Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Heti kérdés: mennyit költesz havonta a szépségedre?

2008.08.28. 14:03 - Virgogirl

Címkék: szavazás szépség

Persze, tudjuk, hogy "megfizethetetlen", meg hogy "belülről fakad", de azért érdemes egy kicsit rásegíteni...

Arra gondolok, hogy összesen mennyit fizet ki valaki (átlagosan, havonta), kozmetikussal, fodrásszal, manikűrrel, parfümmel, fogkrémmel stb. együtt... A személyi edző és a kondibérlet, meg a spec kaják, vitaminok (amit eszik valaki...) nem tartoznak bele, annak ellenére, hogy szerintem ez is hozzájárul ahhoz, hogy szépnek érezze magát valaki.

A kommentekben meg lehet részletezni, ha szeretné valaki.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr87637745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Basszus nekem először 2 összeg látszoitt csak. :(
így szavazatom sztem nem fedi a valóságot. :(
Neked látszott mindegyik?

A firefox szórakozik velem? :S
Igen, látszott, de volt előtte kis 'lefagyás', nem jött be kb. 4 percig a blog... Internet Explorer-rel nyomatom...
akkor ennyi. :( csodálkoztam is az összegeken, de nyomtam egy falsot a 2-ből. :D
nekem látszik Firefox-szal is.
először nem látszott (miután Virgo felrakta) Ms. G. mostmár nekem is jó!
pont most jöttem a kozmetikustól :-)
képzeljétek el h akkor mázlim van h anyukám kozmetikus :-)
csak annyi baj van h 250km-re lakunk egymástól....és havonta egyszer mikor megyek haza akkor 'lerendez'
de csak Ő nyúlhat hozzám, pl szemöldökömet senki más nem szedheti :-D
Az jó! :-)
Ne is engedd, hogy más szedje a szemöldöködet, a barátnőm most magánakciót tartott (spórolás a kozmetikuson... nem jó ötlet, de néha muszáj) és kissé elintézte a szemöldökét...
nem volt sok!a kozmetikusom jó ismerősöm,szóval 5000 alatt maradt kezelés meg a gyantázás :-)
Nekem még frissebb az élmény... mint tegnap irtam, fé 8-ra mentem gyantázni, meg az szemöldökömet is megigazitotta. Plusz kaptam ajándékba egy kis krémet és kánforos szappant (Ilcsi of course :-)
Sőt még le is tusolhattam nála, mert még nincs melegvizem otthon. :-D

Szóval jól kezdődött a napom!!! :-)
növeli a konfortérzetet :-D
Te is szoktál Sims2-vel játszani? :-D
Mármint én??? Sims2??? Öhhh, nem tudom mi az..... :-S
Help!!!
Jujujuj.

Egy emberszimulálós számítógépes játék (az egyik kedvencem)

Mindjárt keresek linket neked hozzá
Igy már mond valamit, szerintem hallottam róla. De sohasem szoktam játszani számitógépes játékot. Csak réges-rég.

De figyu, mi asszociált rá??? A fürdés??? :-D
Hiba.

Az, hogy a fürdés növeli a komfortérzetet - a játékban vannak olyan mutatók, amelyek tényleg növekednek (a komfortérzet a fürdés miatt, mert milyen jó tisztának lenni, meg elmerülni a meleg vízben...)
Áhá. Igérem, ha alkalmam adódik, ki fogom próbálni a Sims-t.

Bár jut eszembe legutóbb Wiiii-vel játszottam, kollégámnak van teljes szettje. Nagyon tuti!!! :-)
Igen, ismerem ... csak balesetveszélyes :-D
Jajj sims2 :D Én inkább nem is telepítettem,mert komoly függőséget okoz. Egy idő után azzal szórakoztam régebben,hogy kísértetlakta házakat kreáltam. :)
Az jó lehet... nekem csak egyszer sikerült
Nagyon meglepett a szavazás állása. Én kimondottan nem tartozom a "piperkőc" nők közé, eddig legalábbis azt hittem, hogy nem költök sokat ilyesmire, erre most a középmezőnyben vagyok. Fura, fura.
Én is ott vagyok, és eddig szintén azt hittem, puritán volnék a témát illetően... Végülis sok mindent csinálok itthon (manikűr, pedikűr, kozmihoz is csak havonta egyszer megyek), úgy tűnik a termékek dobják meg, vagy fene tudja...

Azért szerintem valamikor bejelentkezem pedikűrre és japán manikűrre, még idén. Mert az nekem kell! ;-)
A fürdés annak számít, nem?:)
Fürdeni szoktam, minden másnap...minden Karácsony másnapján:)

Hajvágás is szépségápolás esetleg?
Igen, fodrász is beleszámít, és a testápolási szerek...

Azért durva egy 'áer' lebeghet körülötted... :-D
Nyugi, fürdök rendesen, hajat is vágatok:)
Sőt talán borotvákozol is... néha... ;-)
Hacsak nem Torzonborz szerepére gyúr
Ja neee! Bár én nagyon arcszőrzet ellenes vagyok.
Ez picit vicces, mert nálam kampány időszakios pénz költés van. Van, hogy egész hónapban semmit sem veszek, mert épp minden van (és mert fodrászhoz kb évente járok), és van, hogy sokkal többet költök, mert pont most fogyott el a kéz-arc..krém, és fodrászhoz is pont akkor megyek. Ha leosztom, akkor 2-3 ezre jön ki havonta....
Kozmetikus: életemben 2szer voltam és mindet megbántam.... :)
Kiszfóka, rossz kozmetikusnál voltál :-D
Kiszfóka, csatlakozom Virgohoz, ez valami összeesküvés lehetett ellened. Ha egyszer találsz egy jót, el sem fogod tudni képzelni nélküle! ;-)
Kiszfóka, szerintem bármelyikünktől kéred is el a kozmetikusát, csak jól járhatsz.
Tudom, hogy Virgonak és Scalanak is bizalmi kozmetikusa van. Na meg nekem is. :-) Ügyesek, kedvesek. Szóval ne félj tőlük, mert én imádok kozmetikushoz járni!!! :-D Az olyan igazi magadra figyelős 2 óra.
Drága segítőkész lányok! Szeretettel fogadok olyan kozmetikus név, cím, akik jól és relatív olcsón dolgoznak.
Sajnos eddig 2-nél s jártam és az egyik rosszabb volt, mint a másik. :(
(emil: benczurk@yahoo.com)
szegény egyetemista által is megfizethető... :)
Az én kozmetikusomnál 4500 Ft a nagykezelés, Ilcsivel, naná? Kedves, aranyos lány. Érdekel? ;-)
Az enyémnél 8 ezer körül van, viszont én esküszöm a hölgyre.
Nagykezelés, dekoltázzsal 6600,-Ft az enyémnél, dekoltázy nélkül (egyetem alatt én ilyet kértem, három havonta jártam) 4600,-Ft asszem.
És ebben ultrahangos masszázs is van, ami szabályosan szerintem kivasalja a bőrt, gyönyörűen beviszi a hatóanyagokat. Ilcsivel dolgozik, Timinek hívják. Nagyon jófej nő, aki mindenki problémájára ráérez. Egyetemisták asszem kanak ingyen szemöldökszedést! ;-) Ha gondolod ideírom az elérhetőségét. ;-)
Scala, Lizi: szeretettel várom a címeket. Merre vannak ők helyileg?
előre is köszi! ;)
VII. ker. Hársfa utca, Blahától második utca lefelé.
Jobb a Don Boscolo Hotel felől menni, úgy szebb.

Beszélek vele, ha úgy döntesz ő kell Neked. Felkészítem az esetedre! ;-)
És mégegyszer megkérdezem az árakat is.
Nocsak Scala, ott lakom! :D Megnézem majd, kellene nekem is valami jó kozmetikus...
Bambusz Szépségszalon, Kovácsné Liscsai Tímea. Telefonszámot is írjak?


süti beállítások módosítása