Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Diane Kruger

2008.09.01. 13:47 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Diane Kruger, Diorban. Nagyon, nagyon, nagyon csinos - megközelíti a tökéletest.

9,5/10

És a cipője... külön kiemelném, mert igencsak tetszik...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr18643096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Köszi a közelítést a cíipőre, nekem is nagyon tetszik.
Én valami miatt a ruha dekoltázs részével (az anyag ott) nem vagyok kibékülve. A bemutatón sem tetszett. Nekem gyászruha hatást kelt. És híve vagyok pl. a fekete esküvői ruhának, de most ez az asszociáció zavar.

Amúgy tényleg csodálatos az egész. Nálam olyan 7.5 pont, de csak mert valami miatt nem bírom Krugert... De nem tudnámm egmagyarázni miért. Lehet a németsége zavar? :-)
Megnéztem mégegyszer a frizurája lehetne ütősebb!
Jaa, technikai kérdés: szerintetek ezt hogy kell felvenni? és a fekete francia bugyi rész is a ruha tartozéka?

Az én tippem, hogy felveszi a ruhát míderrel, és becsattozza a dekotázs és ujja részt a legvégén...
Vagy azt megkötve kell felhúzni? Most látom csak... Elvagyok itt magamban... :-D
tényleg szép.
(egyébként bemutatón ez a ruha volt szétszakadva hónaljban... :D)
a cipő Valentino?
szerintem az body, és erre húzzák rá az átlátszó réteget.
A cipőre vonatkozó kérdést passzolom, és szerintem is body
Igen, okosak vagytok: 1 body, 1 szoknya övvel, és átlátszó réteg gyárilag megcsomózva.

Simán el tudom képzelni, h. könnyen szakad. :-)
húúú, ez nagyon tetszik, a ruha is, a cipő is, a smink is

én egyetértek a pontozással :-)
Hogy ti mikre nem figyeltek, elképesztő :-)
Tudod, ha majd gyártom a másolatot itthon, tudjam mit hogyan :-D
Igen, igen, én rögtön erre asszociáltam. Azt tudjuk, hogy ki a modell? mert nekem (tudom a smink is rátesz) nem tűnik szépnek, és nem is nevezném valami nyúlánknak... :-(
Sasha Pivovarova. Hajdanán balettezett azt hiszem, de a lényeg, hogy nagyon izmos a teste.
Áááá. Köszönöm. Akkor értem. Nem tecc. Ráadásul az egyik legszabb ruhát is viseli. Ebből a szempontból ezerszer inkább Krugeren nézem szívesen ezt a darabot.
Be kell vallanom, Galliano viszolygás ide vagy oda, ezt elfogadnám... lehet nem hordanám a felső átlátszó izét... vagy csak az ujjakat, mert a hímzés viszont gyönyörű.
Scala,
nézd meg ezt az oldalt, sokkal jobban néz ki, mint ezen a bemutatós képen.
www.sashapivovarova.com/
Tényleg jó izmos combjai vannak. Engem még meg is lep, hogy láthatóak kisportolt modellek, nem jellemző.
azt hiszem, zseniális vagyok. A szandál valóban Valentino.... :D

Feltöltöttem a rózsaszín változatát ide:
img205.imageshack.us/img205/493/valentinosandalgx8.jpg
Tényleg az vagy, de ezt eddig is tudtuk
köszi:)

de most önnyugtatom magam, bizonyos okok miatt...
Noori, penge, ügyes, zseniális. Egyetértek! ;-)

Milyen okok?
Megnézetem, értem! ;-)
ő olyan szép nő...és csinos is legtöbbször, itt is.
A cipő tényleg nagyon szép, de a ruha nem tetszik...
Látványosan is Valentino a pipellő. Tippem nekem is az lett volna.

Álomszép sztem az egész! :)


süti beállítások módosítása