Hajrááááááááá Lizi! :))))))))
Lizi Nagy Vagy! :-)

Én arról számolhatok be, hogy két napja minden reggel Béres Alexandra, Új kihívás (teljes program, a kieg. edzésprogramok is!).
Tegnap belefértem a 36-osra számozott szoknyámba, amit januárban vettem (Reserved), úgy, hogy a fülkében derékban nem tudtam begombolni, az áprilisi próbán csípőben voltak gondok (bélés feszült) és most szinte tökéletes... ;-)
A lila olasz selyemblúzommal annyira divatosnak éreztem magam tegnap du., hogy csak na.

Virgo, nyuszi, az otthoni DVD-k sem kompatibilisek az azstmáddal?
Az allergia??? :-(
Úgy sajnálom...
Némileg ösztönöznek az állandó kritikáid. ;-)
És gondoltam rendbe szedem magam, hogy hellyel közzel tökéletesnek érezzem magam, már amin lehet alakitani, amin nem, az marad. :-)
Ez Scalának szólt ;-)
A felöltözés sem kompatibilis vele sajnos...
Miért, Lizi, ti már találkoztatok, vagy ismeritek egymást?
Nem az engem ért kritikákra céloztam, hanem az általános kritikáira. ;-)
Csak mindez elhatározásra jutatott.
Örömömre szolgál, ha hozzásegíthetek egy-egy idelátogatót az európai (!) kissé idealizált igény - és ízlésvilághoz. Kishazánk keretein belül...

Én rengeteget finomodtam a blog által, kiegészítők és divatismeret téren!
Pl. beszereztem három igen szép üveggyűrűt, laposak, melyek még legkritikusabb ismerőseim tetszését is elnyerték! :-)

Nem, mi Lizivel nem ismerjük egymást! :-)
Igazából csak arra gyúrok, hogy ha egyszer találkozunk élőben, akkor tuti jó formában legyek. ;-)
Én is!!! :-D
Komolyan!
Már amit Atiila mesélt, hogy miket mondtál ismertetőként rólm... :-D Hogy milyen lehetek...
Elgondolkodtatott, és az is, h. neki nem ugrott be, kire gondolhatsz... :-DDD
Kész vagytok, csajszik! :)
De bírom! :D
Mármint rosszat mondtam vagy épp hogy jól körülirtalak???
Jaj, nagyon érdekel ;-)
Hát, teljesen érthetően nagyon sarkosan azokat mondtad, amik kommentjeim alapján végülis érthetőek:
- sportos
- igen vékony
- nagyon kritikus
- igényes... :-)
Annyira nem vagyok vékony... :-))) szóval még kell javítanom a karomon is, akár... ráadásul Attila tükrében mindig húsosnak látom az arcom. :-D
a fodrásztükrök mindig csalókák, ez alapszabály
Az igen vékonyra nem emlékszem, inkább a csinos kifejezést használhattam. ;-)
Engem pl. hogy jellemeztél volna? :-D Vagy Zsanit?
Lehet csúnya, negatív is, legfeljebb jól megsértődöm és beszüntetem a blogolást
Akkor újra, mert nem ment át a kommentem :-(

Szóval ti lépéselőnyben vagytok, mert láttam rólatok képeket.

Zsani: mielőtt láttam volna fotókat azt gondoltam, hogy vállig érő, egyenes haj. Cserfes, feltűnő, már-már extrém (de ez nem meglepő). Azt, hogy pici vagy, meg már te árultad el. ;-)

Virgo: hosszú, egyenes barna haj. Nem öltözködik feltűnően, inkább egyszerűen, sportosan nőiesen. Kb. 170 cm magas, átlagos testalkatú. Vidám, mosolygós, közvetlen, de nem nagyszájú. Érzelmes, finomlelkű lány.
nem nagyszájú? dehogynem :-D

De egyébként majdnem teljesen jó...
Igazából nem tudtam eldönteni. Valamilyért érzek benned valami decensséget...(???), visszafogottságot. De mindezt pozitiv értelemben, persze :-)
Virgot én is ilyennek képzelem, de én nem láttam róla képet!!!

Nagyszájú, de! És nagyon jó humorú.

Csak bizonyos napokon egy csöppet túlérzékeny...

Én ilyennek raktam össze Virgot. ;-)
Dehogynem láttál, a szemeit és a homlokát! ;-)
Egyébként, meg azt hiszem elég lett volna elgondolkodnom azon milyen vagyok én és olyan Virgo is.
A szűzek tényleg túlérzékenyek, ingadozik a hangulatuk és makacsok, ja és szorgalmasak is. ;-)
Nagyon szorgalmasak a Szűzek, egyetértek!
és nagyon, nagyon kritikusak. és alaposak
khkhkhkh, ezek is ismerősek ;-)
Rám is eléggé jellemző a leírás. Az ikrek jegyből annyi van meg küllemből bennem, hogy a végtagjaim elég hosszúak a magasságomhoz képest. ;)

Virgoról még egy kicsit (lehet ezzel egyedül vagyok) de az anyáskodás is eszembe jutott! :)
Én inkább körültekintő emberszeretetnek mondanám. De igen, van egy ilyen roppant szeretetreméltó vonása is! ;-)


süti beállítások módosítása