Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Claudia Schiffer

2008.08.28. 11:32 - Virgogirl

Címkék: divat ikon híresség

A ruha gyönyörű... lenne, egy más színben, pl. kékben. De összességében rendben van.

7/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr47637498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsit sokat visel mostanában szürkét, nem?
Igen, állandóan szürkében nyomja. Szerintem megjegyezte még télről... :-D
Amúgy itt nagyon a topon van, a beállás is. Nem az a nebántsvirág anyuka, kis feleség, hanem díva.
Nekem tetszik ez az önbizalom. Pedig nem kimondottan rajongok a hölgyért... de nem utálom, csak... szóval butusnak tartom. :-)
Nagyon szép ez a ruha. Ebben a színben is nagyon tetszik nekem, látszik, hogy finom anyaga van. Szép az esése.

Amúgy én nem értem, mit esznek ezen a nőn, szerintem nem is szép.
Nekem ő az abszolút hideg megtestesítője!
Igen, látszik, hog yez egy míves, nem agyonszabott ruha!

Ezt hiányolom a magyar divattervezőkből, a lágy esést... Ők mindent túlszabnak, nem?
Tudom, hogy többfajta iskola van, és hogy mondjuk a - Nóri jobban tudná - franciáknál kevesebb a szabás, több a hajlítás, de akkor is... Itthon senki nem készít ilyen ruhákat... Vagy tévednék?
Igen, szerintem leginkább nála érdemes ilyet keresni. Megnéztem a honlapját, elég jó, kinéztem egy maxiruhát, a "Zsolnays", kíváncsi vagyok leértékelte-e, így nyár végén... :-)
Az az igazság, de ez csak az én meglátásom, hogy már nem úgy van, mint régen. Valentino pl. Kitanulja a szabász mesterséget egy műhelyben (mesterembertől) úgymond és Jackie Kennedy befuttatja, mert elkezdi viselni a ruháit. Ma már nehezebben és abszolút pénz szinten működik a dolog. Tehetséges emberek nem biztos, hogy célt érnek és sokkal nagyobb a konkurencia. Biztos ezért is indul be a túlszabás meg ilyenek. Már nincsenek mesteremberek és az iskola alatt nem biztos, hogy ki tud valaki úgy bontakozni. Valami ilyesmit gondolok én.
Scala, a fekete maxiruhát nézted? (egy estélyi) Végignéztem a Zsolnay kollekciót, de nem találtam másikat.
Egyébként eddig valahogy sose nézegettem Zoob Katti ruháit, mert a stílus nem igazán tetszett, de most találtam a honlapján pár nyári ruhácskát, ami nagyon bejön.
Ha valaki jár az üzlete felé, majd értesítsen, van-e leértékelés.
Nem, ez egy csíkos, akkor lehet nem is a Zsonay?
A tavasz-nyáriban van asszem 2008-as, de lehet, egy évvel korábbi, csíkos, de trükkösen egymás felé szabva... olyan a modell benne (és én is olyan lennék), mint egy váza? :-D
Nagyon szépeket tervez szerintem, de egyelőre nem az én pénztárcámnak való.

Hecuba

Szokott nála leértékelés lenni.
Mindjárt sikítok. Nagyon idegesítő a Zoob Katti honlapja. A ruhát nem találom, amit Scala mond. Áááááá.

Amúgy vannak tényleg nagyon szép modellek, stílust váltott? Vagy közszemlére mindig a kevésbé sikerült darabjait teszi? Nem értem.

Zsani, te jártál már az üzletében? Milyen árai vannak?
Az h.c. kollekcióba van, nem? ( a közepe felé és van egy vékony vállpántja is, ugye?)
Azt megtaláltam, amit Zsani mond, tényleg szép, és tényleg váza.
Igen az az. Én is elkezdtem nézegetni, és én is síktás közeli állapotban vagyok az állandó "Töltés"-től!!!! :-(
Keresem, keresem, de szerintem az lesz... ;-)
Igen, az Haute Couture-ban van, és az a pántos!

Bizti hogy van leértékelés, amíg a MOMban volt butik, rendszeresen láttam, hog yszezonvégén 40-60%-os Saldit tart! :-D
Én elbarangolok valamikor a jövő héten a boltjába, szerintem. Nem mintha túl sok pénzem lenne per pill., de mindent jól végignézek!

Might be the begibnning of a beautiful friendship... :-)

Én is kellemesen csalódtam, szerintem a reklámokban nem jön át, hog yő ilyet is tud!
jártam, de még akkor amikor befutott. Elég régen. (tavaly csak megbámultam a kirakatát, de nem voltam elragadtatva, akkor én sem.)

100E körül voltak már akkor is a mívesebb darabok. Ennek már 8 éve legalább van.
Jaja. Ezért kell a leértékelés... Kíváncsi vagyok Haute Couturet leértékel-e...
Nyolc éve Zsani? Akkor nem a Le Méridien szállóban volt az üzlet? Vagy előtte még a Kempinskyben?
Háát, ha valodó HC akkor abból azért nem nagyon szokott leértékelés lenni, legalábbis nem hiszem :-) Ha meg igen, akkor is jóval százas fölött lehetnek az árak
Lehet hazudtam a 8 évvel, de belvárosi üzlet rémlik. :)
100 körül szerintem nem olyan vészes, tekintve, hogy egy felső-középkategóriás márka esetén (pl. Boss, Byblos) is 100-120 körül van egy nyári ruha. Persze kérdés, hogy itt rád igazítják-e, vagy konfekcióméret van aztán jónapot?
Ez nem a mostani árakat tükrözte, Hecuba! :S
Igen, értettem. De a varratási árakból kiindulva sokkal több nem lehet egy készen árult ruha (leárazva).
Tényleg érdemes megnézni amúgy, tudod én amúgy se vagyok mérvadó, mert én kinézem, aztán irány az olcsóbb út, de itt ez nem valósítható meg. Az ő ruhái még nem terjedtek el az ebay-en :D
Tényleg nincs még Zoób Kati az e-bayn?!?! Zsanikám? :-DDD

Szerintem is leárazva (!!!!) 100-130 körül lehet ez a maxi ruha...
Nincsen. :( pedig már az angolon is megnéztem, mert ott nagy sikert aratott a tervezőnő. Tulajdonképpen sztem azóta igazán drága, mert Európa szinten vannak üzletei. Nanushkának mondjuk meg az USA-ba. Tőle szokott is lenni fenn pár dolog az ebay.com-on :)
szerintem ez a ruha így is gyönyörű, sőt, lehet, hgoy nekem kékben nem is tetszene annyira.
Csak Schiffer olyan hullának hat benne... Nem?
Szerintem is nagyon szép a ruha, de a szürke nagyon kevés embernek áll jól, úgy gondolom, hogy elsősorban olyanoknak, akiknek erősek a színeik, és C.S. nem olyan, ezért hat kicsit sápadt élettelennek ("hullának" Scala :)
és jól látom, hogy le- ill. félrelóg a lábujja?
Igen, igen félrelóg. De én nem vetek rá követ, asszem velem is előfordult már... :-)

Amit a szürkéről mondtál, úgy igaz... De sminkkel, vagy karakteres arccal :-D, lehet ezen segíteni!
hihi, velem nem :) sok gardróbmalőr megesett már velem, de erre nem vagyok "hajlamos", kétszer műtötték a bokámat a cipőre nagyon érzékeny vagyok (igazából két dolog van amire nagyon figyelek: cipő és szempillaspirál)
Keskeny valszeg a gyönyörű szandál orra! Kiküszöbölhetetlen ilyen esetben, sztem. :D
Észrevettétek, h. csak a lábujjai feketék, keze nem. Valahyogy jobb így, szerintem!

Lehet, tudni, h. ez milyen ruha, melyik házból való?
Az arany karkötőbigyónagyon szééép! Pedig nem is gondolná az ember, hog yillik a szürkéhez, de mégis.
Alberta Ferretti. A karkötő pedig nem karkötő, hanem egy nagyon szép, selyemre applikált, különleges óra (csak nem látszik a képen), azt pedig a Chopard csinálta neki
Oh. Köszönöm. Csodás darabok. Ő Chopard arc (volt) ugye?


süti beállítások módosítása