Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Casual celeb: Hayden Panettiere

2008.09.04. 14:10 - Virgogirl

Címkék: divat híresség casual celeb

Vele mindig ugyanaz a bajom: egy kicsit öreges, és nem használja ki, hogy mennyi mindent hordhatna még... Persze, van olyan, aki négyéves kora óta olyan elegáns mindig, mintha skatulyából húzták volna ki, de ha én visszamehetnék az időbe, biztos sokkal többet kísérleteznék.

Hayden egyébként csinos.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr63648168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tök jó, hogy megszerezted a képet nagyban.
továbbra is tetszik ez a cucc, szeretem a pasztellszíneket. :)
Noorinál is le lett öregezve, hány éves ő egyébként? Ti úgyis mindent tudtok. :-)
a cipő nélkül sztem tisztára olyan, mintha 80-as évekbeli jogging szerelést viselne
uhhh,hát elég rosszul lett fotózva,nagyon furcsa feje,olyan húsos az arca,meg a szemei-mintha 35 lenne...nekem ez a szerelés nem jön be,egyszerűen nem jó,nagyon öregíti.egyedül a CL cipő,na az igen :)
Az is lehet, hogy egyszerűen csak azért öltözködik és sminkeli magát gyakran úgy, ahogy, mert bizonyos szempontból sokkal érettebb a korosztályánál. (Azért írtam a "bizonyos szempontból"-t, mert megint eszembe jutott a kiskutyás cutie videója, el is nevettem magam:)

...

Magamból indultam ki. [:
csinos, de borzasztó öreges ez a szerelés, 35-40 alatt nem kellene így öltöznie
Ja úgy mindjárt más.... Azt hittem min. 25-26.
csinos, de tényleg öregíti itt nagyon, rá sem ismertem volna ezen a képen.
Nem tudok újat mondani, csak azt, hogy amint megláttam, azt kérdeztem, miért öregíti magát ennyire (ruha, smink)?! Valahogy a Dallas jut róla eszembe... De van benne egy kis Thalia is.
Nyomi... :-(

A cipő kellene, de mini méret lenne rám. :-)
Énnekem nem tetszik ez a lány, bevallom nem értem, hogy mit esznek rajta ennyire... Valaki elmondhatná, hogy mi tetszik neki benne...
Beata, Nekem pl. semmi. :-)
szerintem összességében egy cuki fiatal lány... de sajnos nagyon sztárolják (ami nem tesz jót neki), a tehetségét viszont nem engedik annyira kibontakoztatni.
És milyen tehetsége van nekie? :-D
azért szokott színészkedni is, szinkronizáni is, modellkedik is... és szerintem egyiket sem rosszul
Nekem a felső és a lábbeli is tetszik. Kicsit tényleg mindig öreges. de reméljük erre hamarosan rájön és még elkezdi majd próbálgatni magát! :D
Még valóban fiatal, meglátjuk...
Én szeretem Haydent és sztem nagyon szép is ( csak nem ezen a képen)
Szerintem ő az, akinek sem a magassága, sem az alakja nem engedi meg, hogy ilyen nadrágot viseljen
Csipkének tökéletesen igaza van! :-)
el vagyok ájulva ettől a cipőtől.
Christian Louboutin, szerintem a Very Croise. 500 dollár körül van
Ahhh, aprópénz! ;-)
Szerintem ez a nadrág igen rossz válaztás volt.
Helyes, de azért ha nekem ilyen combjaim lennének... Szerintem nem az a típus aki felvehet ilyen nadrágot.
De tény, hogy ízléses, csak hát igen... ha fel vesz valaki egy magas sarkút abban legalább állni tudjon valamennyire.


süti beállítások módosítása